Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:goodbye: Titter innom for å si hallo, og vi er jo ca like langt :)

Ønsker deg en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:goodbye: Titter innom for å si hallo, og vi er jo ca like langt :)

Ønsker deg en fin dag!

Så koselig. :vinke:

Takk i like måte! :nigo:

-------------

Og der fikk mannen telefon om at han ikke reiser ut før på fredag. Da kan han ihvertfall være med på sykehuset i morgen. :bond:

Gjest pysepusen
Skrevet

Lykke til på sykehuset i morgen! :klemmer: Jammen godt at mannen fikk kontra-beskjed! :)

Skrevet

Lykke til på sykehuset! :klemmer: Det er nok ingenting, men skjønner at mammahjertet bekymrer seg, så det blir nok godt å få det overstått :)

Spennende at det begynner å nærme seg UL også, jeg tipper :babygutt: denne gangen :)

Natta! :klem:

Skrevet

*kosemoseoverdose*

Tenker på dere idag :hjerte: Jeg er sikker på alt er bare bra med skatten A :jepp:

Skrevet

Takk for gode tanker, dere. :hjerte: Hjertet til A ser heldigvis helt fint ut. Føler meg omtrent 10 kg lettere nå. :nigo: Legen tok seg god tid og sjekket nøye (tror jeg, det virket ihvertfall sånn :fnise: ) og A var kjempeflink! Nå er hun levert i barnehagen og jeg er tilbake på jobb.

Hadde en deilig ettermiddag i går. Fikk ryddet det som skulle ryddes, lage gooood middag...og så sovna jeg i sengen. :hoho: Våknet klokken 7 og der var hele ettermiddagen borte. :fnise:

Lite planer for dagen i dag. Pakken med garn er kommet til posten så i kveld blir det hekling for alle penga. Det blir nok enda litt mer ryddings, for vi skal ha visning på onsdag. Vi vil prøve å gjøre det meste klart nå før mannen reiser sånn at det eneste jeg trenger å gjøre er å ta en siste shining før folkene kommer.

Nei, nå må det jobbes litt. :sol:

Skrevet

Så deilig å få bekreftet at alt er bra med lille A!

Gøy med hekleprosjekt! De vintertøffel-sakene var innmari søte!

Skrevet (endret)

Så spennende med UL idag! Wow!! Jeg har ikke fått lest hele dagboken din (Og det vil jo sikkert ta uhorvelig mange timer), men har en følelse på guttebass hos deg :)

EDIT: Åja, du visste kjønn allerede? NEI - jeg må nok lese dagboka di litt bakover i tid, for nå ble jeg jammen forvirret.. :klo:

MEN jeg er veldig glad for at alt ser bra ut :nigo:

:smilyblomst:

Endret av Nuttapia
Skrevet

Så deilig å få bekreftet at alt er bra med lille A!

Gøy med hekleprosjekt! De vintertøffel-sakene var innmari søte!

Ja, det er kjempedeilig! :strix:

Gleder meg til å begynne igjen. Og det er tøflene jeg skal starte med tror jeg. Det er liksom det jeg kan best. :fnise:

Så spennende med UL idag! Wow!! Jeg har ikke fått lest hele dagboken din (Og det vil jo sikkert ta uhorvelig mange timer), men har en følelse på guttebass hos deg :)

EDIT: Åja, du visste kjønn allerede? NEI - jeg må nok lese dagboka di litt bakover i tid, for nå ble jeg jammen forvirret.. :klo:

MEN jeg er veldig glad for at alt ser bra ut :nigo:

:smilyblomst:

:fnise: Det kan være forrvirrende for alle, dette. Denne dagboken ble jo opprettet da jeg var gravid med A. Det begynner å bli en del sider siden. :ler:

I dag var det nemlig hjertesjekk på A, UL er ikke før på mandag. Skal legge inn tippingen din. :jepp:

Skrevet

Så deilig å høre :strix: Følte meg trygg på at hun var frisk som en fisk jeg da, men jeg skjønner godt du var urolig i forkant!! Sånne beskjeder er vonde å få...

Ha en strålende dag :klemmer:

Skrevet

Så godt å lese - kan tenke meg den bekreftelsen var god å få :strix:

Skrevet

Så bra å høre at alt gjekk fint på legeskjekken med A! :hoppendeglad:

Det var nok en stor lettelse for dere å bare få det bekreftet nå tenker jeg :) Så dere sleppe å ha det hengene øve skuldrene deres :smilorange:

Skrevet

Hurra for lille hjerteknuser A med friskt hjerte! Lettelse!

Skrevet

Nå er jeg ikke så forvirret lenger :fnise:

Så bra at alt var bra idag!!

La sammen to og to, vi er jo på samme termingruppe et annet sted på nettet også. Cyberspace er kanskje ikke så stort..? ;)

UL til mandag, ja! Spennende!! :hjerte:

Skrevet

Friske, fine A! :hjerte: Det må jo være en kjempelettelse å få det bekreftet! Og så bra at mannen fikk vært med likevel. :Nikke:

Skrevet

Dere er så gode! :grine::klem: Som Diddles sa, vi regnet jo med at alt var fint. Det er jo tross alt veldig vanlig å ha en sånn bilyd. Men mammahjertet klarer ikke å se rasjonelt på noe som helst i sånne situasjoner. :fnise:

Nå er jeg ikke så forvirret lenger :fnise:

Så bra at alt var bra idag!!

La sammen to og to, vi er jo på samme termingruppe et annet sted på nettet også. Cyberspace er kanskje ikke så stort..? ;)

UL til mandag, ja! Spennende!! :hjerte:

:ler: Jeg måtte tenke meg litt om og gjøre litt research, men jeg tror jeg vet hvem du er da, ja. Verden (og cyberspace) er jammen meg liten. Men altså, du har noenlunde det samme nicket, bare ikke helt? :popcorn:

Skrevet (endret)

Dagen i går:

- Sykehusbesøk :bond:

- Jobbejobbejobbe (nettshoppenettshoppenettshoppe) :shoppe:

- Hente A som både har lært seg å pille i nesa (seriøst, hun prøver å grave ut hjernen sin :fnise: ) og si bamse. ''Bass'' sa hun og pekte på Ole Brumm. :rodmer:

- Hjem til en mann som hadde vasket alle vinduene, utvendig og innvendig :strix:

- Middag (fiskegrateng og makaroni, A sin favoritt) :sikle:

- Besøk av svigermormor og mannen :skravle:

- :lur:

- Hekleheklehekle :happy:

I dag reiste mannen på jobb. A sov helt til kvart over 7, og siden jeg ikke har hjerte til å vekke henne når hun for én gangs skyld sover lenge, var jeg litt forsinka på jobb. Helt greit. Mamma eller bror skal hente henne tidlig i barnehagen i dag (de har mast om det siden før hun ble født :hoho: ) og jeg stikker inn dit etter jobb. Tenkte meg en liten tur på Sparkjøp først. Jeg og A skal i ettårsdag i morgen (som jeg hadde glemt heeelt ut i sykehus- og gravidtåka mi :sjenert: ) og siden ettåringen trenger barnehageklær tenkte jeg å kjøpe en Janus-dress. Og så gjerne en sånn ullbukse som dette. Kjøpte den på impuls til A, for å fylle opp kvoten da jeg skulle bestille garn, og herregud så god den er! :daane: Tror jeg må kjøpe enda en til A til å ha hjemme, for den koster jo omtrent ingenting! Skulle ønske de hadde en tilsvarende jakke også. *drømme*

Endret av ^^Belle^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...