Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper dere koser dere masse på ferie! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det en stund siden O sovnet av seg selv (er visst inne i en bysseperiode, er nok i kombinasjon med at han er i en utrgg-periode, så han blir redd hvis jeg går ut uten at han allerede sover), men jeg har pleid å la han ligge når han har ligget og turnet slik som du sa A gjorde før hun begynte å rope på deg. Men det er fordi at han pleide å sovne av seg selv etter ca 20 min, men også fordi jeg visste av erfaring at de dagene han ikke fikk til å sovne selv, så hadde det ikke hjulpet at jeg hadde han i armene mine før han selv begynte å sutre/skrike etter meg, for da hadde han bare turnet i armene mine i stedet. ;)

Max misunnelig på at dere er i Tyrkia! Håper dere storkoser dere!

Skrevet

Herlig med ferietur :hoppe: Håper dere ikke får det for varmt, min mor hadde opp i 50 grader da hun var der for en drøy uke siden.

Skrevet

Velkommen hjem! :) Håper dere har hatt det kjempefint :klemmer:

Skrevet

Håper dere har hatt det flott i Tyrkia, og fått muligheten til Å slappe en del av :klem:

Skrevet

Endelig hjemme igjen! :strix: Misforstå meg rett, vi har hatt det deilig på ferie, men det er alltid så godt å komme hjem igjen. :happy:

Det var litt for varmt da, og siden jeg ikke tåler den ekstreme varmen ble det mye frivillig soving med A inne på hotellrommet i løpet av dagen. :fnise: Jeg som pleier å bli brun bare jeg tenker på solen, men nå ser det ut som om jeg ikke har vært i syden i det hele tatt. :ler: Neida, litt farge har jeg fått, men man kan definitivt se at ferien min ble tilbragt mesteparten enten inne eller springende etter A rundt bassengkanten. :roll: Hun har nemlig bestemt seg for at det eneste som er gøy er å gå. Hele tiden. Gå og gå og gå. :daane:

A har plutselig begynt å snakke også. Man kan forstå ord her og der (pus, mer) og skravla går i ett. :rodmer: Hun er jo så smilende og glad hele tiden, og sjarmerte hele Tyrkia omtrent. Man kan si mye om tyrkere, men glad i unger er de definitivt. Tror nok også det var en liten bonus at A har knallblå øyne og mørkeblondt hår. Og oppmerksomhetssyk som hun er, solte hun seg virkelig i glansen. :sol: Hun klarte å pådrive seg myyye svetteutslett da, stakkar. Det har ikke virket som om hun har blitt plagd av det, men på ett punkt måtte vi sende MMS-bilde til mamma for det var så MYE! :overrasket: Håper det forsvinner raskt.

Jeg har heldigvis ferie denne uken også, og så er det tilbake til hverdagen igjen, både for meg og for A som begynner i barnehagen. Store jenta mi! :rodmer: Jeg fikk litt angst i går da jeg tenkte på alt som ikke er klart til barnehagestarten, så her skal det klargjøres den kommende uken. Klær skal merkes, hun trenger litt varme klær og muligens nye sko. De begynner å bli litt knappe, og jeg lurer på om vi bare skal kjøpe nye først som sist.

Sånn gravidmessig går det veldig bra. Det eneste som forteller meg at jeg er gravid er puppene mine. :fnise: De har begynt å vokse (etter en uke uten bh-bruk merket jeg STOR forskjell!) og de er veldig, veldig ømme. Jeg innbiller meg at jeg har kjent litt bevegelse allerede, men jeg er så usikker siden jeg kjenner luftboblene så veldig godt. Det kjennes jo helt likt ut!

Ultralyd nærmer seg med stormskritt (20.august) og jeg har (naturligvis :roll: ) begynt å psyke meg ut. Æsj, jeg er så teit. :sjenert:

Ingen planer for dagen annet enn å rydde ut at kofferter og vaske haugevis med klær. Hurra. :lol:

Skrevet

Velkommen hjem! :klemmer:

Så bra dere har kost dere på ferie. :) Hørtes ikke noe godt ut med svetteutslett, da, men hvis hun ikke plagdes, så var det vel ikke så farlig. O så forferdelig ut da han hadde kroppen full i utslett (den fjerde barnesykdommen), men plagde ikke han heller.

Du er jo neste 16 uker på vei, så uansett, så kjenner du det vel snart! :strix:

Skrevet

Velkommen hjem!

Jeg reagerer også mer på varmen nå enn jeg gjorde for en del år siden, da holdt jeg mer ut i sola. Det hørtes bedre ut å hvile inne midt på dagen enn å pine seg ;)

Spennende med UL snart!! ;)

Skrevet

Velkommen hjem! Hørtes deilig ut med ferie! Jeg har høysesong med bissnissen min nå, og i tillegg har jeg blitt skikkelig forkjøla... :forkjola:

Skrevet

Velkommen hjem! Kan tenke meg at Tyrka er i varmeste laget for de fleste i juli så det hørtes lurt ut å tilbringe litt tid på rommet med A.

Barnehagestart blir spennende! A kommer sikkert til å storkose seg :happy:

Skrevet

Velkommen hjem!

Så bra dere har kost dere på ferie. Hørtes ikke noe godt ut med svetteutslett, da, men hvis hun ikke plagdes, så var det vel ikke så farlig. O så forferdelig ut da han hadde kroppen full i utslett (den fjerde barnesykdommen), men plagde ikke han heller.

Du er jo neste 16 uker på vei, så uansett, så kjenner du det vel snart!

Takk for det. :klem:

Det ser ut til å forsvinne litt og litt, så vi venter og ser litt til. Om det ikke skulle bli bedre tar vi henne med til legen bare sånn i tilfelle, før hun begynner i barnehagen. :jepp:

16 uker i dag! :strix: Håper virkelig jeg kjenner noe sikkert snart. Kjente jo ikke før rundt uke 20 med A.

Velkommen hjem!

Jeg reagerer også mer på varmen nå enn jeg gjorde for en del år siden, da holdt jeg mer ut i sola. Det hørtes bedre ut å hvile inne midt på dagen enn å pine seg

Spennende med UL snart!!

Takketakk. :nigo:

Huff, ja, kjenner til den. Før kunne jeg pine meg i mangemange timer i solsteiken, men nå som jeg er blitt eldre er det liksom ikke like viktig å bli brun lenger. :fnise:

Uæææ, kjempespennende. :bond:

Velkommen hjem

Takk for det. :nigo:

Velkommen hjem! Hørtes deilig ut med ferie! Jeg har høysesong med bissnissen min nå, og i tillegg har jeg blitt skikkelig forkjøla...

:troest: Kjedelig å være syk og uggen når man ikke har tid til det. Typisk at det er sånn. :gjeiper: Håper du blir bedre snart!

Velkommen hjem! Kan tenke meg at Tyrka er i varmeste laget for de fleste i juli så det hørtes lurt ut å tilbringe litt tid på rommet med A.

Barnehagestart blir spennende! A kommer sikkert til å storkose seg

Takk!

Huff, ja. Selve tempen (som de melder) er ikke så aller verst, men med luftfuktighet på opp mot 90% føles det minst 5 grader varmere til enhver tid, mye mer om kvelden. Vi var jo klissvåte helt fra solen gikk ned, for da sluttet det å blåse. :lol: Men deilig med A-kos i sengen da. :rodmer: Får jo ikke så mye tid til det når hverdagen begynner igjen. Men ja, jeg tror hun kommer til å stortrives!

Skrevet

I dag har jeg og mannen hatt et skikkelig stor-raid på Obsen for å kjøpe inn det resterende barnehageutstyret. Tilbud er så gøy! :strix: A fikk seg ryggsekk (som hun senere kan bruke på skolen - om den skulle holde så lenge), tynn Janusjakke, hjelmlue (balaklava?) i ull fra Janus, ullbody fra Janus og fôret sydvest fra Vossatassar til omtrent ingenting. I tillegg ramlet jeg over en kjøredress fra Janus i krinkelull, den eneste de hadde igjen, i størrelse 60 i brunt. :rodmer: Måtte bare kjøpe den, var jo under halvparten av originalprisen. Lille bolle fikk seg ullbody fra Janus også, men jeg kjøpte feil, med blonder, og det er jo ikke akkurat særlig unisex. :fnise: Skal bytte den i morgen og kjøpe litt flere bodyer til begge to tror jeg. Man må jo bruke muligheten når man har den tenker jeg, ull er jo ellers så dyrt!

Så nå mangler vi bare vinterdress (som jeg forhåpentligvis får kjøpt brukt i morgen, fra en venninne av Diddles - en nesten ubrukt Reima til 500 kroner :nigo: ) og nye sko. Mannen satte seg komplett på bakbeina ang. gore-tex til 700 kroner, men så fikk jeg tips på fb om at de hadde tilbud på XXL. Vi får dra innom der også en av de nærmeste dagene, for sko må hun ha. :Nikke:

Jeg har forresten glemt å nevne det her, men jeg har fått energien min tilbake! :strix: Det er så deilig å slippe å føle seg som en vridd sokk hele døgnet, selv etter å ha sovet halve døgnet. :fnise: Så nå regner jeg med at hverdagen blir litt lettere fremover, særlig når jeg begynner å jobbe igjen. Vandrende zombie-Belle er virkelig ikke et vakkert syn...eller en vakker opplevelse. :ler:

Nå er det snart turn på tv. :hoppe:

Skrevet

:overrasket: Var det tilbud på ull på Obs allerede??? Pys snakket om mot slutten av august..vi må jo uansett kjøpe Joha sin ull med bomull på innsiden, så det hjelper ikke oss :dry: Eller, ihvertfall det som skal være innerst mot huden....

Gleder oss til imorgen :hoppe: Bare få unnagjort første dag i bhg først :haar: Iiiiiiiiik!!!!

Skrevet

:overrasket: Var det tilbud på ull på Obs allerede??? Pys snakket om mot slutten av august..vi må jo uansett kjøpe Joha sin ull med bomull på innsiden, så det hjelper ikke oss :dry: Eller, ihvertfall det som skal være innerst mot huden....

Gleder oss til imorgen :hoppe: Bare få unnagjort første dag i bhg først :haar: Iiiiiiiiik!!!!

Ja, jeg ble overrasket selv. Vi hadde jo ikke tenkt å kjøpe ull, men de hadde noe på tilbud. Lurer på om prinsesseullen skal ut, siden det var det de hadde tilbud på. Og så bodyer da. :nigo: Har et lite håp om at den nye serien, Playground?, kommer på tilbud også. Elsker de fargene! Elsker Janus generelt. :hjerte:

Gleder meg jeg også! :hoppe: Har tenkt på den fantastiske kaffen din i hele dag. :hoho:

Gjest pysepusen
Skrevet

Snikleser MÅ melde seg :fnise:

Tilbud på ullbodyer (alle???) på Obs? IIIIIIK! I must go shopping! ;)

Skrevet

Snikleser MÅ melde seg :fnise:

Tilbud på ullbodyer (alle???) på Obs? IIIIIIK! I must go shopping! ;)

Så koselig! :nigo:

Nei, bare de ensfargede med rund hals, i sånn pakke. :jepp: Jeg skal innom i morgen også, må kjøpe litt flere. :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

Så koselig! :nigo:

Nei, bare de ensfargede med rund hals, i sånn pakke. :jepp: Jeg skal innom i morgen også, må kjøpe litt flere. :fnise:

Ensfargede med rund hals er jo de jeg vil ha ;) Hva kostet de da? Tror vi må opp der klokka 09:00 om de er billige :nigo:

Skrevet

:fnise: Litt sent ut med å svare, men de koster 99. Pleier de å bli noe særlig billigere enn det? :klo:

Super dag i går. :happy: Jeg og A var på superkoselig besøk hos Diddles og Liten, A fikk seg ny (brukt) vinterdress fra Reima, bestefar var på besøk og mannen fikk ryddet ut av klesskapet sitt. Megleren ringte nemlig i går og det var visst noen som var interessert i å se leiligheten en gang etter 9.august. Da benytter vi muligheten til å ha en skikkelig rengjøring her i huset. Det er mye som kan kastes og enda mer som kan gis til Fretex. :Nikke:

A har tullet skikkelig i natt, og jeg er en vandrende zombie. Gleder meg til mannen våkner sånn at jeg kan legge meg. :natti:

Oi, jeg har jo helt glemt: i går kveld kjente jeg bobler i magen som bare MÅ være bolla. :strix: Det var litt for mye og på samme sted til at det bare var luftbobler. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...