Pasjonsblomst Skrevet 2. juli 2012 #4981 Skrevet 2. juli 2012 Så stas med ei lita ei som går! Må være herlig å se utviklingen kommet så langt, tenker meg du er stolt og fornøyd. ser nå du har en bakebok også, tror jammen jeg må ta en tur der inn engang.. :gjeiper:
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #4982 Skrevet 3. juli 2012 Så stas med ei lita ei som går! Må være herlig å se utviklingen kommet så langt, tenker meg du er stolt og fornøyd. ser nå du har en bakebok også, tror jammen jeg må ta en tur der inn engang.. :gjeiper: Ja, det er virkelig stas! Er sprikkeferdig av stolthet for minste ting egentlig. Men det å gå er liksom den store milepælen. En veldig forsømt bakeblogg, ja... Hadde tenkt å poste det jeg bakte til bursdagen til A, men jeg orket så vidt å bake, så... Forhåpentligvis får jeg snart energien min tilbake.
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #4983 Skrevet 3. juli 2012 12+0 i dag ( ) og ultralyd ( ). Er så nervøs! Jeg er jo helt teit og har selvsagt klart å psyke meg ut de siste par ukene og er nå overbevist om at det ikke er noe inni magen allikevel. Men jeg gleder meg til å gå ut med det da, dersom alt er som det skal i dag. Uheldigvis er ikke timen før kvart på 3, så jeg har heeele arbeidsdagen til å grue meg på. Sover dårlig for tiden, og ser virkelig ikke fram til enda dårligere søvn når bekkenet blir verre. Føler jeg våkner omtrent hver time nå, altså hver gang jeg snur meg, hvordan skal det da gå senere? Jeg lurer uansett på om jeg begynner å få energien min tilbake nå, for jeg føler natten blir litt lang når jeg legger meg klokken 9. Kanskje jeg skal prøve å forskyve det ihvertfall en time? Ingen store planer for dagen i dag, annet enn litt feiring om alt går bra.
honning Skrevet 3. juli 2012 #4984 Skrevet 3. juli 2012 Masse lykke til på UL i dag!! Kommer til å tenke på deg Det er kjedelig å gå og vente hele dagen ja, men det nærmer seg veeeldig hvertfall;) Håper søvnen blir bedre etterhvert. Har du vondt i bekkenet nå? Jeg sliter med ei for myk seng og bekkenet selv, og legger meg kjapt på midten av senga hvor det er hardest når kjære har dratt på jobb
pusilus Skrevet 3. juli 2012 #4985 Skrevet 3. juli 2012 Lykke til på ul Søvn ja, her har det blitt tre timer i natt (fra to til fem) og så har jeg lagt våken og nå er det tid for å stå opp slik at jeg rekker legetimen min..
Kokos Skrevet 3. juli 2012 #4989 Skrevet 3. juli 2012 UL-tid! Som tiden flyr! Gratulerer med 12 uker Lykke til på UL i dag!
Disco Biscuit Skrevet 3. juli 2012 #4990 Skrevet 3. juli 2012 Innom en liten tur og oppdaterer meg Så kjekt med lille A som går Ønsker deg masse lykke til på UL i dag!
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #4991 Skrevet 3. juli 2012 Bare innom for å si at alt var helt perfekt!
Pasjonsblomst Skrevet 3. juli 2012 #4992 Skrevet 3. juli 2012 Yeah! *lykke* Da er det bare å legge seg litt bakpå og nyte livet, både ditt og det i magen
Teriyaki Skrevet 4. juli 2012 #5000 Skrevet 4. juli 2012 Å så bra å høre!! Så utrolig at dere ble gravide så fort! Og at det til og med er fra samme uttak som A!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå