Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg glemte helt å skrive det her i går, men vi hadde 3 års bryllupsdag i går! :strix: Ingen feiring i går da, annet enn en liten bukett nydelige blomster av mannen. Men i morgen skal vi ut og spise. :jepp:

Ellers ingen store planer for dagen, annet enn begravelse klokken 1. De andre på jobb skal på allmøte, noe jeg egentlig er veldig glad for å slippe (selv om begravelse ikke akkurat er å foretrekke da), og som gjør at jeg ikke trenger å komme tilbake på jobb. Satser på å være hjemme i halv 3-tiden og få meg en god hvil. :natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, i dag har jeg bare vondt over alt. Strekkinger i mage og rygg, smertestrålinger nedover lårene, vondt i lyskene...ja, alt er bare dritt. :fnise: Regner med det mest er slitenheten som har skylden da, siden jeg ikke akkurat gjorde så veldig mye i går.

Gjest Delphina
Skrevet

:sjenert: Gratulerer med bryllupsdag på etterskudd.. :sjenert:

Huff, høres ikke så godt ut med alle de vondtene. Tror nok det er slitenhet. når man er gravid, er man litt ekstra sår (synes jeg hvertfall - jeg trodde jeg hadde vært på fylla og gjort en hel del tull, var konstant trøtt, kvalm, sår og følte meg fyllesjuk).. :sjenert:

Skrevet

:sjenert: Gratulerer med bryllupsdag på etterskudd.. :sjenert:

Huff, høres ikke så godt ut med alle de vondtene. Tror nok det er slitenhet. når man er gravid, er man litt ekstra sår (synes jeg hvertfall - jeg trodde jeg hadde vært på fylla og gjort en hel del tull, var konstant trøtt, kvalm, sår og følte meg fyllesjuk).. :sjenert:

Tusen takk. :nigo:

Fyllesjuk, ja. Føler meg fyllesjuk nesten hver dag. :fnise: Blir så fort sliten! I går var jeg jo dødskvalm da jeg våknet etter altfor lite søvn og måtte bare sove videre. Hadde aldri kommet meg på jobb. :sjenert:

Dagens vondter er nok bare et resultat av for lite søvn, selv om det virker som om trøttheten begynner å bli litt bedre. Håper det altså. Det var slitsomt med A, da det varte til etter uke 20. :daane:

Gjest Delphina
Skrevet

Tusen takk. :nigo:

Fyllesjuk, ja. Føler meg fyllesjuk nesten hver dag. :fnise: Blir så fort sliten! I går var jeg jo dødskvalm da jeg våknet etter altfor lite søvn og måtte bare sove videre. Hadde aldri kommet meg på jobb. :sjenert:

Dagens vondter er nok bare et resultat av for lite søvn, selv om det virker som om trøttheten begynner å bli litt bedre. Håper det altså. Det var slitsomt med A, da det varte til etter uke 20. :daane:

Det var beste ikke-gravide følelsen jeg kunne komme på som kan beskrive den trøttheten og alle kroppslige følelser når man går gravid. Huff, det høres virkelig ikke godt ut. :klemmer: Jeg vet desverre hvordan det er å være skikkelig kvalm. Våknet gjerne opp kl. 3 og spøy. Måtte spise noe etterpå for bare å kunne holde meg i et par timer til. :sjenert:

Ja, her varte den velkjente morgenkvalmen til rundt uke 17-18. Var drittlei da. :fnise:

Skrevet

Nå nærmer ultralyd seg! :hoppe:

Skrevet

Gratulerer m overstått bryllupsdag! :) hvordan har dagen vært?

Skrevet

Det var beste ikke-gravide følelsen jeg kunne komme på som kan beskrive den trøttheten og alle kroppslige følelser når man går gravid. Huff, det høres virkelig ikke godt ut. :klemmer : Jeg vet desverre hvordan det er å være skikkelig kvalm. Våknet gjerne opp kl. 3 og spøy. Måtte spise noe etterpå for bare å kunne holde meg i et par timer til. :sjenert :

Ja, her varte den velkjente morgenkvalmen til rundt uke 17-18. Var drittlei da. :fnise :

Det er slitsomt. Mye mer slitsomt denne gangen synes jeg, siden jeg nå har A å tenke på også. Kan ikke bare legge meg på sofaen nå lenger, nei. Men heldigvis er det ikke så ille som det var med A. Da var ikke 12 timers søvn nok engang. :daane:

Jeg har vært heldig og nesten ikke vært kvalm begge gangene. Var en del uggen første gangen, og bittelitt denne gangen. Synes veldig synd på dere som sleit skikkelig med det altså. :klem:

Nå nærmer ultralyd seg! :hoppe :

:bolledeig: Bare en helg og to jobbedager!

:klem : til deg!

:klem: tilbake!

Gratulerer m overstått bryllupsdag! : ) hvordan har dagen vært?

Tusen takk for det. :jepp:

Forklarer i neste innlegg. :nigo:

Skrevet

Begravelsen var kjempefin. :hjerte: Det gikk greit helt til kompis skulle holde tale. Det gjør noe med meg altså, når ''store, sterke'' (han er ikke stor, sikkert sterk, men han er mann...liksom) kompis bryter sammen i gråt flere ganger i løpet av talen. Tror ikke det var et eneste tørt øye i kirken. :grine: Han var så flink! :rodmer:

Etter begravelsen dro jeg hjem og jeg fikk hvile sammen med A. Deilig. :happy: Etter hvilen mekka jeg verdens simpleste middag, både til stor og liten: fiskepinner, penne med smør, cherrytomater og sukkererter. Nesten omsorgssvikt. :hoho: Jaja, hun fikk ihvertfall i seg både fisk og grønnsaker. :fnise: Apropos fisk...vi har begynt å gi A sånne geléfisker med tran i. Jeg var litt bekymret for at de skulle være så vingummi-ete som vitaminbjørnene, men disse er mer slimete. Og A elsker dem! :ler: Slurper fisken i seg på null komma niks.

I dag skal jeg og mannen ut og spise. :rodmer: A skal sove hos farmor og vi skal bare koooose oss. :lur:

Dagens positivliste:

- Moreller :sikle:

- Helg :skya:

- Utsikter for mulig :sengekos::sjenert:

- Snitter til lunsj :spise:

Skrevet

Rolig dag på jobb betyr nettshopping. :sjenert: A trenger påfyll av litt ''kjedelige'' ting, særlig nå som barnehagestart nærmer seg. Fikk kjøpt to strømpebukser fra Melton (har en fra før - den er så god!) og to par sokker fra samme merket. Sokk med fisk, sokk med prikk, strømpebukse med lilla blomster og rosa blomster. Bare elsker Sam & Sofie altså. :hjerte:

I tillegg ramlet jeg ved en tilfeldighet innom ebay.co.uk og fant ut at det er mange som selger Molo der! :strix: Elsker det merket, så det er vel kanskje fare for at A får noen bodyer derfra også i dag. :sjenert:

Skrevet

Ikke noe Molo, men nå har jeg kjøpt 4 tights og én shorts til A. Tror hun har nok underdeler fremover nå, ja. :fnise: De tightsene er bare helt fantastiske! Jeg kjøpte én til henne da hun var 4-5 måneder og den passer enda! Begynner riktignok å bli litt kort, men til og med på henne som har ganske tykke lår passer den like fint enda. Den er vasket x antall ganger og ser like fin ut. Ikke verst til å bare koste 20 kroner inkl. frakt. :ler:

Nr. 6, 11, 12 og 19 herfra, og den som heter strawberry herfra. :strix:

Skrevet

Åå, så mye fint :rodmer:

Jeg er faktisk innom fordi jeg fant denne og tenkte på deg, så da måtte jeg fortelle det. Kanskje ikke heelt den type ugleting du liker, men den var så morsom. :fnise:

Skrevet

Åå, så mye fint :rodmer:

Jeg er faktisk innom fordi jeg fant denne og tenkte på deg, så da måtte jeg fortelle det. Kanskje ikke heelt den type ugleting du liker, men den var så morsom. :fnise:

Ja, ikke sant? :nigo:

:snurt: Jeg synes ingenting om at du kommer inn her og frister meg med ting jeg egentlig ikke trenger. Men har veldig lyst på. :fnise: Den var jo kjempekul!

Skrevet

Superfin dag både i går og i dag. :nigo:

I går spiste vi middag på den italienske i byen - dødsgod mat. :sikle: Jeg kjente faktisk at jeg savnet et glass vin til maten, og det er ikke ofte sånn skjer. Kanskje jeg er i ferd med å bli voksen, og liker vin til maten allikevel? :fnise:

I dag har vi fått ryddet i boden og kastet myyyye. Det trengtes for å si det mildt. *rasfare* :ler: Men nå har vi fått oraganisert alt i kasser med hjul og lokk, og det er enklere å finne fram. Alle babytingene er også samlet på ett sted og er klare til bruk når den tid kommer. :rodmer:

Etter at vi var ferdige i boden hentet mannen A og dro rett på kamp. Jeg fikk først besøk av kompis (ikke han jeg har snakket om denne uken, men en felles kompis av meg og mannen) og så overraskelsesbesøk av mamma. Hun hadde med seg sokker, t-skjorte og genser til A og en kjempefin dongerishorts til meg. :strix:

Nå sover A søtt i sengen sin, og jeg har planer om å tilbringe resten av kvelden i min seng. :fnise: Mannen er på kamp og skal ut på byen etterpå, og jeg skal bare kose meg med bok (har kjøpt ny - Belgariad-serien av David Eddings - dødsbra!) og serier på pc.

Skrevet

Høres ut som en perfekt kveld! Er alene jeg også, så så fort O er i seng så blir det full avslapping! :)

Ha en fortsatt god helg :klemmer:

Skrevet

Teriyaki: deilig med alenekvelder også synes jeg. :jepp:

-----

:natti: Jeg er så trøtt! Klokken er 8 og vi har allerede rukket å spise frokost, endevende lekekassen, kjøre mamma til flyplassen, sjarmere dama på bensinstasjonen og spist mellommåltid. Håper bare hun snart er trøtt nok til dagens første hvil. :fnise:

Ingen planer for dagen i dag. Den blir nok veldig, veldig sløv. :ler:

Skrevet

Så utrolig trist med moren til bestekompis! :tristbla: Skjønner at det nok bragte frem triste minner for din egen del også :kose: Men det virker som du klarer å være en god støtte for han, så han finner nok en liten trøst i gode venner i det minste! :klemmer:

Høres ut som du har hatt en deilig helg :)

Skrevet

Så utrolig trist med moren til bestekompis! :tristbla: Skjønner at det nok bragte frem triste minner for din egen del også :kose: Men det virker som du klarer å være en god støtte for han, så han finner nok en liten trøst i gode venner i det minste! :klemmer:

Høres ut som du har hatt en deilig helg :)

Ja, huff, det er helt forferdelig. Men jeg håper han føler at jeg har hjulpet ham litt ihvertfall. :Nikke:

Helgen har vært helt super! :hoppe:

Skrevet

Superduper søndag også. Det er virkelig deilig med helger som går fort som lynet...selv om det er litt kjipt at de går så fort også. :fnise:

Mannen var så snill og lot meg få sove en times tid og det gjorde virkelig underverker. Ikke for ham da...han var dødsdårlig etterpå. :ler: Søster kom på besøk i 3-tiden og vi dro for å handle mat og snacks. Så var det bare avslapping på sofaen resten av kvelden. :happy:

Jeg må bare få skryte litt av A altså. Hun er så flink til å gå! Nå de siste 3 dagene har hun nesten ikke krøpet i det hele tatt, bare gått. Flinke jenta vår. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...