Kokos Skrevet 24. juni 2012 #4941 Skrevet 24. juni 2012 Nei, noe så fælt Kreft er så skummelt og grusomt, jeg har ikke ord. Mange varmer tanker til bestekompis og familien hans, og til deg også.
Pasjonsblomst Skrevet 24. juni 2012 #4942 Skrevet 24. juni 2012 Kreft kan være så grusomt! Uff.. Fra nyheten om nytt liv til en sånn trist beskjed på så kort tid. Livet er jammen krevende.
pusilus Skrevet 25. juni 2012 #4943 Skrevet 25. juni 2012 Grusomme greier, og så kort tid å forberede seg på det verste.. Ta godt vare på bestekompis
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #4944 Skrevet 25. juni 2012 Takk for fine dere. Huff, har hatt en kjip natt med mange vonde drømmer, og nå går jeg bare rundt i en trist boble. Klarer ikke å riste av meg tristheten, sikkert fordi jeg fikk et kraftig flashback i går. Jeg vet hvor jævlig han har det nå. Disse dagene mellom dødsfall og begravelse er så grusomme, og den uken jeg opplevde for 10 år siden føles som om det var i går. Det er noe jeg aldri kommer til å glemme. Og selv om jeg har opplevd dette selv vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre eller si. Han vet ihvertfall at jeg er her for ham, uansett hva det skulle være.
pusilus Skrevet 25. juni 2012 #4946 Skrevet 25. juni 2012 Det er like vanskelig hver gang slike triste ting skjer, og det er vanskelig å vite hva man skal si selv om man har vært der selv. Har selv en venninne som mistet faren sin på samme viset i fjor, ufattelig trist.
Diddles Skrevet 25. juni 2012 #4947 Skrevet 25. juni 2012 Å nei, så forferdelig trist Stakkar bestekompisen, og resten av familien!! Ikke lett å vite hva man skal si når sånt skjer, ord blir fattige...det viktigeste er jo som du sier; du er der - og det vet han Skjønner godt du får flashback av dette, så en haug med til deg vennen!!
Teriyaki Skrevet 25. juni 2012 #4948 Skrevet 25. juni 2012 Åh, stakkars kompisen deres! Så utrolig trist! Og så fort det gikk..Er så fælt når sånt skjer, men kanskje enda værre når det skjer så fort? Men han setter sikkert pris på at dere er der for han
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #4949 Skrevet 25. juni 2012 til alle dere gode jenter. Har fått summet meg litt nå, kommet meg litt ut av boblen. Har snakket med oslobestis på telefon og reisebestis (for noen uker siden var hun i Karibien, nå er hun i Tyrkia) på fb. Vi fire (inkl. bestekompis altså) har hengt sammen siden ungdomsskolen. Vi skal skype i kveld forhåpentligvis, reisebestis og jeg. Litt shoppingterapi: fra stampedunderthemoon.com Har hatt lyst på dette så lenge nå, men har liksom aldri summet meg til å kjøpe det. Men NÅ er det gjort altså.
Diddles Skrevet 25. juni 2012 #4950 Skrevet 25. juni 2012 Nydelige smykker Men...hvem er Olivia og Gabriella????
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #4951 Skrevet 25. juni 2012 Nydelige smykker Men...hvem er Olivia og Gabriella???? Det blir nok A... og fødselssteinen hennes som er en lys ametyst (=lilla).
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #4953 Skrevet 25. juni 2012 Sequax: jeg brukte denne oppskriften, men med løk, pepperoni, parmesan og oregano. Og så brukte jeg halvparten grovt sammal mel og halvparten hvetemel. Fin avslutning på dagen i dag. Heldigvis, det trengte jeg. Etter jobb ble jeg hentet av mannen og vi dro inn til mamma. Der møtte vi verdens mest smilete A som hadde storkost seg meg onkel i dag. Vi spiste middag, slappet av og vi fikk installert Brio Zentoen i bilen til mamma. Pju, skal si det er en fulltidsjobb altså. Nå er vi hjemme igjen, bare mannen og jeg. A sover hos mamma i natt også, det er enklest sånn. Egentlig litt rart å komme hjem til tomt hus to dager på rad. Nå er jeg dødssliten og skal segne om i sengen med White Collar og True Blood på pc'n.
Kokos Skrevet 25. juni 2012 #4954 Skrevet 25. juni 2012 Så bra at dagen ble bedre utover De smykkene er så fine. Jeg har et som det står "Live Laugh Love" på som jeg har fått av foreldrene mine, men må si det hadde vært skikkelig stas å ha navnet på eget/egne barn på et sånt kjede. Og snart kan du kjøpe et anheng til! Er nysgjerrig på deres vegne om det blir gutte- eller jentenavn. Har dere noen navn på lur fra sist? Håper du har hatt en fin kveld og at du får en god natts søvn!
Pasjonsblomst Skrevet 25. juni 2012 #4955 Skrevet 25. juni 2012 Veldige søte smykker, fikk lyst til å bestille et til moren min (og kanskje meg selv også). Er de fine på, god kvalitet?
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #4956 Skrevet 26. juni 2012 Så bra at dagen ble bedre utover :kose : De smykkene er så fine. :hjerte : Jeg har et som det står "Live Laugh Love" på som jeg har fått av foreldrene mine, men må si det hadde vært skikkelig stas å ha navnet på eget/egne barn på et sånt kjede. :Nikke : Og snart kan du kjøpe et anheng til! :rodmer : Er nysgjerrig på deres vegne om det blir gutte- eller jentenavn. :fnise : Har dere noen navn på lur fra sist? Håper du har hatt en fin kveld og at du får en god natts søvn! :klem : Ja, jeg trengte litt oppmuntring altså. Det var vel du som tipset om den siden for lengelenge siden tror jeg? Gleder meg til jeg får det, og nesten enda mer til jeg kan kjøpe et anheng til. Det er jeg også! Mannen er overbevist om at det er gutt, men det er vel mest ønsketenking fra hans side. Jeg har absolutt ingen aning. Men navn ja...denne gangen blir det ikke like lett som med A altså. Vi er milevis fra hverandre, uten at vi har diskutert det altfor mye da. Men vi er fremdeles enige om at T-jentenavnet fra forrige gang er veldig fint. Veldige søte smykker, fikk lyst til å bestille et til moren min (og kanskje meg selv også). Er de fine på, god kvalitet? Ikke sant? Etter hva jeg har hørt (fra Kokos ) er de veldig fine ja. Men jeg kan gi rapport når jeg får mitt.
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #4957 Skrevet 26. juni 2012 Fikk sms fra bestekompis i går om jeg ville finne på noe, og det sa jeg selvsagt ja til. Vet hvordan han har det nå, og da er det best å fylle dagene så mye som mulig. Er veldig takknemlig for at han føler at jeg er ''god nok'' til å snakke med/finne på noe med/tenke på noe annet med. Så det blir to dager med sen leggetid fremover. Kino i kveld og fotballkamp i morgen. Tror jeg må sove litt i forkant av begge tingene for å klare å holde ut så lenge som til 11.
^^Belle^^ Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #4958 Skrevet 27. juni 2012 Hjemme fra jobb idag. Var dødsdårlig (som i kvalm) da klokken ringte i dag morges og jeg fant fort ut at jeg bare måtte sove videre. Tror jeg skal droppe seine kinoer frem til jeg er ute av denne trøtthetsfasen altså. Kinoen var bra da, Snow white and the huntsman. Har vært hos manuellterapeuten idag (tvang meg avgårde kun fordi jeg vet at neste time kunne være en måned unna) og jeg får det dekket! Det er jo tidlig enda, og ikke så ille, men hun var veldig glad for at jeg kom så tidlig. Da ser "prognosene" bedre ut mtp å stagnere det ihvertfall. Nå har jeg nettopp fått bestilt en bårebukett også. Begravelse i morgen. Vi er 6 venner som er med på den da, tror og håper at kompis setter pris på det.
Kokos Skrevet 27. juni 2012 #4959 Skrevet 27. juni 2012 Veldige søte smykker, fikk lyst til å bestille et til moren min (og kanskje meg selv også). Er de fine på, god kvalitet? Liker det jeg har veldig godt. Anhenget jeg har er ganske lite (1,5-2cm i diameter) og kjedet er heller ikke så langt, så det er ganske nett og søtt. Kunne godt tenke meg en variant med større anheng og lengre/kraftigere kjede neste gang. Kvaliteten har jeg ingenting å si på foreløpig, veldig fornøyd. Det er jeg også! Mannen er overbevist om at det er gutt, men det er vel mest ønsketenking fra hans side. Jeg har absolutt ingen aning. Men navn ja...denne gangen blir det ikke like lett som med A altså. Vi er milevis fra hverandre, uten at vi har diskutert det altfor mye da. Men vi er fremdeles enige om at T-jentenavnet fra forrige gang er veldig fint. Nå måtte jeg sjekke gamle meldinger og fant den med navnene Alltid spennende å høre hvilke navn andre liker! Helt enig i at T-navnet er veldig fint! Jeg har jo litt navnedilla og tenkte på navn til egne barn leenge før jeg noen gang var i nærheten av å ha lyst på barn, men synes fortsatt guttenavn er kjempevanskelig. Supert at du har kommet deg så tidlig til manuellterapeuten, håper dere får stagnert de duste vondtene! Synes det er veldig hyggelig av dere vennene å bidra med bårebukett, kompis og familien setter helt sikkert stor pris på det. Og PS: Gratulerer med bryllupsdagen!
^^Belle^^ Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #4960 Skrevet 28. juni 2012 Nå måtte jeg sjekke gamle meldinger og fant den med navnene Alltid spennende å høre hvilke navn andre liker! Helt enig i at T-navnet er veldig fint! :jepp : Jeg har jo litt navnedilla og tenkte på navn til egne barn leenge før jeg noen gang var i nærheten av å ha lyst på barn, men synes fortsatt guttenavn er kjempevanskelig. Supert at du har kommet deg så tidlig til manuellterapeuten, håper dere får stagnert de duste vondtene! Synes det er veldig hyggelig av dere vennene å bidra med bårebukett, kompis og familien setter helt sikkert stor pris på det. :hjerte : Og PS: Gratulerer med bryllupsdagen! :strix : Vi er veldig glade i T-navnet altså, men jeg føler det blir så ulikt A sitt navn, i ''sjanger'' på en måte, i språk også for den saks skyld. Franskmennene vil få problemer med å uttale det der. Navn er kjempegøy. Håper virkelig ikke det blir like ille som forrige gang. Jeg er så redd for at jeg ikke skal klare å ta meg av A. Men her må vi være positive. Det skal ikke bli sånn som neste gang. Ja, tror han kommer til å sette pris på det altså. Tusen takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå