^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #4881 Skrevet 17. juni 2012 til alle! Vi hadde en helt super feiring i går. Jeg var en smule stressa (både jeg og A stod fremdeles i joggebuksa da gjestene begynte å komme ) og det merktes på formen altså. Hadde mye ligamentsmerter i går, så det var nok kroppen sin måte å si i fra på. Og A fikk så mye fint! Folk har jo virkelig tatt av på lekebutikkene rundt omkring. Hun fikk blant annet dukke, barnevogn (!), puttekasse, Brannmann Sam-film og bok. I dag er det barneselskap, noe jeg tror blir litt gøyere for A også. I går var hun den eneste ''lille'', og jeg tror nok hun synes det blir for mye dulling av og til. I dag kommer jo Diddles og Liten, og to andre på rundt samme alder. Det skal bli så koselig! Jeg bakte heldigvis alt ferdig i går, så nå skal jeg bare rydde litt rundt her hjemme før alle kommer. A har sovet hos mamma i natt, noe som hjelper på, for alt tar liksom litt lengre tid når man har en liten hjelper rundt beina hele tiden. Og til slutt, bare et lite hjertesukk. Har en venninne som har en tendens til å...nedprioritere meg synes jeg. Hun er gravid og ikke alltid i like god form (jeg kjenner jo til den), men det er alltid med meg og mine hun er så dårlig at hun må avlyse. Bursdagen min, og nå bursdagen til A også. Synes bare det er litt trist. Men, vi skal kose oss uansett!
Diddles Skrevet 17. juni 2012 #4882 Skrevet 17. juni 2012 Så godt dere hadde en fin feiring igår - vi gleder oss kjempemye til senere idag :happy: Hehe, selv om jeg har gått gravid selv; hva er ligamentsmerter?? Hørtes ikke særlig behagelig ut Vet hvordan du har det med venninna di, jeg har en sånn selv - bare at hun er ikke gravid Det gjør jo vondt selv om de har sine grunner!! Jeg synes vel ikke alltid grunnene jeg får er så gode heller, og lurer litt på hva som egentlig ligger bak Ulempen med å være jente og analysere alt....jeg er så glad i henne også, så jeg slutter liksom aldri å håpe på at vi en gang skal bli prioritert! Snakkes senere min skatt
Lilywhite Skrevet 17. juni 2012 #4883 Skrevet 17. juni 2012 Så bra at dere koste dere i går Og så mye fint som A fikk! Håper dagen i dag blir fin også Synd med venninner som ikke prioriterer en.. Får håpe det bedrer seg når hun er ferdig med graviditeten, enveisvennskap funker ikke i lengden... Jeg sørger fortsatt litt over å ha mistet det som var en av mine aller beste venner på ungdomsskolen. Hun pleide å være utrolig flink å ta kontakt, men etter at hun flyttet til en annen kant av landet har det blitt mindre og mindre... Men det er jo ikke så mye å gjøre med, så man får heller sette pris på de gode vennene man har
^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #4884 Skrevet 17. juni 2012 Så godt dere hadde en fin feiring igår - vi gleder oss kjempemye til senere idag :happy: Hehe, selv om jeg har gått gravid selv; hva er ligamentsmerter?? Hørtes ikke særlig behagelig ut Vet hvordan du har det med venninna di, jeg har en sånn selv - bare at hun er ikke gravid Det gjør jo vondt selv om de har sine grunner!! Jeg synes vel ikke alltid grunnene jeg får er så gode heller, og lurer litt på hva som egentlig ligger bak Ulempen med å være jente og analysere alt....jeg er så glad i henne også, så jeg slutter liksom aldri å håpe på at vi en gang skal bli prioritert! Snakkes senere min skatt Ligamentsmerter er når livmoren vokser. Smerter i ligamentene altså. Æsj, det er så kjedelig. Og trist. Det er lett å si ''deres tap'', men det er ikke så lett å tenke det. Prøver å heve meg over det og være bedre enn henne. Takk for en super dag i dag! Så bra at dere koste dere i går Og så mye fint som A fikk! Håper dagen i dag blir fin også Synd med venninner som ikke prioriterer en.. Får håpe det bedrer seg når hun er ferdig med graviditeten, enveisvennskap funker ikke i lengden... Jeg sørger fortsatt litt over å ha mistet det som var en av mine aller beste venner på ungdomsskolen. Hun pleide å være utrolig flink å ta kontakt, men etter at hun flyttet til en annen kant av landet har det blitt mindre og mindre... Men det er jo ikke så mye å gjøre med, så man får heller sette pris på de gode vennene man har Dagen ble superfin! Nei, du har rett i det. Det er bare så trist at det ikke er bare graviditeten som gjør henne sånn heller. Det er alltid ett eller annet i veien med henne. Men hva vet jeg? Kanskje hun er sånn med andre venner også? Synes bare det er så kjipt siden hun er den eneste venninnen som bor her i byen (utenom Diddles da selvsagt, men hun er jo helt ny ).
^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #4885 Skrevet 17. juni 2012 Supeduperfin dag i dag! A har storkost seg, og stupte i seng før Timmy-tid var ferdig. Det er før klokken 6 for dere uinnvidde som ikke ser Fantorangen. Hun sov bare én hvil i dag, så ikke rart at hun var sliten. Når det i tillegg er hæla i taket i mange timer forstår jeg henne veldig godt. Jeg fikk selv en liten halvtime på puten etter at alle hadde dratt. A sover, mannen sover (han var ute i går og har rigget seg godt til rette i sengen med ørepropper ) og jeg vurderer å legge meg i sengen med pc på fanget. Har fått ryddet det verste, men det blir ikke noe mer rydding i kveld ihvertfall. Nå er det til jeg sovner.
Diddles Skrevet 17. juni 2012 #4886 Skrevet 17. juni 2012 Synes bare det er så kjipt siden hun er den eneste venninnen som bor her i byen (utenom Diddles da selvsagt, men hun er jo helt ny ). Men meg har du no matter what Søteste Belle
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #4887 Skrevet 18. juni 2012 Men meg har du no matter what Søteste Belle Hurra!
Diddles Skrevet 18. juni 2012 #4888 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Hurra! Du trodde vel ikke du ble kvitt meg så lett?? Ha en strålende mandag, vi startet mandagen kvart over 5 - for å få mest mulig ut av den! Liten --> Mamma --> Endret 18. juni 2012 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #4889 Skrevet 18. juni 2012 Du trodde vel ikke du ble kvitt meg så lett?? Ha en strålende mandag, vi startet mandagen kvart over 5 - for å få mest mulig ut av den! Liten --> Mamma --> Det er bare godt jeg ikke blir kvitt deg så lett. Vi var ikke så mye dårligere vi heller. Her var det morgen kvart på 6. Det er ihvertfall vanskelig å være sur og morgengretten når man blir møtt med verdens største gliiiis.
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #4890 Skrevet 19. juni 2012 (endret) I går hadde jeg den minst innholdsrike dagen noen sinne. Jeg kom hjem fra jobb, spiste middag, lekte litt med A, hjalp bror å lese til eksamen og skulle liksom bare ta meg en liten powernap klokken halv 7. Den varte til klokken 10. Så var jeg våken i en halvtimes tid og sovnet i 11-tiden igjen. Det verste av alt er at da klokken min ringte klokken 6 i dag morges kunne jeg godt ha sovet enda lengre. I dag er jeg 10+0 og har sluttet på medisinene. Jeg har de med på jobb da, sånn i tilfelle. Håper bare jeg kan slutte med det brune nå, sånn at vi kan få oss litt igjen. Mannen har vært frustrert leeenge, og jeg begynner å bli det. Men han forstår heldigvis hvorfor jeg ikke vil, da. I dag skal forresten A på 1-årskontroll på helsestasjonen. Rart at jeg ikke skal være med. Mannen var litt nervøs for sprøytene (han har sprøyteskrekk), men det går nok kjempefint. Og så er jeg så spent på hvor stor hun er! Jeg har tippet 11,5 kg og 78 cm. Gårsdagens matinntak (og fremdeles -1 kg ): Frokost: en skål med vannmelon, kaffe Lunsj: 2 grove brødskiver med leverpostei, majones og agurk, 1 grov brødskive med hvitost og syltetøy Mellom: eple, pære, nektarin Middag: pasta carbonara med strimlet svinekjøtt Dessert: en gulrotmuffins ''Kvelds'': saltstenger (den halvtimen jeg var våken) Dagens positivliste: - 10+0 og medisinfri - Sykle til jobb (jeg holdt på å dø, men nå er det ihvertfall gjort) - - 2 uker både til ultralyd og over en måneds ferie Endret 19. juni 2012 av ^^Belle^^
Teriyaki Skrevet 19. juni 2012 #4892 Skrevet 19. juni 2012 10 uker En milepæl er nådd. Ha en fin dag, og lykke til med kontrol med A.
pusilus Skrevet 19. juni 2012 #4894 Skrevet 19. juni 2012 10 uker og medisinfri Det å være medisinfri er en vidunderlig følelse, ikke mer guffe Jeg gikk selv på progesteron sånn ca til uke 12 denne gangen. Håper du får en fin dag
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #4896 Skrevet 19. juni 2012 Takk for hopping og heiing jenter. Pusilus: jeg gikk på cyclogest til uke 12 med A, men har fått beskjed om uke 9 denne gangen med lutinus. --- Må bare litt igjen. Mannen (og A) klarte å forsove seg. Til helsestasjonen klokken 12. De hadde visst gått inn for å hvile klokken 9, og så våknet mannen kvart over 12. Og nå var helsestasjonen fullbooket lenge framover. Håper de klarer å skvise oss inn altså, hun må jo få ta vaksinen sin. *engstelig*
Marikke Skrevet 19. juni 2012 #4897 Skrevet 19. juni 2012 Hurra for 10 uker! Så dumt at mannen klarte å forsove seg, da! Det er ikke bare-bare å få time på helsestasjonen i disse ferietider. (Jeg ringte her om dagen for å bestille svangerskapskontroll hos JM, og da var første ledige time 30. juli. Passer dårlig å ta 24-ukers-kontrollen da, lissom ... ) Håper dere får ny time fort, så A får vaksinene sine til noenlunde riktig tid!
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #4898 Skrevet 19. juni 2012 Hurra for 10 uker! Så dumt at mannen klarte å forsove seg, da! Det er ikke bare-bare å få time på helsestasjonen i disse ferietider. (Jeg ringte her om dagen for å bestille svangerskapskontroll hos JM, og da var første ledige time 30. juli. Passer dårlig å ta 24-ukers-kontrollen da, lissom ... ) Håper dere får ny time fort, så A får vaksinene sine til noenlunde riktig tid! Snakket nettopp med mannen og vi fikk ikke time før 5.juli. Går det greit så sent tror du? Vet ikke hvor viktig det er å ta vaksinen akkurat til rett tid, jeg. Liiiitt sent å ta den da, ja.
Gjest Delphina Skrevet 19. juni 2012 #4899 Skrevet 19. juni 2012 Hallo! Tror jeg skal gjøre meg synlig etter å ha sniklest sånn av og på! Er jo imponerende å forsove seg til helsestasjonen. Her i gården blingset vi litt på tiden, men heldigvis var det ikke vaksine.. Heldigvis sier jeg bare!
Mazilla Skrevet 19. juni 2012 #4900 Skrevet 19. juni 2012 Tror ikke det er noe problem å vente et par uker med vaksinen. S var helt i utakt med vaksineprogrammet lenge fordi hun hadde kikhoste, men det var ikke noe problem sa helsesøster. Bra gjort å forsove seg til time så sent på dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå