kisskissbangbang Skrevet 6. juni 2012 #4821 Skrevet 6. juni 2012 Skjønner godt at du blir bekymret. Men jeg er sikker på at alt i den skjønneste orden med jenta di. Og som du sier, veldig bra at dere får en utredning bare for å være sikker.
Teriyaki Skrevet 6. juni 2012 #4822 Skrevet 6. juni 2012 Min gutt har også en sånn bilyd, og hvis den enda er der når haner rundt ett år, som er da de gjerne sjekker ekstra på hjertet, så må han også henvises. Så skjønner du blir bekymret, det ble jeg også! Men legen min sa at så lenge de vokser og utvikler seg som de skal, så er det som oftest ingenting, eller noe de vokser av seg
Diddles Skrevet 6. juni 2012 #4823 Skrevet 6. juni 2012 Det der var vi ute for den dagen Liten skulle utskrives fra sykehuset også Det var helt terror å sitte der og vente mens de tok ultralyd av hjertet hennes Jeg var jo sikker på at verden var imot meg og at Liten var syk siden de fant den bilyden......vel, de fant ingenting på ultralyden, og legen som foretok den sa litt tørt "det hender legene har bilyd i ørene" Det er helt sikkert ingenting, A er jo supervelfungerende!! Men godt å få det sjekka
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #4824 Skrevet 7. juni 2012 :klemmer : Skjønner godt at du blir bekymret. Men jeg er sikker på at alt i den skjønneste orden med jenta di. Og som du sier, veldig bra at dere får en utredning bare for å være sikker. :klemmer : Ja, vi får prøve å tenke sånn ihvertfall. Selv om det ikke alltid er like lett... Min gutt har også en sånn bilyd, og hvis den enda er der når haner rundt ett år, som er da de gjerne sjekker ekstra på hjertet, så må han også henvises. Så skjønner du blir bekymret, det ble jeg også! Men legen min sa at så lenge de vokser og utvikler seg som de skal, så er det som oftest ingenting, eller noe de vokser av seg :klemmer : Ja, jeg tenkte på deg da jeg fikk høre det. Synes egentlig at det er litt greit at vi har fått henvisning også. Vet ikke om jeg hadde klart å roe meg med et ''alt er nok som det skal være'' fra legen. Men legen sa jo også det at det hadde vært verre dersom hun var syk eller om hun var slapp og sånne ting. Det er hun jo definitivt ikke! Det der var vi ute for den dagen Liten skulle utskrives fra sykehuset også :daane : Det var helt terror å sitte der og vente mens de tok ultralyd av hjertet hennes :grine : Jeg var jo sikker på at verden var imot meg og at Liten var syk siden de fant den bilyden......vel, de fant ingenting på ultralyden, og legen som foretok den sa litt tørt "det hender legene har bilyd i ørene" Det er helt sikkert ingenting, A er jo supervelfungerende!! Men godt å få det sjekka :klemmer : Bilyd i ørene, ja. Godt at dere fikk sjekket det allikevel da. Ja, hun er jo det! Men jeg klarer ikke å unngå å bli bekymret altså. Men jeg er nok bare en engstelig person.
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #4825 Skrevet 7. juni 2012 Æsj, nå blør jeg igjen. Hater det. Har fått bittelitt røst på lutinuspinnen i tre dager nå, og nå fikk jeg litt brunrosa på papiret. Det hjelper jo heller ikke at jeg har hatt ''mens''murringer i magen og ryggen siden i går ettermiddag. Dritt. Vet at det mest sannsynligvis (og forhåpentligvis) er helt normalt, men jeg klarer bare ikke å unngå å bli bekymret. Nå er det jo mange uker siden jeg så noe brunt. Jeg får bare vente og se om det blir verre, og evt. ringe til fastlegen. Sånn ellers hadde jeg en svært begivenhetsløs dag i går. A fikk ekstra mye kos da jeg kom hjem fra jobb, og ellers lå jeg i sengen og så serier og film (Project X ). Jeg er heldigvis ikke så sliten etter jobb som jeg har vært de siste ukene, men når klokken bikker 8 klarer jeg ikke å gjøre noe som helst. I dag morges var jeg så trøtt at jeg tryglet mannen om å få bilen. Bare kjente det i hele kroppen at jeg var sliten! Å gå opp trappene til jobb (2 etasjer) var helt forferdelig.
CathrineMic Skrevet 7. juni 2012 #4826 Skrevet 7. juni 2012 Håper det ikke betyr noenting som helt Glad jeg ikke har to etasjer jeg må gå for å komme meg på jobb Ha en fin dag på jobb
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4827 Skrevet 8. juni 2012 Håper det ikke betyr noenting som helt Glad jeg ikke har to etasjer jeg må gå for å komme meg på jobb Ha en fin dag på jobb I dag ble det sykling + de to etasjene opp.
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4828 Skrevet 8. juni 2012 ''Blødningen'' (vil egentlig ikke kalle det for blødning, for det var vel mer rosaoransj utflod ) stoppet heldigvis opp etter den ene gangen i går. Det samme med murringene. Jeg har vært litt i tvil om vi skulle ha privat UL i uke 12 denne gangen også, men etter gårsdagen vil jeg definitivt det. Jeg er bare nødt til å sjekke at alt er fint før vi går ut med det. Og tenk at det bare er en liten måned til jeg er 12 uker! Fin dag i går. Jeg kjøpte med meg komle til middag (A fikk smake, og gjett om hun likte det! ) og ellers var det bare jeg og A som hadde skikkelig kosestund mens mannen var og klipte gresset til mormoren sin. Vi tok oss en laaaang dusj (antiskli-sokker er et must i dusjen for tiden!) og klokken 17:40 sovnet hun som et slakt på fanget mitt. Snakk om å være trøtt altså. Etter leggetid fikk jeg skravlet litt med bestis på telefonen og jeg og søster tok oss en liten tur på kjøpesenteret. Jeg kjøpte meg enda et par nye sko. I dag skal jeg i babyshower til venninne som skal få en jente i slutten på juli. Synes egentlig det er et litt rart konsept, men jeg tror det blir koselig. :happy:
CathrineMic Skrevet 8. juni 2012 #4829 Skrevet 8. juni 2012 I dag ble det sykling + de to etasjene opp. Så flink du er da Jeg hadde aldri orket å sykkle til jobb. Tar ca 8 min med bil fra der jeg bur til jobben min, å når jeg har tidlig vakt, så kjører jeg hjemmenfra ca 06. Så det å sykkle så tidligt er ikke aktuelt + Når jeg sykklet her for en god stund siden (første gang på noen år) så fikk jeg så vondt i rompen
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4830 Skrevet 8. juni 2012 Så flink du er da Jeg hadde aldri orket å sykkle til jobb. Tar ca 8 min med bil fra der jeg bur til jobben min, å når jeg har tidlig vakt, så kjører jeg hjemmenfra ca 06. Så det å sykkle så tidligt er ikke aktuelt + Når jeg sykklet her for en god stund siden (første gang på noen år) så fikk jeg så vondt i rompen Synes det er dødsdeilig! Men jeg bruker bare rundt 10 minutter å sykle jeg da, så det er jo egentlig ikke noe særlig å skryte av. Men joda, vondt i rumpa er helt normalt. Du må bare herdes først.
CathrineMic Skrevet 8. juni 2012 #4831 Skrevet 8. juni 2012 Synes det er dødsdeilig! Men jeg bruker bare rundt 10 minutter å sykle jeg da, så det er jo egentlig ikke noe særlig å skryte av. Men joda, vondt i rumpa er helt normalt. Du må bare herdes først. Herlighet, rompen Det skulle stå stumpen Sykkle er sykkle. Syntes du er flink til å sykkle så tidlig for så å gå to etasjer for å komme deg opp til jobb Herdes ja, hadde bare det skjedd av å sitte i en kontorstol i øve 9 timer
LineGourmet Skrevet 8. juni 2012 #4832 Skrevet 8. juni 2012 Jeg får bare være takknemlig for at legen faktisk velger å gi henvisning for å forsikre seg om at alt er okei. Vi var også på UL av hjertet når A var nyfødt, og til kontroll noen måneder etter. De vil nok bare være på den helt sikre siden, og bi-lyd (enten hos baby eller lege ) er nok veldig vanlig Det er fredag, fredag, fredag!
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4833 Skrevet 8. juni 2012 Herlighet, rompen Det skulle stå stumpen Sykkle er sykkle. Syntes du er flink til å sykkle så tidlig for så å gå to etasjer for å komme deg opp til jobb Herdes ja, hadde bare det skjedd av å sitte i en kontorstol i øve 9 timer Joda, det er jo mye bedre enn ingenting. Men nå gleder jeg meg allerede til bolla kommer for å kunne gå tur. Jeg skal nemlig ikke være like dårlig som jeg var etter fødsel sist. Basta! Vi var også på UL av hjertet når A var nyfødt, og til kontroll noen måneder etter. De vil nok bare være på den helt sikre siden, og bi-lyd (enten hos baby eller lege ) er nok veldig vanlig Det er fredag, fredag, fredag! Ja, det er vanlig. Og ja, vi får bare prøve å se det positive i det. Jippi!!!!
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4834 Skrevet 8. juni 2012 Privat UL bestilt til akkurat den dagen jeg runder 12 uker; 3.juli.
CathrineMic Skrevet 8. juni 2012 #4835 Skrevet 8. juni 2012 Åååh, så koseligt med privat UL da Ønsker deg en fantastisk helg med familien din, nyt den
pusilus Skrevet 8. juni 2012 #4836 Skrevet 8. juni 2012 Skravle Belle Jeg har prøvd å oppdatere meg, men med min teflonhjerne har jeg neppe fått med meg halvparten. Gratulerer med dagen som har vært, koselig med overraskelser i form av onkel og herlige gaver
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #4838 Skrevet 11. juni 2012 For en herlig helg! På lørdag var jeg, A og søster på kjøpesenteret og shoppet. Ikke så mye til oss selv, men mannen fikk cardigan og skjorte av meg som ''takk'' for at han er så flink med A nå som jeg orker så lite (altså, det skulle bare mangle, men synes det er koselig å gjøre sånt avogtil ) og A fikk Vossatassar pannebånd av søster. Jeg fikk muffinsjern i bursdagspresang av søster. Gleeeeder meg til å prøve når det kommer. Da blir det frokostmuffins i alle fasonger her i heimen. I går var det strålende sol og jeg, mannen, A og mamma tok oss turen til Vikingfestivalen. Superkoselig å bare komme seg ut i finværet og se på alle folkene. Jeg merket dessverre at det ble litt for mye gåing på meg i går. Hadde skikkelig vondt i både halebein og øverst i begge rumpeballene i går kveld. Æsj, altså. Håper bare jeg får henvisning til fysio så fort som mulig og at dette ikke blir så mye verre. Det er vel lov å håpe? Jeg sovnet altfor seint i går (dvs. til vanlig, pre-gravid tid ) og kjenner jeg er trøøøøtt i dag. Det hjalp jo selvsagt ikke at A ville ta morgen klokken 5. Håper ikke dagen blir så altfor ille. Dagens positivliste: - Tid til å leke med A før jobb - Sykle til jobb - Snart ettårsdag! - Mye baking fremover
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #4839 Skrevet 11. juni 2012 Fikk en mildt sagt forbanna telefon fra mannen nå nettopp. Svigerfar og kona skulle jo komme på besøk på onsdag, i anledning bursdagen til A. Men nå var det visst forandring i planene, og de kommer i morgen, klokken 17! Mannen prøvde jo å forklare at A legger seg tidlig osv, og at vi skulle nok klare å holde henne våken til 19, men allikevel... De bor i Stavanger og ser henne ikke en gang i måneden engang. Greit nok, vi kunne vært flinkere å besøke vi også, men nå skal altså svigerfar jobbe overtid (noe som er heeeelt frivillig, og de trenger absolutt ikke pengene) og det er derfor de ikke kan komme på onsdag. Synes det er trist jeg. Det er vel lov å være litt egoistisk på A sine vegne, vel? Et par dager overtid i stedet for å se sitt aller første barnebarn...
Diddles Skrevet 11. juni 2012 #4840 Skrevet 11. juni 2012 enkelte og deres prioriteringer Det der var dårlig gjort, skjønner godt dere blir både forbanna og skuffa!! Det er deres tap..det er de som ikke får det gode nære forholdet til A som de andre besteforeldrene har!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå