Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Håper du har hatt en fin pinse uten for mye kvalme :kose: Nyt :sol: og fineværet! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt årets første "skikkelige" grilling i dag - utrolig deilig! Kullgrill her da, mannen vil ha skikkelige saker ; )

Men jeg fant en grill-oppskrift i går som jeg skal teste så snart jeg har kyllinglår i hus: BBQ-kylling.

Grillmat er bare helt fantastisk godt! :sikle: Og takk for oppskrift. Noteres ned. :nigo:

Haha jeg tok også en ekstra test fordi jeg ikke kjente noe! Hihi :fnise :

Tror jeg skal investere i en pakke Ritzkjeks i morgen jeg også, i dag har ALT jeg har spist kommet i retur (unntatt en pinneis og en boks med dentpastiller) så må finne noe som kan stille kvalmen. Lå leenge på sofaen her i kveld og bare syns fryktelig synd på meg selv...

Kose deg med film, og ha en strålende fridag i morgen! :vinke :

:fnise: Jeg pleier som regel å være flink med å ikke la testingen ta overhånd altså, men nå kjenner jeg så lite at jeg ikke tror jeg er gravid engang. Man blir aldri fornøyd, liksom. :roll:

Huff, det høres skikkelig kjipt ut! :kose: Håper ritzen funker for deg. Den gjør ihvertfall det for meg.

Hvordan går det med deg? Håper du har hatt en fin pinse uten for mye kvalme :kose : Nyt :sol : og fineværet! :klemmer :

Her går det nesten for fint. :fnise: Kjenner absolutt ingenting til noe som helst, og det gjør meg nervøs. :sjenert: Men vi har hatt en utrolig fin helg. :sol:

Skrevet

Helt fantastisk helg! :hoppendeglad: Været er jo bare helt nydelig, og det er så gøy å se hvor godt A trives ute. :rodmer:

På fredag sov vi leeeenge (dvs. til klokken 9 for meg som sovnet 11 :roll: ) før vi dro ut med båten. Det var litt mye vind, men vi fant en skjermet bukt hvor vi la ut dreggen og lå og duppet mens vi solte oss, spiste potetkaker og drakk brus. Deilig å bare være oss to for én gangs skyld. :hjerte: Senere dro vi og hentet A som hadde storkost seg hos mamma, med begge tantene og onkel. Uteområdet til mamma er virkelig helt fantastisk. De har sol hele dagen og så har de terrasse rundt hele huset. Kjempepraktisk og skikkelig koselig.

På lørdag var jeg og A i byen med Diddles og Liten. Vi hadde tenkt å bare ta en rask trilletur, men det endte i kafébesøk og maraton i skravling. :fnise: Jeg invaderte også Diddles-heimen på søndags morgen (sikkert aaaaltfor tidlig for henne, sånn egentlig :hoho: ) og vi tok med oss sutrekoppene våre på lekeplassen i nærheten.

Etterpå dro jeg, mannen og A inn til mamma hvor vi tilbragte hele dagen. Vi badet, grillet og stekte oss i solen. :sol: A var helt i hundre, fikk spise en halv kroneis (oppi bassenget sitt) og lekte med de gamle lekene våre. Jeg ble superbrent på armen (jeg, som pleier å bruke sololje i syden og så og si aldri blir brent :daane: ) og fikk en nydelig pigmentflekk å skryte på meg også. Regner med det er graviditeten som har skyld i begge deler. :gjeiper: Jaja, jeg får ihvertfall trøste meg med at jeg blir brun etterpå da. :fnise: A har også blitt skikkelig brun på hendene. :rodmer:

I dag har vært en semi innedag. Det blåser apekatter ute, men jeg og A har da vært ute på en times trilletur allikevel. Rart å gå fra kortermet body med et tynt teppe til full påkledning med jakke, lue og vognpose. :lol: Nå har A sovnet, mannen har fulle stuen i kompiser (fotball) og jeg skal kose meg i sengen med bok og pc. :happy:

Skrevet

Høres ut som noen skikkelig deilige dager! :)

Nå er det ikke lenge til ultralyd, så får håpe du føler deg mer trygg da :klemmer:

Skrevet

Jeg invaderte også Diddles-heimen på søndags morgen (sikkert aaaaltfor tidlig for henne, sånn egentlig :hoho: )

:skratte: var det SÅ tydelig at jeg var trøtt?? Trodde jeg klarte å skjule det sånn noenlunde :sjenert::ler: Oppe var vi jo allikevel, så besøk var bare kos (selv om vi snart må lære at kidsa våre ikke liker å leke på lekeplasser :klaske: Leke på kaien var jo mye kjekkere :fnise:)

Skrevet

Herlig pinse hos deg også :strix:

Skrevet

Høres ut som noen skikkelig deilige dager! : )

Nå er det ikke lenge til ultralyd, så får håpe du føler deg mer trygg da :klemmer :

Ja, det er virkelig deilig med litt sammenhengende fri altså. Har blitt altfor godt vant etter nesten et år med fri. :fnise:

I morgen! :bond: Håper virkelig det går bra.

:skratte : var det SÅ tydelig at jeg var trøtt?? Trodde jeg klarte å skjule det sånn noenlunde :sjenert: :ler : Oppe var vi jo allikevel, så besøk var bare kos (selv om vi snart må lære at kidsa våre ikke liker å leke på lekeplasser :klaske: Leke på kaien var jo mye kjekkere :fnise : )

Neida, det var ikke det altså. Jeg bare kom på at dere ikke akkurat er noen morgenfugler, og så kommer jeg og trenger meg på tidlig på morgenkvisten. :fnise:

Ja, herregud. Vi får leke på kaien neste gang. :ler:

Herlig pinse hos deg også :strix:

Jaaa! :bolledeig:

Skrevet

Ny uke og alt det der. Er pissenervøs for morgendagen og går og forbereder meg på det verste. Føler meg jo ikke gravid i det hele tatt og stresser skikkelig altså. :bond: Timen er ikke før halv 3 i morgen heller. :daane:

A har forresten fått enda en ny tann! Fant den i går, nr.2 (ved siden av de to midterste) nede til høyre. Tanntrollet mitt med hele 7 tenner. :rodmer:

Dagens positivliste:

- Babysvømming :fisk: (sesongens siste)

- Shoppingtur med bror og søster etter leggetid :shoppe:

- Solen er her igjen :duskedame:

- Ingen symtomer :gravid: (jeg velger å se på det som positivt enn så lenge :fnise: )

Skrevet

Stor dag i dag!! Håper du får en fin dag og at alt står bra til inni magen!! :klemmer:

Skrevet

Tusen takk, dere. :klem: Har jobbetjobbetjobbet frem til nå, men nå er jeg tom og da kommer selvsagt nervøsiteten tilbake. :fnise:

Fin dag i går. Siste babysvømming var som alltid gøy og etterpå dro jeg og bror på shopping. Han fikk kjøpt seg nye sommerklær og jeg fikk kjøpt nye smikker til A og dopapir. :hoho:

Vi har forresten bestemt oss for å reise til Syden i begynnelsen på september. :nigo: Titter litt på priser nå, men regner med det blir enten Rhodos eller Tyrkia siden jeg gjerne vil reise herfra. Evt. Stavanger da, siden det er litt billigere derfra og vi kan besøke svigerfar i samme slengen. Mannen har bestemt seg for all inclusive, så da blir det det. Det er noe i meg som virkelig strider mot all inclusive, men siden jeg som regel har en tendens til å overkjøre mannen i ferievalg får han velge denne gangen. Blir sikkert koselig allikevel, så lenge vi finner et fint hotell med skikkelige barnefasiliteter. :jepp: Det eneste er at jeg er litt skeptisk til å reise til Tyrkia i den tiden. Da er jo gjennomsnittstempen på rundt 30 grader og jeg har angst for at det blir for varmt. Litt for min egen del (som for håpentligvis fremdeles er gravid da også), men hovedsakelig for A sin del. Jeg stresser skikkelig når det er varmt jeg altså. :sjenert:

Skrevet

Lykke til idag :klemmer: Det går nok fint skal du se :)

Om du er redd for att det skal bli for varmt, går det jo an å dra til Rhodos, å om det er varmt der også i den tiden, så kan du jo dra på "vind siden" :)

Skrevet

Lykke til idag :klemmer: Det går nok fint skal du se :)

Om du er redd for att det skal bli for varmt, går det jo an å dra til Rhodos, å om det er varmt der også i den tiden, så kan du jo dra på "vind siden" :)

Takk. :nigo: Håper virkelig det altså. Det er bare så vanskelig å tenke at det er noe inni der når jeg ikke kjenner det på kroppen. :bond:

Ja, det er det jeg også tenker. Men mannen har mest lyst til Tyrkia. Får se hva han sier til slutt. :fnise:

Skrevet

Masse lykke til, Belle! :smilyblomst:

Skrevet

Tyrkia er ikke ille i september, bare deilig :happy: Juli og frem til midten av august er varmere *svettersomengrissmiley* :fnise:

Tenker på dere idag :hjerte:

Skrevet

Masse lykke til, Belle! :smilyblomst:

Takk. :klem:

Tyrkia er ikke ille i september, bare deilig :happy: Juli og frem til midten av august er varmere *svettersomengrissmiley* :fnise:

Tenker på dere idag :hjerte:

Nei, kanskje ikke? Jeg var der jo i...forfjor (herregud så fort tiden går!) i midten på juli og det var bare helt forferdelig. Satt under parasollen hele ferien.

Takk kjære deg. :klem: Du kommer nok til å få en liten sms etterpå. :fnise:

Skrevet

1 stk bankende hjerte i magen :hjerte:

Åh, nå er jeg glad og letta og klarer ikke å slutte å smile. :strix:

Skrevet

Hei! Nå har jeg ikke vært her på mange måneder, så dette var jammen en god nyhet å komme innom til! Gratulerer! :klem:

Skrevet

Åh, tenk at du har et :hjerte: i magen din! :strix: Hvor langt på vei er du nå? Var det etter i dag dere skulle fortelle det til familien?

Trikset med all inclusive er å finne et hotell som er såpass billig at man ikke føler at man MÅ spise alle måltidene der... ;) Vi var på all inclusive-ferie i Egypt for noen år siden, men det kosta jo nesten ingenting, så vi spiste endel ute også. Innimellom var maten ute skikkelig dårlig, men da gikk vi bare på hotellet og spiste "gratis" etterpå.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...