Tyggegummi Skrevet 22. mai 2012 #4701 Skrevet 22. mai 2012 Takk! Hehe dette er vår første så vi har ikke vært gjennom dette tidligere, mannen forventer nok at jeg blir gal og irrasjonell de neste 9 månedene, så da får han heller bli positivt overrasket. Foreløpig er jeg heldigvis stabil i humøret, men hadde en dag her hvor jeg var sur uten å vite hvorfor.. Stakkars mann
Diddles Skrevet 22. mai 2012 #4702 Skrevet 22. mai 2012 Svært begivenhetsløs mandag, annet at jeg hadde et utbrudd som var psycho kakebakeutbruddet verdig. Autocorrect that is????? Ha en strålende dag min skatt
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4703 Skrevet 22. mai 2012 Takk! Hehe dette er vår første så vi har ikke vært gjennom dette tidligere, mannen forventer nok at jeg blir gal og irrasjonell de neste 9 månedene, så da får han heller bli positivt overrasket. Foreløpig er jeg heldigvis stabil i humøret, men hadde en dag her hvor jeg var sur uten å vite hvorfor.. Stakkars mann Tror mannen min forventet det forrige gang også, og var glad han slapp. Autocorrect that is????? Ha en strålende dag min skatt Faktisk ikke. Det aller første IVF-forsøket herjet sånn med meg at jeg fikk et skikkelig sammenbrudd, klarte ikke å slutte å hulke og bestemte meg for at jeg måtte rette all min hormonell-het mot noe annet. Jeg kjørte og kjøpte bakeutstyr der og da. Det samme til deg! Er sååå misunnelig på dere som er hjemme i dette fine været. (Og så MÅ vi finne på noe en dag. Savner dere begge to. )
Tyggegummi Skrevet 22. mai 2012 #4704 Skrevet 22. mai 2012 Bakedilla her også, jeg sitter konstant på passion 4 baking å sikler og drømmer. Lyst til å bake og spise, men det går jo ikke...
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4705 Skrevet 22. mai 2012 Bakedilla her også, jeg sitter konstant på passion 4 baking å sikler og drømmer. Lyst til å bake og spise, men det går jo ikke... Æææ, nei. Sist gang jeg bakte noe til meg selv (fynsk brunsviger, som er noe av det beste jeg vet) spiste jeg bokstavelig talt 3/4 av en liten langpanne helt alene. Jeg kan forresten anbefale tastespotting.com. Jeg har funnet de fleste yndlings bakebloggene mine der.
Tyggegummi Skrevet 22. mai 2012 #4706 Skrevet 22. mai 2012 Skal sjekke ut når jeg kommer hjem, jeg er like glad i matblogger som kakeblogger og drømmer meg bort i gode oppskrifter ofte. Glad i å spise den gode maten også... Nå er kvalmen gitt seg litt så nå kommer sulten.. Fikk plutselig ekstremt lyst på pasta carbonara... Av alle ting..
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4707 Skrevet 22. mai 2012 Skal sjekke ut når jeg kommer hjem, jeg er like glad i matblogger som kakeblogger og drømmer meg bort i gode oppskrifter ofte. Glad i å spise den gode maten også... Nå er kvalmen gitt seg litt så nå kommer sulten.. Fikk plutselig ekstremt lyst på pasta carbonara... Av alle ting.. Jeg er også veldig glad i matblogger generelt. Det finnes så mye godt å lage. Uh, nå ble jeg sulten.
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4708 Skrevet 22. mai 2012 Til dere som har fulgt meg en stund og vet hvor stort mitt hat til Barnas Hus er; de har fått Babyshop her i byen! Aldri mer Barnas Hus og drittservicen der. Jippi!
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4709 Skrevet 22. mai 2012 Nå har jeg kjøpt masse fiiiint til bursdagsfeiringen til A. Fant ut at jeg måtte få ut fingeren dersom det skulle komme frem i tide. Ebay. Plastkopper, serivetter, muffinsformer, papptallerkener og duk er bestilt herfra.
Teriyaki Skrevet 22. mai 2012 #4710 Skrevet 22. mai 2012 Hehe, søte deg! må føles veldig intenst når man har disse hormonutbruddene hadde ikke noen sånne jeg heller da jeg gikk med O... Men tenk at du er gravid da! Det MÅ jo være rart å tenke på? Hurra for ny babybutikk!
Diddles Skrevet 22. mai 2012 #4711 Skrevet 22. mai 2012 (Og så MÅ vi finne på noe en dag. Savner dere begge to. ) Oh, vi savner dere også Til helga kansje?? Det er jo tilogmed langhelg!!
MellonCollie Skrevet 22. mai 2012 #4712 Skrevet 22. mai 2012 Svært begivenhetsløs mandag, annet at jeg hadde et utbrudd som var psycho kakebakeutbruddet verdig. Mannen fant meg hulkende på badet med skuresvampen i ene hånden og Jifen i den andre. Vet ikke hva som gikk av meg jeg altså. I det ene øyeblikket ligger jeg i sengen og ser på Desperate Housewives, i det andre får jeg en skikkelig trang til å vaske badet og plutselig står tårespruten. Herregud, jeg er sprø. Mannen ble jo helt , for jeg var ikke sånn med A. Kanskje det verste med hele situasjonen var at jeg åpnet med ''vi må ta en alvorsprat '' da mannen kom inn. Han trodde jo jeg skulle gjøre det slutt eller noe sånt. Huffameg. :hoho: Det er ikke lett å være gravid, men det er jammen ikke alltid lett å være mannen til den gravie heller Ser du har handlet til selskap - tenk at snuppene snart er 1 år! Jeg har nettopp sendt inn bursdagshilsen til avisa, så her har jeg vært litt emosjonell Året har gått så fort, og jeg er offisielt ferdig med babytiden..du har jo en ny foran deg, da
^^Belle^^ Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4713 Skrevet 23. mai 2012 Hehe, søte deg! må føles veldig intenst når man har disse hormonutbruddene hadde ikke noen sånne jeg heller da jeg gikk med O... Men tenk at du er gravid da! Det MÅ jo være rart å tenke på? Hurra for ny babybutikk! Helt forferdelig. Det er så rart. Det har virkelig ikke gått opp for meg enda. Jeg og mannen snakket om det i går, og han sa at han hele tiden glemmer at jeg er gravid. Tror egentlig vi tar litt ''avstand'' fra det nå når det er så tidlig. Oh, vi savner dere også Til helga kansje?? Det er jo tilogmed langhelg!! Jaaa! Hadde tenkt å skrive melding til deg i dag. Vi er jo bare nødt til å finne på noe gøy i dette fine været! :hoho: Det er ikke lett å være gravid, men det er jammen ikke alltid lett å være mannen til den gravie heller Ser du har handlet til selskap - tenk at snuppene snart er 1 år! Jeg har nettopp sendt inn bursdagshilsen til avisa, så her har jeg vært litt emosjonell Året har gått så fort, og jeg er offisielt ferdig med babytiden..du har jo en ny foran deg, da Det har du helt rett i. Herregud, det er så rart. Og litt trist. Men veldig stas da.
^^Belle^^ Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4714 Skrevet 23. mai 2012 Veldig begivenhetsløs dag i går også. Eller, vi var på babysvømming da. Det er det eneste. A var skikkelig vanskelig til å få til å sove i går, så jeg la meg likegodt sammen med henne i gjestesengen. Da jeg våknet opp en halvtime senere var jeg så kvalm at det eneste jeg klarte å gjøre var å stabbe meg inn i stuen for å hente en kanelbolle og så ramle nedi senga. Der var jeg til i dag morges.
^^Belle^^ Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4715 Skrevet 23. mai 2012 Glemte dagens positivliste: - :sol: :sol: (en god ting kan aldri bli sagt for mange ganger) - Sukkerert-knasking :happy: - Flip-flopper - Ny gassgrill
^^Belle^^ Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4716 Skrevet 23. mai 2012 Lurer på om jeg skal ta en feriedag på fredag? Samtidig får jeg så dårlig samvittighet fordi mamma skal ha A den dagen. Jeg tenker at jeg burde jo være med henne når jeg faktisk har fri. Men jeg trenger litt meg-tid også merker jeg. Har blitt lite av det siden jeg begynte å jobbe.
^^Belle^^ Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4717 Skrevet 23. mai 2012 Det tok ikke lang tid å bestemme seg. Det blir fri på fredag.
Tyggegummi Skrevet 23. mai 2012 #4718 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har ingen unnskyldning for å ta meg fri, men skal ta feriedag både torsdag og fredag. Sliter med å stå opp og er så kvalm så blir godt å være hjemme noen dager. Planlegger å ligge på solsenga på verandaen å lese og kose meg med god samvittighet!
^^Belle^^ Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4719 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har ingen unnskyldning for å ta meg fri, men skal ta feriedag både torsdag og fredag. Sliter med å stå opp og er så kvalm så blir godt å være hjemme noen dager. Planlegger å ligge på solsenga på verandaen å lese og kose meg med god samvittighet! Men kvalme er da en god unnskyldning kjære deg. Jeg hadde glatt tatt noen sykemeldingsdager tror jeg, ikke ferie. Det høres helt fantastisk deilig ut! Det skal jeg også.
Marikke Skrevet 23. mai 2012 #4720 Skrevet 23. mai 2012 Man trenger virkelig litt egentid innimellom, så det skal du ikke ha dårlig samvittighet for! Selv jagde jeg mannen ut av kjøkkenet her en morgen, da han kom for å holde meg med selskap mens jeg spiste frokost. Jeg hadde jo bare lyst til å være i fred og lese i boka mi Han tok det med godt humør, altså. Det der med egentid er en hellig greie her i huset. Og man kan jo bli småtullerusk om man ikke får litt tid for seg selv av og til. Kos deg på fridagen din!! :is:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå