Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

OOOUUUUIIIIIII, hva er det jeg ser!?!

GRATULERER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God søndag, Belle!

Ja, vi ønsker å få vite kjønn. Men av en eller annen grunn føles det mindre viktig denne gangen enn forrige gang. Jeg har store planer om å drikke noe søtt før vi skal inn til UL, sånn at knøttet blir ekstra livlig og kanskje finner på å sprike med bena. :lur :

Kos dere i konfirmasjon!

Sånn tenker vi også. Vi kunne godt ha latt vær å vite det, men av praktiske hensyn vil vi gjerne vite det denne gangen også. :Nikke: Forrige gang MÅTTE vi vite det. :fnise: Vi har jo ikke akkurat vært flinke til å kjøpe kjønnsnøytrale ting til A, så det hadde vært greit å vite om vi trenger å kjøpe mye nytt eller ei. :ler:

Er visst litt sent ute her, men gratulerer med ordentlig frø i magen igjen! :nigo :

:hoppendeglad :

Takk. :rodmer:

OJ!!!!! Gratulerer med en spire, igjen : D Så gøy :hoppe :

Tusen takk! :hoppe:

OOOUUUUIIIIIII, hva er det jeg ser!?!

GRATULERER!

:fnise: Det gikk litt fort i svingene dette her. Eller, fort til oss å være ihvertfall.

Tænk ju! :klem:

Skrevet

Veldig fin konfirmasjon. A var ikke helt sitt vanlige solstråle-jeg, men det er nok fordi det var så mange ukjente mennesker rundt henne. Hun klarte allikevel å sjarmere alle og enhver. Hun er så fin i bunaden sin. :rodmer:

Ellers hadde vi en rolig kveld. A sovnet i bilen på vei hjem fra konfen, og var da selvsagt blitt overtrøtt da vi kom hjem. Da måtte jeg, atter en gang, ''sove'' henne i søvn. Dvs. ligge ved siden av henne i gjestesengen. Usj, dårlig uvane det der altså. :sjenert: Men jeg synes det er så deilig selv, for jeg er så trøtt for tiden, og får meg da en times blund jeg også. :fnise:

Skrevet

Grattis med 11 mnd`s baby i hus :hjerte: Snart har vi 1 åringer :daane:

Skrevet

Gratulerer så masse! :hoppendeglad: Å så kjekt at det gjekk så fort, at dere slapp en lang prosess :klemmer:

Skrevet

Hurra for A som er 11 mnd! :strix: Tenk at det snart har gått ett år!

Skrevet

Gratulerer med 11 måneder, søte lille A! :gave:

Skrevet

Takk for gratulasjoner jenter! :klem: Jeg hadde faktisk ikke kommet på det enda da jeg så Diddles sin post. :fnise: (Til mitt forsvar hadde jeg garantert funnet ut av det i løpet av dagen da... *vims* :sjenert: )

Ellers: jeg er litt uggen! :hoppe: Det er ikke noe å hoppe for dersom det blir verre da, men enn så lenge nyter jeg at jeg har ihvertfall ett symptom bortsett fra den grusomme trøttheten (som i mitt hode like gjerne kunne vært psykisk :scorpis: ).

Traveltravel dag på jobb i dag. Egentlig veldig greit. Plutselig er klokken halv 2. Den var jo nettopp 8! :fnise:

Skrevet

Gratulerer, lille! :strix:

Skrevet

Bleh, i dag er jeg sur. Mannen ser ikke ut til å forstå hvor sliten jeg er (''jammen, du legger deg klokken 9. Da kan du vel stå opp med A [før klokken 6], du skal jo stå opp uansett [klokken kvart på 7 - den alarmen får nesten aldri sjanse til å ringe]''), jeg har ingen symptomer i det hele tatt, leiligheten ser ut som et bomba horehus, og....ja. Rett og slett i dårlig humør i dag. :sjenert:

Dagens positivliste:

- Babysvømming :fisk:

- Solbriller på vei til jobb :briller2:

- Mulighet til å tråkke av meg litt surhet på sykkelen :syklesmiley:

- Frokost med A :spise:

- A sitt tannfulle (det motsatte av tannløse nemlig) smil :nigo:

Skrevet

:hug:

Trøttheten er ufattelig slitsom, håper den ikke varer så lenge. Kjefter litt på mannen domkirke forstår :kjefte:

Skrevet

Trøttheten er ufattelig slitsom, håper den ikke varer så lenge. Kjefter litt på mannen domkirke forstår :kjefte:

Autocorrect? :ler:

Skrevet

:hoho: Autocorrect er helt fantastisk. :happy:

Jeg ser jo med gru på forrige gang, hvor trøttheten aldri helt slapp taket. Håper virkelig det er annerledes denne gangen.

Skrevet

iPhonen som bestemmer hva jeg skal skrive her ja :ler: Ikke alltid jeg får med meg at den går berserk ;)

Skrevet

:skratte: Takk Pusilus, du reddet dagen min med den der :hoho:

Skrevet

De sier jo at ingen svangerskap er like, så vi får krysse fingrene for at det stemmer i ditt tilfelle også, Belle! :jepp:

Skrevet

Men på en annen side har jeg lyst at det skal være likt, ihvertfall nå i starten. :fnise: Jeg har jo ikke et eneste symptom nå, men forrige gang var jeg både kvalm og hadde vondt i ryggen og i eggstokkområdet. Jeg blir gal! :bond:

Skrevet

Det er bare fordi du skal ha gutt denne gangen det ;) Du er kjempegravid, slapp av!!! Hcgnivået ditt var jo knallbra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...