kisskissbangbang Skrevet 10. mai 2012 #4621 Skrevet 10. mai 2012 Mens jeg er dritsjalu på hele pakka! Kommer til å gjøre vondt å følge med her inne fremover. 1
Sushi Skrevet 10. mai 2012 #4623 Skrevet 10. mai 2012 Å, herregud! Tenk at du skal få en baby til, da! Gratulerer!
Diddles Skrevet 10. mai 2012 #4624 Skrevet 10. mai 2012 Ikke si det engang. Diddles tøyset nettopp med meg og sa at det var da godt de bare satte inn 1 egg. Liksom. Whaaat, de satte da bare inn 1?? Har jeg ikke fulgt med i timen??? Jeg ler meg ihjel hvis det blir twins, det er jeg sikker på at det blir nemlig!!! Jeg SA at du kom til å bli gravid med en gang vennen Herregud du er gal (...og det er jeg også som er bittelitt misunnelig )
*lilly* Skrevet 10. mai 2012 #4625 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Oi oi oi! Gratulerer Så utrolig gøy med ny baby på vei Endret 10. mai 2012 av *lilly*
^^Belle^^ Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #4626 Skrevet 11. mai 2012 Tusen takk til alle for fine gratulasjoner. Mens jeg er dritsjalu på hele pakka! Kommer til å gjøre vondt å følge med her inne fremover. Det er godt å høre at ikke alle synes vi er gale. Whaaat, de satte da bare inn 1?? Har jeg ikke fulgt med i timen??? Jeg ler meg ihjel hvis det blir twins, det er jeg sikker på at det blir nemlig!!! Jeg SA at du kom til å bli gravid med en gang vennen Herregud du er gal (...og det er jeg også som er bittelitt misunnelig ) Ja, bare ett. Men de sier vel at høy hcg kan være et tegn på tvillinger. Men så er det jo ekstremt forskjellig fra person til person også da, så. Ja, du sa jo det. Og ja, jeg har hatt et par øyeblikk med fullstendig panikk etter den positive testen.
^^Belle^^ Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #4627 Skrevet 11. mai 2012 Finfin dag i går. :happy: Søster kom på middagsbesøk etter jobb i går og etterpå dro vi til byen for å se på gave til stesøsters konfirmasjon. Da vi ikke fant noe der, leverte vi A hos mannen og dro til kjøpesenteret hvor vi fant en nydelig alliansering med svart diamant, på tilbud attpåtil. Etterpå var rett rett til sengs. Denne trøttheten er virkelig slitsom altså, og jeg har bare hatt den i to dager. Sånn ellers fikk jeg rosa på lutinuspinnen og rosa på papiret litt etterpå. Vet det er vanlig, men jeg blir så utrolig stressa! Er livredd for å oppdage mange uker frem i tid at Eggbert ikke har overlevd allikevel. Huff, jeg er virkelig flink til å være pessimist altså. Dagens positivliste: - Tid til frokost med A før jobb - Sjølukt helt opp til jobb :happy: - Snart helg - Jeg er faktisk - Fin helg i møte, med både 1-årsdag og konfirmasjon 2
MonThe Skrevet 11. mai 2012 #4628 Skrevet 11. mai 2012 Så koselig Belle!!!! Gratulerer så mye med lille i magen ..skjønner du blir litt engstelig, og synes det er flott at du er så flink til å flytte fokus over på andre, mer positive ting! Elsker foresten positiv-listene dine, blir så glad av de Finfin helg til deg, lille A, mannen og lille Eggbert
Sequax Skrevet 11. mai 2012 #4631 Skrevet 11. mai 2012 Hva er det jeg leser?!?!?!?!??!?!?! Gratulerer så innmari mye, Belle!!! Så deilig at prosessen var så kort og suksessrik denne gangen!!
Marikke Skrevet 11. mai 2012 #4632 Skrevet 11. mai 2012 - Fin helg i møte, med både 1-årsdag og konfirmasjon Håper det er eplemost i den flasken der! Og når vi først snakker om misunnelig, så jeg det også, selv om jeg allerede er gravid med nummer to. Fordi dine to blir tettere enn mine ... Jeg var forresten så i hundre i går at jeg kastet meg over mannen da han kom hjem fra jobb og ropte noe om at Belle har fine blodprøver med økende HCG!! (Snille mannen har lært seg å jatte med når jeg setter i gang med å legge ut om ting fra KG, så han bare smilte og sa at det var jo hyggelig )
^^Belle^^ Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #4633 Skrevet 11. mai 2012 Så koselig Belle!!!! Gratulerer så mye med lille i magen :rodmer : ..skjønner du blir litt engstelig, og synes det er flott at du er så flink til å flytte fokus over på andre, mer positive ting! Elsker foresten positiv-listene dine, blir så glad av de :jepp : Finfin helg til deg, lille A, mannen og lille Eggbert :rodmer : :sol : Takk skal du ha! Jeg kommer nok alltid til å være engstelig, men av erfaring vet jeg at engstelsen slipper taket litt etter tidlig UL, litt etter UL i uke 12 (som vi nok kommer til å ta privat) og enda litt etter uke 18. Fine listen : ) Åååh, gratulerer så mye, Belle!!! :hoppendeglad : :strix : :klemmer : Tuuusen takk. Hva er det jeg leser?!?!?!?!??!?!?! :grine : Gratulerer så innmari mye, Belle!!! :strix : Så deilig at prosessen var så kort og suksessrik denne gangen!! :rodmer : Det er helt sykt, ikke sant? Håper det er eplemost i den flasken der! :fy_fy : :fnise : Og når vi først snakker om misunnelig, så jeg det også, selv om jeg allerede er gravid med nummer to. Fordi dine to blir tettere enn mine ... :tunge1 : Jeg var forresten så i hundre i går at jeg kastet meg over mannen da han kom hjem fra jobb og ropte noe om at Belle har fine blodprøver med økende HCG!! (Snille mannen har lært seg å jatte med når jeg setter i gang med å legge ut om ting fra KG, så han bare smilte og sa at det var jo hyggelig :fnise : ) Ingen alkohol på meg, nei. Litt kjipt også, for mannen kjøpte en hel kartong med rødvin da han var på reise nå nettopp. Det er en stund til den kan bli åpnet for å si det sånn. Jeg har litt angst fordi de er så tette, jeg. Men jeg ville jo ha det sånn da, må bare venne meg til tanken. Når er det du har termin? Tnåh, så koselig. :happy: Du er så søt!
Kokos Skrevet 11. mai 2012 #4634 Skrevet 11. mai 2012 HERREGUD, HVORFOR HAR JEG IKKE VÆRT HER PÅ FLERE DAGER!! GRATULERER!! Jeg er SÅÅ utrolig glad på deres vegne! Skjønner at det er litt skummelt med to tette, men det kommer nok til å gå kjempebra - tenk så mye glede de får av hverandre! Åhh Nå ble jeg skikkelig, skikkelig glad!
MellonCollie Skrevet 11. mai 2012 #4635 Skrevet 11. mai 2012 Åhh, kjære Belle - akkurat i dag når jeg trengte en gladnyhet, så var det jammen godt å komme inn i boka di. Gratulerer SÅ mye!!! Helt fantastisk, og tårene renner her jeg sitter. Litt lettrørt i dag riktignok, men dog Utrolig glad på deres vegne!
Marikke Skrevet 12. mai 2012 #4636 Skrevet 12. mai 2012 Ingen alkohol på meg, nei. Litt kjipt også, for mannen kjøpte en hel kartong med rødvin da han var på reise nå nettopp. Det er en stund til den kan bli åpnet for å si det sånn. Jeg har litt angst fordi de er så tette, jeg. Men jeg ville jo ha det sånn da, må bare venne meg til tanken. Når er det du har termin? Tnåh, så koselig. :happy: Du er så søt! Søt kan du være selv, søta! Jeg har foreløpig termin 11. oktober. Da er lillegullet 2 år og 3 mnd. Jeg skal på ultralyd på mandag, men regner med at terminen er beregnet ganske bra. Selv om mannen sammenlignet magen min med gravidbildene fra forrige runde og syntes den lignet mest på bildene fra uke 29!! Jeg har jo testet og tempet og you name it, så det er ganske usannsynlig at knøttet er eldre. Det er nok bare magemusklene mine som har blitt litt slappere ... Å, Belle, det er så koselig at du er gravid igjen!
^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #4637 Skrevet 13. mai 2012 Innom fra mobilen, så får ikke svart dere skikkelig. Kokos: det var rett før jeg måtte inn og hinte litt i dagboken din. MellonCollie: en stor til deg! Marikke: så spennende med UL! Skal dere vite kjønn? De sier vel at magen som regel blir større andre gang. ------ A storkoste seg i bursdag igår. Utrolig koselig å se de andre fra barselgruppen igjen. Det er lenge siden nå. Ellers er formen min veldig fin, bortsett fra at jeg er helt slått ut av trøttheten. Håper virkelig ikke den varer like lenge som med A. Føler meg også litt småuggen avogtil, men jeg vet ikke om det er "ønsketenking" fordi jeg så gjerne vil ha symptomer. I dag er det konfirmasjon, så nå skal jeg prøve å få A til å sove før vi skal begynne påkledningen. Ha en strålende søndag alle sammen!
Marikke Skrevet 13. mai 2012 #4638 Skrevet 13. mai 2012 God søndag, Belle! Ja, vi ønsker å få vite kjønn. Men av en eller annen grunn føles det mindre viktig denne gangen enn forrige gang. Jeg har store planer om å drikke noe søtt før vi skal inn til UL, sånn at knøttet blir ekstra livlig og kanskje finner på å sprike med bena. Kos dere i konfirmasjon!
LineGourmet Skrevet 13. mai 2012 #4639 Skrevet 13. mai 2012 Er visst litt sent ute her, men gratulerer med ordentlig frø i magen igjen!
Devilina Skrevet 13. mai 2012 #4640 Skrevet 13. mai 2012 OJ!!!!! Gratulerer med en spire, igjen :D Så gøy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå