^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #4562 Skrevet 8. mai 2012 Ringte sykehuset nå, og er satt opp på blodprøve i dag og en dag før helgen. Er litt redd for at gårsdagens blødning var noe mer enn bare en vanlig blødning, så jeg hopper ikke helt i taket enda ihvertfall.
Lucky? Skrevet 8. mai 2012 #4563 Skrevet 8. mai 2012 Oi! Fantastisk Krysser fingerne for at blødningen var helt uskyldig og at spiren sitter! Gratulerer så mye
Diddles Skrevet 8. mai 2012 #4564 Skrevet 8. mai 2012 Åh Krysser alt jeg har vennen, og håper forsiktig sammen med dere
Teriyaki Skrevet 8. mai 2012 #4565 Skrevet 8. mai 2012 Da var jeg sanndrømt, da! Krysser fingrene mine for at spiren klorer seg fast!!! Du blødde jo med A, så hvorfor ikke med denne?
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #4566 Skrevet 8. mai 2012 Takk, jenter. Jeg er jo fremdeles i sjokktilstand (måtte ta test her på jobb, siden jeg fikk skikkelig prestasjonsangst hjemme og klarte ikke å tisse ), for dette hadde jeg virkelig ikke forventet. Da var jeg sanndrømt, da! Krysser fingrene mine for at spiren klorer seg fast!!! Du blødde jo med A, så hvorfor ikke med denne? Forhåpentligvis holder det helt til...januar? Grunnen til at jeg er veldig usikker, er fordi jeg er 99% sikker på at jeg ''blødde ut'' det ene egget med A. Der satte de jo inn to egg. Så det at jeg blør denne gangen kan jo bety at jeg har ''blødd ut'' den ene Eggberten jeg fikk satt inn. Men jeg vil hverken ta gleder eller sorger på forskudd helt enda ihvertfall. Ny blodprøve på torsdag og svar forhåpentligvis i løpet av torsdagen. For nå skal jeg bare nyte at kroppen min faktisk klarer å bli gravid uten altfor mye om og men, så får det heller gå som det går. Ingenting kan gjøres med det allikevel.
Gjest LightBulb Skrevet 8. mai 2012 #4567 Skrevet 8. mai 2012 Så spennende Belle! Krysser fingrene for at eggbert har klamret seg fast
Småkjekset Skrevet 8. mai 2012 #4568 Skrevet 8. mai 2012 Tenker på deg Håper at dagene frem til torsdag går fort slik at du får vite noe mer
Sushi Skrevet 8. mai 2012 #4569 Skrevet 8. mai 2012 Hurra! Det er jo fantastisk! Håper eggbert har klamret seg fast, og at blødningen ikke var noe farlig.
Marikke Skrevet 8. mai 2012 #4570 Skrevet 8. mai 2012 *Lete etter en smiley som beskriver gåsehud, stort glis og hakeslepp på en gang* Ååå, så spennende! Masse babystøv og gode ønsker slynges av gårde vestover!
pusilus Skrevet 8. mai 2012 #4571 Skrevet 8. mai 2012 Et forsiktig woohoo, , og håper det blir en lillebrøster i januar
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4573 Skrevet 9. mai 2012 Dere er virkelig gode. Utrolig fin dag i går. :happy: Etter jobb var det rett på babysvømming. Det er så gøy å se hvor vill og gal A blir når hun ser bassenget. Etter svømmingen kom bror på besøk. Det er så fantastisk å se den store bamsen smelte helt når han ser A (og hun hvine i fryd når hun ser ham). Etter leggetid var det kino for meg og bror; Avengers. Utrolig kul film! I ettermiddag er det avslutning på babysangen. Gleder meg, for nå er det jo over en måned siden vi var der sist. Håper det ikke blir andakt og sånn... Dagens positivliste: - Cola light på jobb - Det kiler i magen - A som gråter når jeg drar på jobb (ja, det er fælt, men så er det samtidig litt godt også ) - Babysang
Teriyaki Skrevet 9. mai 2012 #4574 Skrevet 9. mai 2012 Fin liste! Er så koselig å lese. Veldig lurt og flott å tenke over dagens positvitet, for vil tro det er fort gjort å fokusere for mye på det negative i hverdagen. I alle fall er det sånn for meg! * Krysser fingre for at spiren vokser og gror * Så rart å tenke på at du er gravid nå, og var gravid for bare ett år siden!
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4575 Skrevet 9. mai 2012 Fin liste! Er så koselig å lese. Veldig lurt og flott å tenke over dagens positvitet, for vil tro det er fort gjort å fokusere for mye på det negative i hverdagen. I alle fall er det sånn for meg! * Krysser fingre for at spiren vokser og gror * Så rart å tenke på at du er gravid nå, og var gravid for bare ett år siden! Jeg har også en tendens til å fokusere på det negative. Pessimist til det motsatte er bevist, det er meg. Men med listene blir jeg tvunget til å finne positive ting ved en dag som kanskje ikke alltid er like positiv. Det er megarart, men pessimisten kommer litt frem i meg da, for nå har jeg absolutt ingen symptomer på noe som helst.
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4576 Skrevet 9. mai 2012 Rolig dag på jobben er virkelig ikke godt for hjernen min. Nå har jeg nettopp googlet ''brun utflod'' og ''lutinus''. Og så sitter jeg her og bare maner kroppen min til å bli kvalm. Eller få vondt i korsryggen. Eller bekkenet. Ett eller annet.
Marikke Skrevet 9. mai 2012 #4577 Skrevet 9. mai 2012 Du kan gi deg selv en på trynet, så du blør neseblod. Det var det eneste "symptomet" jeg hadde denne gangen. (Uten slag på nesa, altså!) De andre symptomene kom ikke før etter fem-seks uker. Dessuten er det ganske vanlig å spotte litt tidlig i svangerskapet. Men det trenger jeg kanskje ikke fortelle deg, nå som du har lest alt som er å vite om det. Enig med deg:
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4578 Skrevet 9. mai 2012 Høres bra ut. ...men jeg hadde jo symptom i går.
Teriyaki Skrevet 9. mai 2012 #4579 Skrevet 9. mai 2012 Hehe, ja men det Kan jo komme og gå skjønner alle disse tankene dukker opp altså, så håper du får svar i morgen, fort fort
pusilus Skrevet 9. mai 2012 #4580 Skrevet 9. mai 2012 Positiv listene er en fin ting for oss som er pessimist til det motsatte er bevist Jeg hadde også litt brun gørr rundt positiv test denne gangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå