Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi! :strix: Å, dette er bare så innmari spennende! Hvordan klarer du å konsentrere deg på jobb oppi alt dette?

:popcorn:

:fnise: I dag har jeg såvidt fått gjort noe som helst. :sjenert: Ellers er jeg ganske flink til å koble det ut altså, ihvertfall når det er så lenge til testing. Men bare vent til det er mindre enn en uke igjen. Da er jeg gaaal! :daane:

Himmel og hav så spennende :daane:

:bond:

Skrevet

:pls:

Husker første innsettingen min, blæren var så full at det holdt på å renne over. Jeg var sikker på at legen var i fare der han satt og tenket "flaks at han har briller" :ler:

Gjest LightBulb
Skrevet

Her inne var det spennende! :popcorn:

Lykke til Belle! :klem:

Skrevet

Åhh, så utrolig spennende dette er Belle!! Krysser fingrene for deg :klemmer:

Skrevet

Spennende :popcorn:

Skrevet

:vinke: alle sammen. Skriver fra mobil så får ikke sitert dere.

Takk for lykkeønskninger, fingerkryssing osv. :klem:

Pusilus: :haar: det err helt forferdelig å være så trengt, spesielt når man skal ligge å skreve i tillegg til at de skal presse UL-dingsen rett på blæra. :fnise:

----

Vi har hatt det kjempefint her i Oslo, men nå merker jeg at jeg savner A noe helt forferdelig. Gleeeeder meg til vi kommer fram til Arendal i kveld. :rodmer:

Det er forresten dødsdeilig å våkne dagen derpå uten å være uggen og dårlig. :fnise: Kvelden ble litt stussligere uten alkohol da, men sånn er det bare. En småstusslig kveld er verdt det for å kunne ruge på Eggbert. :hjerte:

Skrevet

Aha, det var nå dere skulle hitover ja. Skal vinke hvis jeg ser deg! :fnise:

Skrevet

Aha, det var nå dere skulle hitover ja. Skal vinke hvis jeg ser deg! :fnise:

Så du meg? :fnise: Du har forøvrig en veldig fin by! :rodmer:

-----------------

Endelig hjemme igjen! :hoppendeglad:

Det var så utrolig deilig å se A igjen. Føler hun har vokst bare på den lille tiden. :fnise: Ellers ble det en veldig rolig lørdags kveld i Arendal, med McDonald's take away på hotellrommet. Gårsdagen var kjempekoselig og vi fant ut at A vissnok sover veldig godt i bilstolen sin når det er nattatid. Vi kjørte ikke fra Arendal før 5, og var da hjemme klokken 11. A fikk kvelds og melk mens vi kjørte, og sov fra 7 til halv 10. Da var hun våken til vi var hjemme, og det merkes i dag. Hun sov fremdeles da jeg gikk til jobb rett før halv 8. :fnise: Ellers ser det ut til at nettene våre endelig er blitt bra! Nå har hun sovet hele natta i 4 netter på rad! :overrasket: Nå våger jeg å tro at det bare var de tre nettene som skulle til. :hoppe:

Rugingen går ikke så veldig bra. :sukk: Jeg har allerede begynt å ''spotte'' brunt, dvs. lutinusrestene som kommer ut er brune. Det kan bare ikke være et godt tegn. Blæ.

Skrevet

:klemmer: Søte deg, jeg krysser fortsatt alt jeg har jeg, til tross for spotting! Du blødde jo med A tilogmed, og hun er jo her :hjerte: Skjønner du ikke tør å ta sjansen på å glede deg, men muligheten er fortsatt der :kose:

Godt å se dere har hatt en frydefull og fantastisk helg :happy: Fortjent!!!

Vi må se det litt an ang. imorgen og playdate, Liten er utav en annen verden tett og grinete - igjen :sur: Kjære tror det er fordi vi har begynt å øve på å leke ute, at hun har fått kald trekk på seg...men vi lekte på en lun plass :vetikke:

Skrevet

:klemmer: Søte deg, jeg krysser fortsatt alt jeg har jeg, til tross for spotting! Du blødde jo med A tilogmed, og hun er jo her :hjerte: Skjønner du ikke tør å ta sjansen på å glede deg, men muligheten er fortsatt der :kose:

Godt å se dere har hatt en frydefull og fantastisk helg :happy: Fortjent!!!

Vi må se det litt an ang. imorgen og playdate, Liten er utav en annen verden tett og grinete - igjen :sur: Kjære tror det er fordi vi har begynt å øve på å leke ute, at hun har fått kald trekk på seg...men vi lekte på en lun plass :vetikke:

Du har jo selvsagt helt rett, men jeg klarer liksom ikke å la være å bli litt nedstemt. :sjenert: Med A blødde jeg ikke før en uke etter positiv test, så dette har jeg ikke vært med på før. Men det er uansett ikke noe jeg kan gjøre fra eller til, så her blir det bare å smøre seg med tålmodighet. 8 dager til testedag! :5:

Å nei, og jeg som hadde gleda meg sånn. Håper hun blir bra fort! :kose: Vi har uansett ingen store planer for morgendagen, så bare pip dersom dere er i form til å finne på noe. :klem:

------------------------

Positivliste, fordi jeg alltid har en tendens til å krisemaksimere:

- Fri i morgen, og MIN tur til å sove lenge :sovne:

- A ser endelig ut til å ha funnet ut at å sove hele natten er det som er tingen :fnise:

- :kaffekopp: på en rolig jobbedag

- Mestringsfølelse på jobb :nigo:

- Vakreste A som er min og bare min :hjerte:

Skrevet

Å, jeg digger positivlistene dine, altså! Blir i godt humør selv, jeg. :happy:

Skrevet

Herlig positiv-liste :hoppendeglad: Og - hvis ikke du bryr deg om at Liten er snottas så beholder vi gjerne playdate`n, så sant hun ikke får feber :dry:

Skrevet

Å, jeg digger positivlistene dine, altså! Blir i godt humør selv, jeg. :happy:

Det er godt å kunne spre litt positivitet - selv om jeg absolutt ikke føler meg positiv om dagen. :sjenert:

Herlig positiv-liste :hoppendeglad: Og - hvis ikke du bryr deg om at Liten er snottas så beholder vi gjerne playdate`n, så sant hun ikke får feber :dry:

Snottis-babyer må vi klare å takle altså. :jepp: Så lenge du mener det er greit, så går det nok fint. :nigo:

Skrevet

Så bra at dere har hatt en fin helg :)

Kjipt med spotting :sjenert: Krysser fingrene for at det fortsatt er håp likevel :klemmer:

Skrevet

Så bra at dere har hatt en fin helg :)

Kjipt med spotting :sjenert: Krysser fingrene for at det fortsatt er håp likevel :klemmer:

Ja, det er megakjipt. Har fremdeles et bittelite håp siden spottingen begynte allerede dagen etter innsettingen. Kan liksom ikke se for meg at det er noe mensenrelatert så tidlig. Men, men...vi får se hva som skjer. Kan jo ikke gjøre noe fra eller til, så...

Skrevet

Fine, fine dagen. :happy:

Den startet med at A sov helt til klokken 7! Og ikke nok med det, jeg fikk sove leeeenge. :nigo:

Etter første hvilen møtte vi Diddles og Liten på en barnehage-lekeplass. Vi hadde ikke helt hellet med oss, for både baby 1 og baby 2 var skikkelig sutrete og ikke helt seg selv. :fnise: Særlig A, som ELSKER å være ute. Synes det er litt trist når det må være sånn på den ene fridagen jeg har midt i uka og det i tillegg er strålende fint vær. Sukk. Jaja, hun er ikke helt i form og kan jo ingenting for det selvsagt. :kose: Lurer på om det kanskje er tennene som plager henne. :klo:

Det ble litt bedre da vi kom hjem og hun fikk brødskive til middag. :roll: Vi prøvde både lapskaus og bolognese, men det var visst bare æsj i dag. Tørr skive, derimot... :ler: Og nå sover hun søtt i sengen sin. :rodmer:

Mannen er og ser fotballkamp, mens jeg skal kose meg med den nye Bjørn Beltø-boken. :hoppendeglad:

Skrevet

Bilder av de små sutrekoppene våre ligger ute på FB nå :fnise: Det ser rett og slett ut som vi hadde det gøy :happy:

Skrevet

Bilder av de små sutrekoppene våre ligger ute på FB nå :fnise: Det ser rett og slett ut som vi hadde det gøy :happy:

Kjempefine bilder! :rodmer:

---------------

I natt sov A i 13 timer! :hakeslepp: Fra 18 til 7. Det er jo helt sykt! :fnise: Jeg har ikke sovet så godt da, for jeg har hatt skikkelig mareritt om en forlatt A på flyplassen mens jeg sitter på flyet...og sånn. :grine:

Sånn ellers: bittelitt friskt blod på lutinus-pinnen i går kveld. :sukk: Har ikke sett snurten til noe mer da, så vi får bare håpe at det er pinglete slimhinner som er grunnen.

Dagens positivliste:

- Sykle til jobb i strålende :sol:

- Sove-A :sovne:

- Molo-shopping på nett :happy:

- :briller2: (fordi solskinn fortjener minst to punkt)

- Mindre enn en uke til testing :redd:

Skrevet

Krysser fingrene for deg! :klemmer:

Flott liste! Dere er så heldige som har sool! Her er det sludd og KALDT! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...