Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men for en pris! Har jeg misforstått noe? Betalte 217,- kroner for to par, inkludert porto.

Skrevet

Jeg betalte 300 for tre par inkl. porto. :jepp: Det er visst fordi de skal slutte å selge stonz. Det står at nettbutikken stenger i dag faktisk.

Skrevet

Oi, da var vi jammen heldige! Tusen takk for tipset, Belle! :klemmer:

Skrevet

Bare hyggelig. :nigo: Jeg så det på en sånn kjøp- og salggruppe på fb. Ilte inn med én gang. :fnise:

Skrevet

Takk for tipset ja! Ble de blå like A sine og et par helt blå og en blå lue med dots ;)

Lillegutt våknet mitt i bestillinghysteriet...dårlig timet :fnise: Men nå er det bestilt i allefall ;)

Skrevet

De blå polkadottene her også, til ettåringen, og et par brune med blå stripe til knøttet i magen.

• Liker 1
Skrevet

Fin natt for min del, ikke fullt så fin natt for mannen. :sukk: Flaskenekten begynte jo i natt og vi ble enige om at han skulle ta første økt. Det ble bare en økt da, men den varte vissnok i flere timer. Ikke rart hun sov helt til halv 7. :gjeiper: Jeg plugget i sov-i-ro og fikk bare me meg bruddstykker. Jeg må få detaljert referat når han står opp fær i natt er det min tur. :bond:

I dag er det shopping! :hoppe: Jeg har endelig fått skikkelig lønn igjen (det er faktisk snakk om rundt 10000 brutto :overrasket: ) og det skal feires med skokjøp til neste helg. :happy:

Skrevet

Får håpe den første natta var verst og at det blir enklere for deg ;)

Skrevet

Den ene dagen jeg er for opptatt til å lese i boka di, så kommer dette tipset om knallbillige stonz. Blæ... :P

Stå på ang å avenning. Blir nok deilig dersom hun begynner å sove rundt. :)

Skrevet

MellonCollie: vi får håpe det. :fnise:

Sequax: det er knallgode vanntette og vindtette "sokkesko". De er supre å bruke til barn som ikke går enda for eksempel. Vi har noen billigvarianter fra nameit og har brukt de kjempemye. :jepp:

Teriyaki: så kjipt. :tristbla: Det skal vi altså. :jepp:

Skrevet

Natten var visst ikke så ille allikevel. Det var overraskende lite hyling, men det tok visst to timer fra hun våknet til hun sovnet igjen. Hun var helt rolig, og trenger definitivt hjelp til innsoving uten å bli døsig av melken altså. Er spent på natten i natt. :jepp: Alt i alt kunne det jo gått mye, mye verre. Jeg hadde sett for meg timesvis med hyling. :haar:

Skrevet

Så bra!! Flinke A!! Her er det også nattavvenning på gang, gjennomført av *trommevirvel*

meg såklart :tunge1::ler: Men det gikk bra her også, 2 korte oppvåkninger og sovings til 8 :hoppe: Satser på natta som kommer er enda litt bedre ;)

Du, ang. playdaten vår..ser ut for at vi må ha den tilgode, her blir det bursdagsfeiring imorgen, og tur ned til byen for å finne gaver idag :sjenert: Jeg er litt korttenkt, sårri :sjenert:

Skrevet

Så bra at det går fint hos dere også. :hoppe:

Ingen problem. :nigo: Kos dere i selskap!

Skrevet (endret)

Superkoselig shoppingtur med mamma og søster. :rodmer: Jeg fikk kjøpt meg nye sko ( :hjerter: ville egentlig ha de rosa, men de var utsolgt - nå synes jeg egentlig det er greit med svart), ny genser og A fikk seg nye lære-å-gå-sko av mamma. De er så fiiiine. Perlemorfarget Ecco med lilla blomster på, og herregud for en pris! :daane: Men jeg tenker jo litt sånn at dersom det er én gang vi trenger skikkelige sko så er det når man skal lære å gå. :fnise: Hun kommer jo til å gå mye ute nå fremover (selv om hun ikke går selv enda), og da ville mamma gjerne kjøpe dem til henne. Stor stas for A og litt trist, men samtidig veldig stor stas for meg også. :hjerte: Hun måtte forresten ha størrelse 21!! :overrasket: Tror ikke hun har arvet mine små bein for å si det sånn. :ler:

I natt er det min natt til å ta melkenekten, så jeg skal bare lade opp på sofaen mens mannen er på kamp. :veslejenta:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet (endret)

Åhh, det er de samme skoene som vi skal kjøpe til N - de er nydelige!! Driver bare og vurderer om hun skal ha str 20 eller 21. I og med at hun nok ikke går på et par mnd enda, så er jeg litt stressa for å kjøpe de så hun vokser ut av de før de blir brukt...

Edit: Og jeg referer selvsagt til perlemor-eccoskoene. Ikke de du linket til :fnise:

Endret av MellonCollie
Skrevet

Edit: Og jeg referer selvsagt til perlemor-eccoskoene. Ikke de du linket til :fnise:

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...