Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk forresten mensen i dag, så nå skal jeg snart ringe til sykehuset. :bond: Kjenner at jeg virkelig er klar nå som ammingen så og si er over - noe som også er greit merker jeg. :Nikke: Er glad for at det ikke ble noe forrige måned egentlig, for da hadde jeg bare vært trist for at jeg hadde vært nødt til å avslutte ammingen før jeg egentlig var klar for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøff veske! :jepp:

Men jeg må spørre deg, ang kaker og sånt.. :sjenert:

Jeg skal lage ostekake til helgen, men lurer litt på gelelokket. Det er en sitronostekake med klementinbåter på toppen, dekt av gelelokk.

I oppskriften er det appelsingele, men det er ikke jeg glad i. Sitrongele blir kanskje litt ensformig siden ostefromasjen er sitronsmak, men hva med bringebær? Blir det totalt smakskræsj, eller tror du det søte mot det syrlige blir bra? :klo:

Blander meg inn jeg.. :sjenert:

Alle typer gele passer fint, ta bare den fargen du liker best til anledningen. Jeg liker best blåbærgele fordi det er så fin farge på den (smaker den godt også). :jepp:

Skrevet

Hurra for mensen! :hoppendeglad:

(Hmm.. det har jeg aldri sagt før :fnise: )

Spennende med nytt rugeprosjekt!

Skrevet

Progynovastart i morgen, UL 23.04 og evt. innsetting 26.04 (eller over helga dersom fredagen utgjør et problem for dem, siden vi er borte da). :redd: Mest av alt hadde det vært greiest å vente over helga siden det er storfest vi skal på, men hva gjør man ikke osv... :fnise:

Skrevet

Oi, her går det unna!! *Følge spent med*

:popcorn:

Skrevet

Oi, her går det unna!! *Følge spent med*

:popcorn:

Ja. :daane: Kjenner jeg får litt hetta når det går så raskt. :fnise:

--------------

I dag har jeg forresten hatt liiiite å gjøre på jobb, og har derfor gått litt amok på ebay. Naturligvis. :klaske: Har lagt inn bud på både 12 heklenåler, 100 stjerneknapper og 30 øyeknapper. Og så har jeg kjøpt meg en ny Nyx lip spa i Sake. Favoritten. :rodmer:

Skrevet

Puppa har blitt små igjen, så du kjøpte en halvkilo vatt? :overrasket:

:ler:

Skrevet

Progynovastart i morgen, UL 23.04 og evt. innsetting 26.04 (eller over helga dersom fredagen utgjør et problem for dem, siden vi er borte da). :redd: Mest av alt hadde det vært greiest å vente over helga siden det er storfest vi skal på, men hva gjør man ikke osv... :fnise:

Du er så modig og.....:grine:

:kose:

Skrevet

Tøff veske! :jepp:

Men jeg må spørre deg, ang kaker og sånt.. :sjenert:

Jeg skal lage ostekake til helgen, men lurer litt på gelelokket. Det er en sitronostekake med klementinbåter på toppen, dekt av gelelokk.

I oppskriften er det appelsingele, men det er ikke jeg glad i. Sitrongele blir kanskje litt ensformig siden ostefromasjen er sitronsmak, men hva med bringebær? Blir det totalt smakskræsj, eller tror du det søte mot det syrlige blir bra? :klo:

Må få svare på denne! :ler:

Sitron og bringebær er jo som hånd i hanske og er en kjent og svært god smaks-kombo! :jepp:

Skrevet

Spennende med ny innsetting Belle! Tenk at du er klar for et nytt lite krek allerede :ler:

Masse lykke til! :)

Her er det også roligere på jobb med mange borte på kurs. Litt deilig det altså.. selv har jeg ikke vært på ebay ennå, men kunne gjerne tenke meg en liten shopperunde ute i de virkelige butikker! Jeg har akutt kles-behov. Det slo meg i går, at det faktisk var over 1,5 år siden jeg gikk med normale jobb-klær - så det er jo ikke noe rart at jeg ikke finner noe i skapet! :daane:

Er det pappa-perm hos dere også nå eller.... :sjenert:

Skrevet (endret)

Spennende!! Det betyr jo at du kanskje er gravid snart! :hakeslepp:

Må få svare på denne! :ler:

Sitron og bringebær er jo som hånd i hanske og er en kjent og svært god smaks-kombo! :jepp:

Godt å høre! :jepp: Jeg gleder meg sånn til å smake på resultatet.. :fnise:

Blander meg inn jeg.. :sjenert:

Alle typer gele passer fint, ta bare den fargen du liker best til anledningen. Jeg liker best blåbærgele fordi det er så fin farge på den (smaker den godt også). :jepp:

Blåbærgele gir jo fin farge, ja :jepp: Men ser ikke for meg det passer til klementinbåtene?

Endret av Teriyaki
Skrevet

Her går det unna! Herlig! :rodmer:

Hvis jeg bare hadde hatt en jobb hadde jeg nok ikke venta så mye lenger selv før vi satte i gang med nye forsøk.. ;)

Lykke til! :strix:

Skrevet

Herregud, snart ny baby (forhåpentligvis)! :hoppe::redd:

Blir helt satt ut bare av tanken, jeg. Du er enten veldig tøff eller bare helt sprø. :ler:

Skrevet

Puppa har blitt små igjen, så du kjøpte en halvkilo vatt? :overrasket :

:ler :

:fnise: Næhei. Jeg er nemlig glad for at puppene mine er små igjen. Store pupper var liksom ikke min ting. :ler:

Du er så modig og.....:grine :

:kose :

:sjenert:

:klem:

Spennende med ny innsetting Belle! Tenk at du er klar for et nytt lite krek allerede :ler :

Masse lykke til! : )

Her er det også roligere på jobb med mange borte på kurs. Litt deilig det altså.. selv har jeg ikke vært på ebay ennå, men kunne gjerne tenke meg en liten shopperunde ute i de virkelige butikker! Jeg har akutt kles-behov. Det slo meg i går, at det faktisk var over 1,5 år siden jeg gikk med normale jobb-klær - så det er jo ikke noe rart at jeg ikke finner noe i skapet! :daane :

Er det pappa-perm hos dere også nå eller.... :sjenert :

Det er så rart! Tror jeg er så klar som jeg kan bli egentlig. :jepp:

Huff, ja. Jeg har ikke ryddet i klesskapet mitt på sikkert 1,5 år heller, så da kan du tenke deg kaoset som råder der inne. :fnise:

Pappaperm her også ja. :Nikke:

Spennende!! Det betyr jo at du kanskje er gravid snart! :hakeslepp :

Forhåpentligvis. :rodmer:

Her går det unna! Herlig! :rodmer :

Hvis jeg bare hadde hatt en jobb hadde jeg nok ikke venta så mye lenger selv før vi satte i gang med nye forsøk.. ; )

Lykke til! :strix :

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er noenlunde klar til å gjennomgå galskapen enda en gang. :fnise:

Herregud, snart ny baby (forhåpentligvis)! :hoppe : :redd :

Blir helt satt ut bare av tanken, jeg. Du er enten veldig tøff eller bare helt sprø. :ler :

Håperhåperhåper det. :jepp:

Jeg liker jo å tro at jeg er litt tøff, men det er vel bare sprøheten som snakker. :ler:

Skrevet

Hei hvor det går :bond: :bond: :bond: Dette blir s-p-e-n-n-e-n-d-e :strix:

Skrevet

Før jeg glemmer det: A har fått ny tann! Denne gangen er det venstre fortann oppe som titter gjennom. Oppdaget den for to dager siden. :rodmer: Må virkelig si at vi har vært heldige på tannfronten altså. *bank i bordet* Ingen våkenetter med konstant hyling som andre har. Håper det fortsetter på samme vis. :Nikke:

Fin og rolig kveld i går. Det ble caramel chicken med byggris og brekkbønner til middag, sovebaby klokken 18:15 (!) og hekling og tv-kos resten av kvelden. Jeg fikk heklet både hodet og nesten hele kroppen til kaninbamsen før jeg la meg, og det kun ved å lese oppskriften. :hoppe: Nå er jo den oppskriften veldig lett da, men jeg tar det jeg kan få. :fnise:

Jeg må virkelig si at A har snudd opp-ned på soverytmen min. :fnise: I natt har jeg sovet 3+2,5 time og føler meg egentlig i helt grei form. Før var jeg nødt til å ha minst 8 timer for å i det hele tatt fungere, helst 10. :daane: Når det er sagt hadde hun en bra natt i natt igjen. :hoppe: Våknet klokken 3 for mat og fikk sove i sengen sammen med meg til vi stod opp 6:30. Vi har byttet kveldsgrøten med brødskive og håper at det gjør susen for sovingen. Hun får rett og slett vondt i magen av grøt før leggetid stakkar. Skikkelig luftig. :fise:

Etter jobb i dag skal jeg spise middag hos mamma. A er jo der så jeg må jo nødvendigvis inn og hente henne. :ler: Mamma skal også fikse bunaden jeg arvet av bestemor. Den passet jo fint-isj i dåpen til A, men da hadde jeg fremdeles mange kg til overs. Forhåpentligvis er den for stor nå. :sjenert: Livet må uansett flyttes opp og inn, for bestemor var jo en helt annen kroppsform enn hva jeg er, så. Gleder meg til å gå med den, faktisk hele tre ganger i år. :hjerte:

Skrevet

Hei hvor det går :bond: :bond: :bond: Dette blir s-p-e-n-n-e-n-d-e :strix:

Wæææ, ikke sant? Blir litt stressa også jeg altså. :fnise: Men håper at vi kan være en av de heldige som får full klaff på første forsøk. :rodmer:

Skrevet

Krysser alt jeg har for klaff med en gang!! Selv om jeg fortsatt mener du er sprøyte gal :hoho:

Skrevet

Du er så heldig som skal gå gravid igjen!! Jeg vil også!! Derimot ønsker jeg ikke et til barn enda, så ja..Men kunne godt vært gravid igjen.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...