Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjempekos å møte dere idag, selv om jeg var litt utafor :sjenert: Jeg skal være litt mer meg selv imorgen, det er jo sant som du sier - vi har masse tid til kafèliv og :skravle: i helgene :happy: Du er god :klemmer:

Rykker i symaskinfoten :ler: Er det et tegn på at det er på tide å komme seg ut av husmorrollen og tilbake til arbeidslivet??? :fnise: Isåfall er det visst på tide for meg også.....................

Synes du var i ditt solstrålete selv, jeg. :klem: Vi har allverdens tid. :jepp:

:fnise: Det var vel mer det at jeg var rastløs og ville finne på noe. :ler:

Høres ut som en fin påske :) Skjønner at det er litt vemodig at permisjonstiden er over :kose: Lykke til med første arbeidsdag! :klemmer:

Ja, den var kjempefin.

Vemodig, rart, men samtidig godt. :jepp: Takketakk. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sitter jeg på jobb og har det egentlig veldig fint. :jepp: Ingen gråteutbrudd som jeg nesten hadde forventet. Ingen så langt ihvertfall. :fnise: Har hatt en litt kjip natt, til tross for at A har vært helt fantastisk. Hun sov fra 7 til 5 uten å våkne! :daane: Måtte det vare. *sukk* Det er ihvertfall lengre mellom de nettene hvor hun våkner 3-4 ganger, og det må vi være fornøyde med. :nigo:

Mannen er litt stressa over å skulle være alene med A så lenge, men det kommer nok til å gå kjempefint. De har godt av å kose seg sammen bare de to. :hjerte:

Etter jobb i dag er det babysvømming og etter leggetid er det hekling. :hoppe: Lærte meg å hekle flate sirkler i går. *stolt* Hva gjorde de før youtube ble oppfunnet egentlig? :hoho:

Skrevet

Så bra at det er bedre enn forventet :klemmer: Har tenkt myyyye på deg disse timene idag...

Hekling er gull, og det samme er Youtube :ler: Jeg er midt i ikke mindre enn 4 hekleprosjekt, mulig de må ferdigstilles nå de neste 2 kveldene når kjære er borte på kveldstid :tunge1:

Håper resten av dagen går like fint, og så kan du gleeeede deg til å komme hjem til elsklingene dine :rodmer:

Skrevet

Så bra at det er bedre enn forventet :klemmer: Har tenkt myyyye på deg disse timene idag...

Hekling er gull, og det samme er Youtube :ler: Jeg er midt i ikke mindre enn 4 hekleprosjekt, mulig de må ferdigstilles nå de neste 2 kveldene når kjære er borte på kveldstid :tunge1:

Håper resten av dagen går like fint, og så kan du gleeeede deg til å komme hjem til elsklingene dine :rodmer:

Ja, heldigvis. Hadde ikke taklet å måtte være her dersom det hadde vært pyton. Særlig siden jeg nesten kan se hjem fra kontoret mitt. :fnise:

Det er kjempegøy! Og så lett det er når man først har teknikken inne. :jepp: Hva er det du hekler da? Jeg hekler ugler nå, og skal prøve meg på lue med ører etterpå. Kanskje jeg kan finne på noe fint å hekle til venninnes jente som kommer i juli? :klo:

Åh, gleder meg allerede! :hoppendeglad:

Skrevet

Så fint at det ikke er så ille å være tilbake på jobb! :jepp: Mannen og A får helt sikkert raskt dreisen på å være "hjemme alene". ;)

Håper resten av dagen din blir fin! :klem:

Skrevet

Så deilig at det går bra på jobb! Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Så bra at det går fint på jobb! :) Men er jo forståelig at du savner A :jepp:

For ei husmor du er! Hekling, baking og ikke måte på! :jepp:

Skrevet

Håper dagen har fortsatt like bra! Sant som du sier at de sikkert har godt av alenetiden, far og datter, men jeg skjønner godt at det er rart for dere alle likevel! Forhåpentligvis kommer dere raskt inn i de nye rutinene :Nikke:

:klemmer:

Skrevet

Så bra at det gikk så godt å begynne å jobbe igjen :) Får håpe det går bra med sovinga framover også da. De fedrene har godt av å være aleine med de små noen uker og kose seg, og ikke mist å se at det ikke er en dans på roser :fnise:

Youtube er virkelig et must for hekling/strikking ja!! :ler:

:klemmer:

Skrevet

Så fint at det ikke er så ille å være tilbake på jobb! :jepp : Mannen og A får helt sikkert raskt dreisen på å være "hjemme alene". ; )

Håper resten av dagen din blir fin! :klem :

Kjempefint er det. :jepp: Har gruet meg så lenge nå, så det var godt å se at det slipper å bli et ork å gå på jobb.

Det ble den! :happy:

Så deilig at det går bra på jobb! Ha en fortsatt fin dag!

Jippi! Takketakk. :nigo:

Så bra at det går fint på jobb! : ) Men er jo forståelig at du savner A :jepp :

For ei husmor du er! Hekling, baking og ikke måte på! :jepp :

:fnise: Noe husmoremne tror jeg jeg aldri blir akkurat, men synes det er gøy å dille litt hjemme. Men baking har jeg ikke fått gjort på kjempelenge. Er litt vanskelig med en liten som skal ''hjelpe til'' så snart jeg beveger meg inn på kjøkkenet. :ler:

Håper dagen har fortsatt like bra! Sant som du sier at de sikkert har godt av alenetiden, far og datter, men jeg skjønner godt at det er rart for dere alle likevel! Forhåpentligvis kommer dere raskt inn i de nye rutinene :Nikke :

:klemmer :

Det er utrolig rart. Men jeg vet at de har kjempegodt av det begge to og de kommer nok til å storkose seg. :jepp:

Så bra at det gikk så godt å begynne å jobbe igjen : ) Får håpe det går bra med sovinga framover også da. De fedrene har godt av å være aleine med de små noen uker og kose seg, og ikke mist å se at det ikke er en dans på roser :fnise :

Youtube er virkelig et must for hekling/strikking ja!! :ler :

:klemmer :

Det hadde vært helt fantastisk om dette var den nye trenden altså. Det er lov å håpe. :fnise:

Mannen har allerede (etter én dag) måttet innrømme at det er kjempeslitsomt å ha henne hele dagen på den måten. Nå som hun er så aktiv er det ikke ett sekunds pause engang, såfremt hun ikke vil leke i lekegrinda - noe hun bare vil gjøre i noen minutter av gangen. :roll:

Skrevet

Enda en fin natt! :hoppendeglad: Hun våknet klokken 4, fikk mat og sov til 7. :happy: To sånne netter har vi aldri hatt etter hverandre. :fnise:

Dagen i går var kjempefin. Jeg kom hjem til verdens største glis av en unge, og det lyste lang vei at hun hadde savnet meg. Jeg liker ihvertfall å tro det. :sjenert: Resten av kvelden var hun nemlig skikkelig mammadalt. Vi var på babysvømming med mamma og hun ville bare til meg. :rodmer:

Etter leggetid kom søster for å sitte barnevakt og jeg og mannen fikk oss en kinodate. American Pie. :hjerte: Jeg elsker de to første filmene (og de neste...6? også, men det tør jeg ikke si høyt) og ble veldig fornøyd med denne også. Ikke heeelt like god som de første, men det var kjempegøy å se alle folkene samlet igjen.

Skrevet

Her er forresten hekleprosjektet mitt. :hjerte: I dag skal jeg få kjøpt vatt og øyne sånn at de blir ferdige. Må bare få litt hjelp fra mamma til den spissen tror jeg.

Og disse babysokkene skal jeg prøve meg på i dag. Til venninne som skal få en liten jente i juli. :rodmer: skal hun også få.

Og jeg skal få . :nigo:

Skrevet

Tøff veske! :jepp:

Men jeg må spørre deg, ang kaker og sånt.. :sjenert:

Jeg skal lage ostekake til helgen, men lurer litt på gelelokket. Det er en sitronostekake med klementinbåter på toppen, dekt av gelelokk.

I oppskriften er det appelsingele, men det er ikke jeg glad i. Sitrongele blir kanskje litt ensformig siden ostefromasjen er sitronsmak, men hva med bringebær? Blir det totalt smakskræsj, eller tror du det søte mot det syrlige blir bra? :klo:

Skrevet

Tøff veske! :jepp:

Men jeg må spørre deg, ang kaker og sånt.. :sjenert:

Jeg skal lage ostekake til helgen, men lurer litt på gelelokket. Det er en sitronostekake med klementinbåter på toppen, dekt av gelelokk.

I oppskriften er det appelsingele, men det er ikke jeg glad i. Sitrongele blir kanskje litt ensformig siden ostefromasjen er sitronsmak, men hva med bringebær? Blir det totalt smakskræsj, eller tror du det søte mot det syrlige blir bra? :klo:

Nå har jeg aldri laget ostekake med gelelokk, men i mitt hode høres bringebær veldig godt ut. Bare ostekake er jo ganske ''usøtt' i seg selv, og når det er sitronostekake blir den bare enda syrligere. Tror det passer fint med litt søtt til jeg da. :jepp: Kjeksen under ostekaken er jo ikke så veldig søt den heller, så... Det høres forresten kjempegodt ut! :sikle:

Skrevet

Så mange fine hekleprosjekter :jepp:

Bra dere fikk kommet dere på kinodate (psst - jeg elsker også American Pie :fnise), og så deilig med en fin natt! Vel fortjent :klemmer:

Skrevet

Nå har jeg aldri laget ostekake med gelelokk, men i mitt hode høres bringebær veldig godt ut. Bare ostekake er jo ganske ''usøtt' i seg selv, og når det er sitronostekake blir den bare enda syrligere. Tror det passer fint med litt søtt til jeg da. :jepp: Kjeksen under ostekaken er jo ikke så veldig søt den heller, så... Det høres forresten kjempegodt ut! :sikle:

Da satser jeg på det, altså! :jepp: Jeg har aldri laget ostekake før, så dette blir spennende.. :fnise: Skulle egentlig lage oreokake, men tenkte en litt friskere kake vill være godt.

Skrevet

Jeg syns det var innmari rart første gangen C var borte, men i to ganger, med kort tid mellom, har jeg vært borte fra ham i tre dager i strekk.(seeeeetning!!! :daane:) Nå går det veldig fint, selv om jeg selvfølgelig savner ham som tusan de dagene vi ikke er sammen.

Skrevet

C så Totoro for første gang i dag! :happy: Han var helt med! :jepp:

Skrevet

Så mange fine hekleprosjekter :jepp :

Bra dere fikk kommet dere på kinodate (psst - jeg elsker også American Pie :fnise), og så deilig med en fin natt! Vel fortjent :klemmer :

Håper jeg klarer å hekle noen av dem da. :fnise:

Kinodate er gøy (jeg klandrer deg ikke :ler: ). :hoppe:

Da satser jeg på det, altså! :jepp : Jeg har aldri laget ostekake før, så dette blir spennende.. :fnise : Skulle egentlig lage oreokake, men tenkte en litt friskere kake vill være godt.

Gi beskjed hvordan den blir. Tror den blir god jeg altså. :sikle:

Jeg syns det var innmari rart første gangen C var borte, men i to ganger, med kort tid mellom, har jeg vært borte fra ham i tre dager i strekk.(seeeeetning!!! :daane :) Nå går det veldig fint, selv om jeg selvfølgelig savner ham som tusan de dagene vi ikke er sammen.

3 dager? :daane: Så langt har ikke vi kommet enda. :fnise: Men jeg merker det nå når hun sover borte én natt, så renner jeg ikke ned dørene til barnevaktene med én gang jeg står opp liksom. :lol: Om to uker skal hun forresten sove 2 netter hos mamma og det kommer sikkert til å gå helt fint.

C så Totoro for første gang i dag! :happy: Han var helt med! :jepp:

:rodmer:

Skrevet

Ingen store krumspring i går egentlig. Vi leverte A hos farmoren sin for overnatting siden mannen reiste på fotballtur tidlig i dag. Da var det like greit at hun sov der sånn at jeg slapp å styre med henne i natt. I morgen skal mamma passe på henne, men da må jeg levere henne der inne før jobb. Første ''prøve'' for å se hvordan det er å levere i barnehage. Kan tenke meg det blir dødsstress. :fnise:

Jeg fikk handlet inn litt stash på sparkjøp (litt garn, noen heklenåler, nåler til symaskin, bh (puppene mine er små igjen - egentlig litt deilig :sjenert: ), en halv kg med vatt (seriøst, de hadde ikke mindre :hoho: greit at den bare kostet 20 kr da) og en treningstopp på tilbud) og ellers satt jeg og heklet resten av kvelden. Klarte å bli ferdig med én

babysko, men ble ikke helt fornøyd. Skal heller prøve meg på
i kveld. Tror jeg må øve meg litt på hekling generelt før jeg kan begynne å tyde hekleoppskrifter. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...