Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Superrolig dag i dag, uten altfor mye innhold.

Etter andre luren til A (og meg :fnise: ) fikk jeg helt ekstremt kink i nakken og ble helt invalid. :haar: Har aldri kjent det på den måten før. Bare det å holde hodet oppe og se rett frem var vondt. Da var mannen så snill og tok A sånn at jeg fikk legge meg i sengen i den ene stillingen hvor jeg ikke fikk vondt. :gjeiper: All liggingen må visst ha gjort underverker, for det har bare blitt bedre i løpet av dagen. :5:

Mamma var på besøk i kveld. De har vært i Thailand i 11 dager og var helt syk etter å se A. :fnise:

Oi, jeg glemte det aller viktigste: jeg, mannen og A skal på hyttetur fra søndag til tirsdag! :hoppe: Jobben til mamma har en skikkelig luksushytte rett ved skitrekket på Vågslid (seriøst, den er større enn leiligheten vår). Jeg er jo ikke akkurat den som er mest glad i snø (les: jeg HATER det), men det skal bli koselig å trekke A på akebrett og trille tur med vogna allikevel. Og så skal det bli dødsdeilig å ha skikkelig kjærestekos. Det trengs for å si det sånn. :sjenert: Vi er ikke så flinke til å tenke på noe annet enn A i hverdagen, men nå skal det bli andre boller. Vin, god mat, badestamp... Aaaaah. Deilig! :happy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå skal det bli andre boller. Vin, god mat, badestamp... Aaaaah. Deilig! :happy:

....og så meg :opplyser: Glemte du det da?

*knegg*

:hoho:

Ha en fin lørdag min skjønne, ingen trening på deg da med nakken på halv 8 regner jeg med :fnise:

Skrevet

:fnise: Men det hadde vært kjempekoselig å ha deg med! :happy:

Takk, du også. :kose:

Har superlyst å trene, har sååå abstinenser. :ler: Men det blir litt vanskelig med nakken ja, og så hoster jeg så innmari fremdeles. Men når vi kommer hjem fra fjellet er jeg med! :hoppe:

Skrevet

Ædabæda, trening idag var hinsides alt annet faaaaantaaaastisk :bolledeig:

:fnise:

Skrevet

Ædabæda, trening idag var hinsides alt annet faaaaantaaaastisk :bolledeig:

:balltre:

----

Fin dag i dag. :happy: Etter en lur på 1,5 time (!!) dro vi og handlet inn til turen. Hvitvin, rødvin, biff osv. :sikle: Etterpå dro vi inn til søster på besøk. Og det var vel det. :fnise: Dagene går så utrolig fort! :daane:

Nå har mannen akkurat dratt til kompis for å se kamp, mens jeg snart skal legge A. Etterpå skal jeg lagebrown putter parmesan chicken linguine bare til meg selv, og kose meg i sofaen med cola zero og resten av boken min. Deilig lørdags kveld. :hjerte:

Skrevet

Jeg fikk forresten mensen nå nettopp. :sukk: Jeg blir litt skuffet selv om jeg vet at det nesten må et mirakel til for at vi klarer det på egenhånd. :sjenert: Sånn er det vel bare...

Nå får jeg jo ikke ringt sykehuset før på mandag, og jeg regner med det er da det er oppstart på medisiner. *må huske å ta dem med* :bond::hoppendeglad:

Skrevet

Kjedelig med mensen når man ikke vil ha den ja, så ser den. Men det blir spennende med oppstart på medisiner nå på mandag da, så får vi håpe du er gravid innen sommeren! :klemmer:

Skrevet

Håper det samme Teriyaki! :klem:

_______

Egentlig bare innom for å si at vi har det utrolig fint på hytten. :hjerte: I dag er det strålende sol, så nå skal vi ut en liten tur i akebrettet. :sol:

Skrevet

Fikk snakket med sykehuset i dag, og som jeg fryktet blir det ingen forsøk denne syklusen pga. påsken. :sukk: jaja, da kan jeg ihvertfall amme 4 uker til uten dårlig samvittighet. :fnise:

Sånn ellers: A sov i 2,5 time i dag!! Tror vi må reise på fjellet flere ganger. :ler:

Skrevet

Kjedelig med utsatt forsøk :sjenert: Men heldigvis ikke så lenge til neste sjanse da :kose:

Bra dere koser dere på fjellet :klemmer:

Skrevet

Kjipt at forsøket krasjet med påsken :sukk: , men neste syklus da braker det løs for alvor :Nikke:

Kjekt med fjelltur og fjell-luft som avler god søvn.

Skrevet

Så koselig med hyttetur. :hjerte:

Synd påsken kom i veien for forsøket. :kose: Men du har jo fine A å kose deg med i ventetiden. :)

Skrevet

Hjemme igjen my dear?! Godt å høre dere har kost dere akkurat så mye som dere tenkte :happy: Gleder meg til å se dere på babysang på torsdag!! Kjipt at påsken kom i veien for forsøket, men som du sier; da kan du og A ha sånne fine ammestunder i 4 uker til :rodmer:

Skrevet

Fremdeles på hytta. :happy: Vi bestemte oss for å reise i morgen tidlig og tok enda en dag her oppe. Deilig avslappende. :nigo:

A er blitt helt turbo her oppe. Reiser seg opp over alt og er helt :bond: . Vi er også helt :bond: . :fnise: Får ikke tid til noe som helst. :ler:

Diddles: gleder meg til babysang jeg også. :hoppe: Men du har vel ikke lyst til å bli med på trening i morgen kveld? Step/styrke? :lur: Har helt treningsabstinenser. :sjenert:

Skrevet

Jeg får besøk imorgen kveld, så det passer litt dårlig :sur: Dessuten var jeg på superhelt-spinning idag :happy: Rimelig sliten jah :veslejenta:

Skrevet

Å nei, kjedelig. Jaja, da får jeg gå alene. :snurt::fnise:

Forresten: Paradise Hotel... :hoho:

Skrevet

Ikke skap deg :ler: Du har sviktet meg i dagevis :bond:

:kose: Missing you :kose:

Skrevet

Tnååå. :rodmer: Savner deg også. :sjenert:

Skal vi finne på noe på fredag kanskje? :nigo:

Skrevet

Ja det hadde vært kos :happy: Hva skal vi finne på?

Skrevet

Dere kan komme på besøk til oss hvis dere vil? :jepp: Vi skal på helsestasjonen klokken 10, og etter det er vi helt ledige.

Sånn ellers: zzzzzzzzzzz. Morgen før klokken 6 i dag. :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...