Sequax Skrevet 11. mars 2012 #4201 Skrevet 11. mars 2012 Så koselig, da! Lykke til med prøvinga! PS! Syns du er litt treig på DS, altså.....
MellonCollie Skrevet 11. mars 2012 #4202 Skrevet 11. mars 2012 God bedring til dere begge Fått svar på mycoplasma-testen da?
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #4203 Skrevet 11. mars 2012 Så koselig, da! Lykke til med prøvinga! PS! Syns du er litt treig på DS, altså..... Ja, kjempekos! Og takk skal du ha! Jeg vet. Er bare innom max noen ganger om dagen. Skal prøve å bli flinkere. God bedring til dere begge Fått svar på mycoplasma-testen da? Takketakk. Nei, ingenting enda. Jeg tenkte på det i dag, og vi glemte faktisk å spør hvor lang tid det tok å få svar. Men regner med at vi ikke får svar dersom det ikke var noe, så...
^^Belle^^ Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #4204 Skrevet 12. mars 2012 Fæl, fæl natt. Merker godt at jeg ikke lenger er vant til å ha et pustende, snorkende, gryntende vesen sovende ved siden av meg. Men jeg har nok sovet litt på nåler da, og sjekket både pusting og feber sikkert en gang i timen. 39,2 i dag morges så det er ikke så altfor ille. Men hun er slapp da. Ser at hun har vondt i øynene og så vil hun ikke spise. Forhåpentligvis er det snart over. Hater å se henne sånn. Hvor lenge er det de skal ha feber før man drar til legen egentlig? Nå har jo hun hatt nesten konstant feber siden natt til lørdag. Ingen planer i dag. Er skikkelig dårlig selv, så når A skal sove igjen står mannen opp og tar henne resten av dagen. :happy:
honning Skrevet 12. mars 2012 #4205 Skrevet 12. mars 2012 Uff, så høy feber er ikke morro nei Håper dagen i dag er bedre! Så koselig at dere skal igang med nr 2 snart Ha en fin dag
Diddles Skrevet 12. mars 2012 #4206 Skrevet 12. mars 2012 Jeg tror de sier en skal til legen hvis de har hatt feber sammenhengende i 3 dager Ring og hør med legekontoret du Bedre å sjekke enn å gå å bekymre seg God bedring til dere begge Heldig du er som har mannen hjemme...her gikk min nettopp på jobb Vi har ikke feber da, er bare tette og slakke
MellonCollie Skrevet 12. mars 2012 #4207 Skrevet 12. mars 2012 39,2 i dag morges så det er ikke så altfor ille. Men hun er slapp da. Ser at hun har vondt i øynene og så vil hun ikke spise. Forhåpentligvis er det snart over. Hater å se henne sånn. Hvor lenge er det de skal ha feber før man drar til legen egentlig? Nå har jo hun hatt nesten konstant feber siden natt til lørdag. Det er jo relativt høyt til å være på morgenen - som regel stiger jo tempen endel utover dagen. Vi har ringt til legen på fjerde dagen med feber, dersom det kun er feber. Er det dårlig allmenntilstand i tillegg, som at de ikke vil spise som du nevner, så hadde jeg nok ringt i dag..
Lilywhite Skrevet 13. mars 2012 #4208 Skrevet 13. mars 2012 Kjedelig med sykdom God bedring til dere begge!
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #4209 Skrevet 13. mars 2012 A kviknet til etter en lur på 1,5 time i går. Da hadde tempen gått ned til 37,5, så jeg tror målingen min da vi stod opp var litt feil. Siden tempen var så lav ringte vi ikke til legen. Den steg i løpet av dagen da, og før hun la seg hadde hun 39,2 og fikk en paracet. I dag morges hadde hun 38,7 så hun er forhåpentligvis på bedringens vei. Vi har ringt både helsestasjon og legekontor bare sånn i tilfelle, og de sa begge at så lenge allmenntilstanden er fin så trenger vi ikke å komme inn. Nå sitter jeg og lurer på om hun er frisk nok til å ta henne med på kafé? Hva tenker dere? Hun er tilbake til sitt smilende seg og kjennes ikke varm ut i det hele tatt. Det er snakk om et par timer. Hun kan godt være hjemme med mannen alså, men jeg skal møte Lilywhite i byen og har så innmari lyst til å vise A frem.
Lilywhite Skrevet 13. mars 2012 #4211 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Jeg har lyst å se henne, så ta henne gjerne med Hvis du synes det er forsvarlig for formen hennes så klart Gleder meg til å se deg/dere Endret 13. mars 2012 av Lilywhite
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #4212 Skrevet 13. mars 2012 Jeg ville tatt henne med Jeg tror nok jeg gjør det altså. Jeg har lyst å se henne, så ta henne gjerne med Hvis du synes det er forsvarlig for formen hennes så klart Gleder meg til å se deg/dere Satser på å ta henne med. Skal bli gøy å treffe deg!
Lilywhite Skrevet 13. mars 2012 #4213 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Takk for i dag Var kjempekoselig å møte deg Håper A ikke var altfor sliten når dere kom hjem og at dere er i full vigør snart begge to PS: Jeg var vel ikke skummel, var jeg? Endret 13. mars 2012 av Lilywhite
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #4214 Skrevet 13. mars 2012 Takk for i dag Var kjempekoselig å møte deg Håper A ikke var altfor sliten når dere kom hjem og at dere er i full vigør snart begge to PS: Jeg var vel ikke skummel, var jeg? Takk i like måte. Det var superkoselig. (Og nei, du var ikke så skummel ) Neida, hun var i fin form, hun.
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #4215 Skrevet 13. mars 2012 Kjempefin dag i dag. :happy: Det ble til at jeg tok A med på kafé for å møte Lilywhite. Superkoselig, og vi fikk trent skravlemuskelen ganske godt. Ellers fikk jeg hente medisinene mine i dag. 1400 kr. Nå må jeg nok samle sammen kvitteringene, for nå er vi akkurat kommet over 15000 kr tror jeg. IVF er dyyyrt! (men ikke fullt så dyrt som privat ) Tempen til A var 38,2 da jeg tok kveldsstellet på henne (og det var uten luftetid uten klær også), så hun er definitivt på bedringens vei. Hun sover på vårt rom i dag da, men det blir nok siste natten. Skal bli godt å slippe å lese med hodelykt igjen. Jeg har også fått laget 6 porsjoner med to ulike middager til A i kveld. Kylling, gulrot, brokkoli, eple, couscous og kanel på den ene og kylling, gulrot, søtpotet, brokkoli og basilikum på den andre.
Diddles Skrevet 13. mars 2012 #4216 Skrevet 13. mars 2012 Ai miss ju *Belle-abstinenser* Føles som en eeeevighet siden sist, ble fort vant til å se deg hver dag gitt
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #4217 Skrevet 13. mars 2012 Åh, jeg også. Tenkte faktisk på deg i dag, at vi måtte finne på noe snart. Diddles-abstinenser.
Diddles Skrevet 13. mars 2012 #4218 Skrevet 13. mars 2012 Nais Vi må bare bli litt friskere først...tror nemlig ikke at det er så koslig å leke med snotteguri 1 og 2
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #4220 Skrevet 14. mars 2012 I dag er A blitt hele 9 måneder! Og dere tror vel ikke hun innviet dagen med å reise seg opp etter sofaen for første gang. Hun har reist seg både i senga og oppi sofaen før, sikkert fordi hun har visst at det har vært mykt å falle. Flinke jenta mi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå