Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:rodmer: Så koselig, da! :hjerte: Lykke til med prøvinga! :jepp:

PS! Syns du er litt treig på DS, altså.....:plystre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring til dere begge :klemmer:

Fått svar på mycoplasma-testen da?

Skrevet

:rodmer: Så koselig, da! :hjerte: Lykke til med prøvinga! :jepp:

PS! Syns du er litt treig på DS, altså.....:plystre:

:rodmer: Ja, kjempekos! Og takk skal du ha!

:fnise: Jeg vet. Er bare innom max noen ganger om dagen. :sjenert: Skal prøve å bli flinkere. :ler:

God bedring til dere begge :klemmer:

Fått svar på mycoplasma-testen da?

Takketakk.

Nei, ingenting enda. Jeg tenkte på det i dag, og vi glemte faktisk å spør hvor lang tid det tok å få svar. :klaske: Men regner med at vi ikke får svar dersom det ikke var noe, så...

Skrevet

Fæl, fæl natt. Merker godt at jeg ikke lenger er vant til å ha et pustende, snorkende, gryntende vesen sovende ved siden av meg. :fnise: Men jeg har nok sovet litt på nåler da, og sjekket både pusting og feber sikkert en gang i timen. :roll:

39,2 i dag morges så det er ikke så altfor ille. Men hun er slapp da. Ser at hun har vondt i øynene og så vil hun ikke spise. Forhåpentligvis er det snart over. Hater å se henne sånn. Hvor lenge er det de skal ha feber før man drar til legen egentlig? :klo: Nå har jo hun hatt nesten konstant feber siden natt til lørdag.

Ingen planer i dag. Er skikkelig dårlig selv, så når A skal sove igjen står mannen opp og tar henne resten av dagen. :happy:

Skrevet

Uff, så høy feber er ikke morro nei :( Håper dagen i dag er bedre!

Så koselig at dere skal igang med nr 2 snart :hoppe:

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Jeg tror de sier en skal til legen hvis de har hatt feber sammenhengende i 3 dager :klo: Ring og hør med legekontoret du :Nikke: Bedre å sjekke enn å gå å bekymre seg :klemmer:

God bedring til dere begge :kose: Heldig du er som har mannen hjemme...her gikk min nettopp på jobb :sukk: Vi har ikke feber da, er bare tette og slakke :forkjola:

Skrevet

39,2 i dag morges så det er ikke så altfor ille. Men hun er slapp da. Ser at hun har vondt i øynene og så vil hun ikke spise. Forhåpentligvis er det snart over. Hater å se henne sånn. Hvor lenge er det de skal ha feber før man drar til legen egentlig? :klo: Nå har jo hun hatt nesten konstant feber siden natt til lørdag.

Det er jo relativt høyt til å være på morgenen - som regel stiger jo tempen endel utover dagen.

Vi har ringt til legen på fjerde dagen med feber, dersom det kun er feber. Er det dårlig allmenntilstand i tillegg, som at de ikke vil spise som du nevner, så hadde jeg nok ringt i dag..

Skrevet

Kjedelig med sykdom :( God bedring til dere begge! :klemmer:

Skrevet

A kviknet til etter en lur på 1,5 time i går. Da hadde tempen gått ned til 37,5, så jeg tror målingen min da vi stod opp var litt feil. Siden tempen var så lav ringte vi ikke til legen. Den steg i løpet av dagen da, og før hun la seg hadde hun 39,2 og fikk en paracet.

I dag morges hadde hun 38,7 så hun er forhåpentligvis på bedringens vei. Vi har ringt både helsestasjon og legekontor bare sånn i tilfelle, og de sa begge at så lenge allmenntilstanden er fin så trenger vi ikke å komme inn.

Nå sitter jeg og lurer på om hun er frisk nok til å ta henne med på kafé? Hva tenker dere? :klo: Hun er tilbake til sitt smilende seg og kjennes ikke varm ut i det hele tatt. Det er snakk om et par timer. Hun kan godt være hjemme med mannen alså, men jeg skal møte Lilywhite i byen og har så innmari lyst til å vise A frem. :sjenert::fnise:

Skrevet

Jeg ville tatt henne med :Nikke:

Skrevet (endret)

Jeg har lyst å se henne, så ta henne gjerne med :) Hvis du synes det er forsvarlig for formen hennes så klart :) Gleder meg til å se deg/dere :hoppe:

Endret av Lilywhite
Skrevet

Jeg ville tatt henne med :Nikke:

Jeg tror nok jeg gjør det altså. :jepp:

Jeg har lyst å se henne, så ta henne gjerne med :) Hvis du synes det er forsvarlig for formen hennes så klart :) Gleder meg til å se deg/dere :hoppe:

Satser på å ta henne med. :nigo: Skal bli gøy å treffe deg!

Skrevet (endret)

Takk for i dag :) Var kjempekoselig å møte deg :klemmer: Håper A ikke var altfor sliten når dere kom hjem og at dere er i full vigør snart begge to :)

PS: Jeg var vel ikke skummel, var jeg? :fnise:

Endret av Lilywhite
Skrevet

Takk for i dag :) Var kjempekoselig å møte deg :klemmer: Håper A ikke var altfor sliten når dere kom hjem og at dere er i full vigør snart begge to :)

PS: Jeg var vel ikke skummel, var jeg? :fnise:

Takk i like måte. :klem: Det var superkoselig. (Og nei, du var ikke så skummel :fnise: )

Neida, hun var i fin form, hun. :jepp:

Skrevet

Kjempefin dag i dag. :happy: Det ble til at jeg tok A med på kafé for å møte Lilywhite. Superkoselig, og vi fikk trent skravlemuskelen ganske godt. :fnise:

Ellers fikk jeg hente medisinene mine i dag. 1400 kr. :daane: Nå må jeg nok samle sammen kvitteringene, for nå er vi akkurat kommet over 15000 kr tror jeg. IVF er dyyyrt! (men ikke fullt så dyrt som privat :lol: )

Tempen til A var 38,2 da jeg tok kveldsstellet på henne (og det var uten luftetid uten klær også), så hun er definitivt på bedringens vei. :tommelsmil: Hun sover på vårt rom i dag da, men det blir nok siste natten. Skal bli godt å slippe å lese med hodelykt igjen. :fnise:

Jeg har også fått laget 6 porsjoner med to ulike middager til A i kveld. :hoppe: Kylling, gulrot, brokkoli, eple, couscous og kanel på den ene og kylling, gulrot, søtpotet, brokkoli og basilikum på den andre. :spise:

Skrevet

Ai miss ju *Belle-abstinenser* :bond:

:hoho:

Føles som en eeeevighet siden sist, ble fort vant til å se deg hver dag gitt :fnise:

Skrevet

Åh, jeg også. :kyss:

Tenkte faktisk på deg i dag, at vi måtte finne på noe snart. Diddles-abstinenser. :fnise::hjerte:

Skrevet

Nais :hjerte: Vi må bare bli litt friskere først...tror nemlig ikke at det er så koslig å leke med snotteguri 1 og 2 :hoho:

Skrevet

...og 3 og 4. :ler:

Skrevet

I dag er A blitt hele 9 måneder! :rodmer: Og dere tror vel ikke hun innviet dagen med å reise seg opp etter sofaen for første gang. :hoppe: Hun har reist seg både i senga og oppi sofaen før, sikkert fordi hun har visst at det har vært mykt å falle. Flinke jenta mi. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...