Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Når sant skal sies er jeg helt enig med deg. :hoho:

Nå er pakken min kommet på posten. :hoppe: Vognposen altså. Har ikke fått hentemelding enda, men jeg regner med den kommer snart. Sporingsnummer er genialt. :happy:

Vi har hatt en fin natt i natt også. Mat klokken 11 så sov hun helt til halv 5. Over i min seng og sov til kvart over 7. Det kan jeg leve med. :nigo:

Jeg har helt glemt å nevne det her, men A har begynt å leke litt med lekene sine og ikke bare tygge på dem. Det er så søtt å se henne ''gå'' med dyrene sine oppå tv-benken eller prøve å plassere dem oppå hverandre. :rodmer:

Det viser seg visst at A liker å se Modern Family. :fnise: Hun er inne i en skikkelig koseperiode nå og vil sitte mye på fanget. Når jeg ser MF sitter hun heeelt i ro og følger skikkelig med. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:bond: Setet vi har lyst på koster bare 2400 kr på torsdag. :bond: Tror jeg må innom og gjøre litt research og stille meg i kø på torsdags ettermiddag. :fnise:
Skrevet

Så lenge du har sporingsnummer, trenger du jo ikke vente på hentelapp.. ;)

Skrevet (endret)

Så lenge du har sporingsnummer, trenger du jo ikke vente på hentelapp.. ;)

Neida, jeg hadde nok troppet opp uten hentelapp også. Men jeg fikk en sms før jeg dro, og posen virker bare såååå god! :rodmer: Gleder meg til å gå tur med den. :hoppe:

Ellers: fin kveld. Vi var på babysvømming, og som alltid er A helt vill og gal. Og når vi kommer hjem er hun dødsens trøtt og sovner omtrent stående. :fnise: Hun pleier å få seg en et kvarters powernap for ikke tale om hun holder ut til leggetid.

Etter babysvømmingen fikk jeg besøk av venninne og mannen hennes. Hun er gravid (det var hun som hadde en SA i fjor sommer) og skal på ordinær UL på torsdag. :bond: Jeg er så spent!

Nå skal jeg sitte med beina på bordet, se Modern Family og spise chipsrester. Må jo det når jeg skal på trening i morgen. :sjenert::fnise:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Nå skal jeg sitte med beina på bordet, se Modern Family og spise chipsrester. Må jo det når jeg skal på trening i morgen. :sjenert::fnise:

:fnise: best å få det vekk ja :fnise: Liker innstillingen din :happy: Bedre å spise det enn å kaste det, right? :ler:

Skrevet

:fnise: best å få det vekk ja :fnise: Liker innstillingen din :happy: Bedre å spise det enn å kaste det, right? :ler:

:flau: Og som om ikke det var nok, måtte jeg bli kvitt sjokoladerestene ved å smelte dem sammen med banan i mikroen. :sjenert: Jeg får ta ekstra godt i i morgen. :trene:

Skrevet

Jeg driver også stadig rydding av kjøleskap og matskap :fnise: Jeg har glemt at jeg nesten ikke ammer lenger, og det synes visst på vekta.... så NÅ må det stoppes. Men det er jo så mye godt..

Skrevet

Hvilket sete blir det forresten?

Skrevet

Jeg driver også stadig rydding av kjøleskap og matskap :fnise: Jeg har glemt at jeg nesten ikke ammer lenger, og det synes visst på vekta.... så NÅ må det stoppes. Men det er jo så mye godt..

Usj, jeg må bare slutte å ha ting i skapene altså. Jeg klarer fint å holde meg borte fra det mannen liker, men venneparet hadde med seg mexican chips. Da klarer jeg ikke å holde meg borte. :fnise:

Hvilket sete blir det forresten?

Det blir Britax Multitech. Kombisete som går fra 9-25 kg. Håper vi blir fornøyde. :jepp:

Skrevet

:flau: Og som om ikke det var nok, måtte jeg bli kvitt sjokoladerestene ved å smelte dem sammen med banan i mikroen. :sjenert: Jeg får ta ekstra godt i i morgen. :trene:

:hoho:

Skrevet

:bond: Oppstart på Prosjekt: Krek 2.0 ved neste mens. Dvs. om ca to uker! :overrasket: Er helt skjelven nå. Litt kvalm. Hjelp! Og så litt glad også da. Skal gå på noen nye medisiner i forhold til forrige gang; Lutinus i stedet for Cyclogest. Æh, vet rett og slett ikke helt hva jeg skal si eller tenke eller gjøre. :fnise:

Ellers: fantastisk treningsøkt i dag. :trene:

Skrevet

Så spennende - og ikke minst; galskap :fnise: MEN, jeg skjønner jo veldig godt at dere vil i gang nå!

Skrevet

Å Så spennende! Gleder meg til å følge prøvingen deres!

Hva slags vognpose har du kjøpt?

Skrevet

Wææææh så spennende!!! Mister jeg treningskameraten min da? :grine: Tenk om det klaffer med en gang???? :bolledeig:

Skrevet

Så spennende - og ikke minst; galskap :fnise: MEN, jeg skjønner jo veldig godt at dere vil i gang nå!

:fnise: Det er litt galskap altså.

Å Så spennende! Gleder meg til å følge prøvingen deres!

Hva slags vognpose har du kjøpt?

:hoppe:

Jeg har kjøpt denne. Helt perfekt nå som det går mot varmere tider. :sol:

Wææææh så spennende!!! Mister jeg treningskameraten min da? :grine: Tenk om det klaffer med en gang???? :bolledeig:

Iiii! :hoppe: Neida, ikke med det første ihvertfall. Har planer om å trene så mye jeg klarer så lenge jeg klarer. :jepp:

Å herregud. Da får jeg faktisk baby i år! :daane:

Skrevet

Så spennende med prøving på krek nummer to! :danse:

(Og så er jeg bittelitt misunnelig, jeg er sannelig litt babysjuk sjøl og. :sjenert: )

Skrevet

Så spennende med prøving på krek nummer to! :danse:

(Og så er jeg bittelitt misunnelig, jeg er sannelig litt babysjuk sjøl og. :sjenert: )

Ja!!! :hoppe:

:fnise: Det er bare å kjøre på. Så kan vi få baby sammen neste gang også. :ler:

----------------

Nå har vi nettopp vært ute på en times trilletur. Deilig! :hoppendeglad: Og så har jeg vært supersunn i matveien i dag. Jeg skulle lage tandoorifisk, men klarte på mystisk vis å ødelegge hele fisken. Så det ble naanbrød, ruccolasalat og matyoghurt. :ler:

Skrevet

.........mens andre har spist kvikk-lunsj til kaffien hjemme hos mammaen sin :sjenert:

Skrevet

:bond: Oppstart på Prosjekt: Krek 2.0 ved neste mens. Dvs. om ca to uker! :overrasket: Er helt skjelven nå. Litt kvalm. Hjelp! Og så litt glad også da. Skal gå på noen nye medisiner i forhold til forrige gang; Lutinus i stedet for Cyclogest. Æh, vet rett og slett ikke helt hva jeg skal si eller tenke eller gjøre. :fnise:

:bond:

Lykke til Belle, håper det går raskere enn med A :pls:

Skrevet

Spennende tider fremover i Belle-heimen :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...