Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagen ble litt bedre etterhvert altså. Det holdt å se A smile med hele ansiktet sånn at jeg fikk se vampyrtennene hennes. :skratte: Håper fortennene holder seg inne en stund til, for dette kan bli morsomt. :fnise:

Lagde meg goood middag i dag. Pai av butterdeig (eller egentlig pizza da, for deigen ble litt liten :lol: ) med kylling, løk, tomat, feta og parmesan. :sikle:

Svigermor var innom etter jobb og fikk knipe litt på A. Vi skal opp der å spise komle i morgen. :hoppe: Og så fikk jeg penger av henne til å kjøpe lekegrind. Fant en kjempefin brukt på fb som kan brukes som både seng og grind og som kan slås sammen. :5: Vi hadde nok ikke kjøpt en sånn dersom vi ikke hadde fått penger til det. Vi har jo ikke akkurat verdens største stue, men siden hun insisterte blir det nok greit å ha en allikevel. :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søte, lille vampyr-A. :rodmer:

Tror nok det kommer til å gå helt fint å jobbe igjen når du først er i gang. :Nikke: Men før det får du nyte resten av permisjonen! :klemmer:

Skrevet

Sukk, ja, du har jo rett i det. Men akkurat nå koser jeg meg glugg ihjel med A og har så lite lyst til å være borte fra henne så mye. Jeg kommer jo bare til å få se henne 2-3 timer før hun legger seg. :grine:

Urgh! Kjenner meg veeeeldig igjen i starte-å-jobbe-igjen-tankene dine! :daane: Jeg både gleder og gruer meg fælt :eeeh: Vi får huske på at helgene fortsatt finnes da :) Starter du rundt påsketider? Det gjør jeg også... :sjenert:

Gratulerer med tann nr 4 forresten... jeg mistenker at tann 3 og 4 er under veis og ute om 3-4 uker ;) Nå har jeg det svart på hvitt her også :ler: (når den tid kommer...)

Men du - lurte på... var det sånn at du gir snuppa di egg? Er det egentlig kun pga allergi-fare de mener man skal vente til 8 mnd? Egg er jo veldig næringsrikt og kjapt å lage eggerøre :kokk:

Skrevet

Uff sen permisjonen går utrolig fort :sukk:

Herlig bilde av lille vampyrA fra handlevognen :hjerte:

Skrevet

Haha, ser for meg lille A med vampyrtennene sine! :rodmer:

Skjønner at du synes det er trist at permisjonen går mot slutten :kose: Hvis du har flexi så får du prøve å jobbe litt ekstra enkelte dager sånn at du kan avspasere og være med A hele dager innimellom :)

Skrevet

Muffin: Så gøy å se deg på besøk! :hoppe:

Line: Jeg begynner etter påsken ja. Skulle egentlig ha begynt mandagen i påsken, så sånn sett hadde jeg jo flaks og fikk en uke "gratis". :tommelsmil: A har enda ikke fått egg. Er det ikke noe med at de ikke skal ha plommen før de er så og så gamle?

Lucky og Lilywhite: hun er så søøøøt med vampyrtennene og jeg kan ikke annet enn å skrattle hver gang jeg ser dem. :fnise:

Skrevet

Nå sitter jeg her, as we speak, og taster på min nye telefon! :hoppendeglad: Fikk hentemelding i dag morges, så vi tok oss en trilletur på butikken før himmelen åpnet seg. Usj, nå gleder jeg meg til å få den nye vognposen altså. :jepp:

Ellers tok jeg og A oss en svært lite gjennomtenkt tur over broen for å hente lekegrinden, i rushtrafikken. :dry: A var jo sulten som en ulv, så jeg måtte til slutt mate henne biter av babykjeks mens jeg kjørte. Multitasking på høyt nivå. :fnise: Lekegrinden var kjempefint og såvidt brukt. :happy:

Nå sitter jeg her, mett og god, med et tonn komle i magen. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en fin torsdag :) Håper helgen har vært/blir fin også :klemmer:

Skrevet

Hun høres bra søt ut med hoggtenner :fnise:

Skrevet

Hun er kjempesøt. :rodmer: Alle vil le seg skvett ihjel når de ser tennene hennes. Søster har begynt å kalle henne for ''Drrraaacoooolaaaa'' med rulle-r og utenlandsk aksent. :hoho:

Helgen har vært kjempefin så langt ihvertfall, bortsett fra en litt ekkel opplevelse i går. :haar: Vi var på besøk hos Diddles og Liten (som forøvrig var superkoselig :happy: ) og da jeg skulle legge A ned på gulvet klarte jeg å skli på lekematten sånn at vi begge deiset nedi golvet. :redd: Heldigvis var A bare en halvmeter over bakken da det skjedde, men det var allikevel kjempeskummelt. Det var nok sjokket som var verst for henne, men hun har da en saftig blåveis på kneet også. :bond:

Etterpå dro vi til søster som hadde bursdag. Vi fikk middag og kake og etterhvert tok mamma A med seg hjem og vi fortsatte med :skaal: . Første skikkelige ut-turen jeg har hatt siden jeg ble gravid. :overrasket: Det var veldig koselig, men det ble en rolig kveld sånn sett. :jepp: Jeg og søster satt og skravlet i kebabsjappa mens vi spiste kebabpizza i sikkert en halvtime før vi tok taxi hjem og sov før klokken var blitt 2. :natti:

I dag har vi vært en liten tur på kjøpesenteret. A har fått seg nye hårstrikker (nå er mohawken hennes så lang at det ikke går an å ikke ha noe i håret hennes :rodmer: ) og en ny skyggelue. Men altså...seriøst? Finnes det ikke jentete skyggeluer? Skal ikke jenter ha mulighet til å få litt skygge på øynene sine i solen? Er det bare gutter som får det privilegiet? :snurt: Så jeg kjøpte rett og slett en skikkelig guttete skyggelue som var kjempekul. Så får jeg bare ''jente'' den litt opp etterhvert. :Nikke:

Nå i kveld har jeg hatt besøk av bror og vi har begynt å se på Modern Family. Det er kjempemorsomt og anbefales veldig. :nigo:

I morgen har jeg absolutt ingen planer. Det blir nok litt rydding rundt omkring fordi vi får vaskedame på mandag. :hoppendeglad: Ellers tenkte jeg å lage litt mat til A, kanskje gå en tur og ellers bare slappe skikkelig av her hjemme. Vi trenger det etter en småhektisk uke med mye farting. :hjerte:

Skrevet

Slappe av-dag høres deilig ut, og vel fortjent! :Nikke:

Søte, søte lille Drrrraaacoool-A med med hårstrikker i det lange håret sitt :rodmer: Jeg smelter!

Kos dere, håper dere får en deilig søndag! :klem:

Skrevet

Slappe av-dag høres deilig ut, og vel fortjent! :Nikke:

Søte, søte lille Drrrraaacoool-A med med hårstrikker i det lange håret sitt :rodmer: Jeg smelter!

Kos dere, håper dere får en deilig søndag! :klem:

Ja, det er kjempedeilig. Både for store og små. :happy:

Drrraaacoool-A. :hoho: Hun er så fin. :rodmer:

Så langt har vi det kjempefint ihvertfall. :jepp:

Skrevet

I dag er jeg trøtt. :natti: Men det er bare min egen feil. Jeg la meg aaaltfor sent i går, og i dag da vi sov ringte selvsagt telefonen. :dry: Jeg må virkelig lære meg å skru telefonen på lydløs når vi sover. :roll:

Men nå har vi vært på en trilletur i det nyyydelige vårværet og livet ser plutselig litt lysere ut. :hoppendeglad: Det er rart hvor mye litt sol i ansiktet kan gjøre med humøret altså. :sol:

Jeg orket ikke å dille med vognposen i dag, så da var det på med parkdressen vi har arvet. I størrelse 80. Som passet perfekt. :grine: Hun er blitt så stor og tiden flyr forbi meg i en rasende fart. :bond: Bror hentet Me&I-klærne for meg i går også, i størrelse 86-92. Plutselig er hun konfirmant og skal gifte seg og så blir jeg bestemor. :daane:

Siden D-vitaminpåfyllet ga meg litt energi (som jeg egentlig ikke har etter 5 timers usammenhengende søvn :sjenert: ) skal jeg gripe sjansen og rydde her hjemme til vaskedamen kommer i morgen. Gleder meg til å slippe å vaske selv altså. :nigo:

Skrevet

A reiste seg nettopp opp på knærne! :overrasket:

Skrevet

Plutselig er hun konfirmant og skal gifte seg og så blir jeg bestemor. :daane:

:hoho: men innimellom der skal vi kose masse masse med gullene våre som fortsatt er små og avhengige av mammaene sine :kgbaby:

Flinke A som sitter på kne :klappe: Hun gjorde det jo nesten når dere var her på fredag også! Liten har lært seg å klatre opp det trinnet iløpet av helga, så idag klarer hun det lett som en plett :overrasket: De lærer superfort!!!!

Skrevet

:hoho: men innimellom der skal vi kose masse masse med gullene våre som fortsatt er små og avhengige av mammaene sine :kgbaby:

Flinke A som sitter på kne :klappe: Hun gjorde det jo nesten når dere var her på fredag også! Liten har lært seg å klatre opp det trinnet iløpet av helga, så idag klarer hun det lett som en plett :overrasket: De lærer superfort!!!!

Masse kos kommer det til å bli. :rodmer: Jeg merker at jeg prøver å ta vare på hvert et lite øyeblikk akkurat nå. Jeg skal jo snart begynne å jobbe igjen og da går jeg sikkert glipp av kjempemye. :sukk:

Jeg er så stolt. :nigo: Som du sier har hun prøvd lenge å gjøre det og i dag klarte hun det endelig. Først gjorde hun det ved å holde seg fast i den nederste korga i oppvaskmaskinen. :haar: Og etter barstolene gjorde hun det med lekekassen (som har hjul og som var tom og var da ganske lett). Det sier seg vel selv at hun tryna noe skikkelig og fikk vondt. Jeg har aldri hørt henne gråte sånn før og begynte å gråte selv. :sjenert: Men jeg prøver å ta det litt rolig. Det kommer nok til å bli mange sånne fall opp gjennom livet hennes. :kose:

Skrevet

Brukte nettopp en hel time for å få A til å sove. Og da lå jeg til og med ved siden av henne i gjestesengen. :daane: Tror hun holder på meg enda flere tenner, for hun er helt desperat etter å få noe å gnage på. Det virker som om det er de to nede hun allerede har fått som klør, men det kan vel ikke være tilfellet? :klo:

Nå er huset ryddig (isj- lekene til A ligger fremdeles strødd utover hele golvet, men de tar jeg i morgen) og jeg skal kose meg resten av kvelden med Modern Family, brus og kvelds. :happy:

Skrevet

Nå i kveld har jeg hatt besøk av bror og vi har begynt å se på Modern Family. Det er kjempemorsomt og anbefales veldig. :nigo:

:jepp: Tror sjelden jeg har ledd så mye av en serie! Fantastisk!

Ellers har vi en vampyrbaby på svømming også, og det er så herlig når de bare har de tennene :fnise:

Så flink A er som er oppe på knærne!! Jeg gleder meg til N lærer sånt også. Og jeg gleder meg til vi har nok hår til å ha spenne eller strikk i, her er det bare noen små, tynne fjoner ;)

Skrevet

:jepp: Tror sjelden jeg har ledd så mye av en serie! Fantastisk!

Ellers har vi en vampyrbaby på svømming også, og det er så herlig når de bare har de tennene :fnise:

Så flink A er som er oppe på knærne!! Jeg gleder meg til N lærer sånt også. Og jeg gleder meg til vi har nok hår til å ha spenne eller strikk i, her er det bare noen små, tynne fjoner ;)

Den er kjempemorsom og veldig koselig. :jepp: Men jeg liker HIMYM og Happy Endings bedre, sånn lattermessig. For ikke å snakke om Psych. :happy:

:fnise: Jeg gleder meg til de kommer litt lenger ut.

Jeg synes det er litt skummelt også jeg. Nå skal hun jo prøve å heise seg opp hvor enn hun er. :roll: Men hun er flink. :rodmer:

:ler: A har hatt mye hår siden hun ble født, men det ser litt rart ut. Hun har noen tuster med kanskje 20 hårstrå som er superlange i forhold til det andre håret. Og så mohawken da. Det er den som er lang. :fnise:

Skrevet

Vaskedamen kunne ikke komme i dag allikevel, men kommer på torsdag. Da fikk jeg ihvertfall shinet litt opp her hjemme, samt dratt støvsugeren over stuegolvet. A har hvit body på seg i dag. :haar: Uansett hvor rent golvet er, blir hvite klær kjempeskitne.

Ingen store planer for dagen i dag. Vi skal snart sove lur nr. 2 og så skal vi prøve å komme oss ut av huset i dag ihvertfall. Kanskje en liten trilletur eller en tur på butikken. Og så skal jeg lage kikertgryte til oss. :sikle: Hvitløk er det vel greit at hun får? Og litt brunt sukker? :klo: Så kan jeg krydre det til meg selv etterpå.

I natt sov A fra klokken halv 1 til halv 7! :hoppendeglad: Da ville hun riktignok stå opp da hun våknet, men jeg har fått 6 timers sammenhengende søvn (+ 2 før det også) og er skikkelig uthvilt. :fnise:

Og så har jeg fått dilla på Draw Something. Det er visst ''det nye'' wordfeud. Kjempegøy. :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...