Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres fantastisk ut :sikle: Jeg og Mastercardet mitt gleder oss en hel haug til Me & I party :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Det ble ikke til at jeg fikk svart på sms`en din, med kleggen min hengende på armen er det ikke lett å trykke uten innblanding :roll::ler: Hun har ikke vært av meg et sekund idag, bortsett fra en hvil i vogna *puh* Men da måtte jeg multitaske og lage middag og hjelpe Storesøster med lekser :roll:

Men så bra du overlevde spinning (hjelpes for en puls på deg jente :overrasket:) og at du ikke ble avskremt :fnise: Instruktøren vi hadde idag er den som kjører de desidert tøffeste timene, men til gjengjeld har han også bare rett musikk :happy: Jeg irriterer meg enda over at jeg måtte slenge inn håndkle, men bedre lykke på fredag ;)

:klemmer:

Fikk du kjøpt deg mye i dag? :lur:

:fnise: Kjenner godt til det. Mobiltelefon er noe av det gøyeste som finnes her i huset.

Det gikk greit. :Nikke: Selv om pulsen min var HØY følte jeg allikevel at jeg hadde en del å gå på med beina, men pusten stoppet meg. :sjenert: Forhåpentligvis vil det forbedre seg fortere enn svint. :trene:

Han hadde gøy musikk altså. Da jeg hørte Darude fikk jeg et skikkelig kick og tråkka på som en gal :fnise:

Pingting: tusen takk. :happy:

Skrevet

Kjempegøy Me&I-party i dag. :hoppendeglad: Jeg handlet mye fint, men skulle gjerne kjøpt mer enn jeg gjorde. :ler: A har vært et stort smil siden hun våknet i dag og det er så gøy å se. Hun elsker andre babyer. :rodmer:

Gulrotkake whoopie paiene var visst en suksess, for nå er det bare to lusne små igjen som jeg har spart til mannen. *vilhaselv* :bond:

Holder på å lage litt mat til A nå. En ny dose sviskemos er klar og så skal jeg lage en svær grønnsaksgryte til henne. Søtpotet, gulrot, squash, cherrytomater og litt erter. Vi har ikke noe kjøtt av noe slag så det får jeg lage separat. :spise:

Ellers skal jeg og mannen ha en skikkelig kosekveld. Han reiser på jobb i morgen så vi må utnytte tiden vi har igjen. :lur:

I morgen er det babysang. :romeo:

Skrevet

Herlig med god trening :jepp: , shopping og mannekos :tommel:

Skrevet (endret)

Fikk du kjøpt deg mye i dag? :lur:

:fnise: Kjenner godt til det. Mobiltelefon er noe av det gøyeste som finnes her i huset.

Det gikk greit. :Nikke: Selv om pulsen min var HØY følte jeg allikevel at jeg hadde en del å gå på med beina, men pusten stoppet meg. :sjenert: Forhåpentligvis vil det forbedre seg fortere enn svint. :trene:

Han hadde gøy musikk altså. Da jeg hørte Darude fikk jeg et skikkelig kick og tråkka på som en gal :fnise:

Fikk handlet litt ihvertfall, kjøpte den turkise buksa med hare på lomma, den røde kjolen med hare på lomma og brune yogapants :nigo: Det var litt dyrt synes jeg, men hvis kvaliteten er så god som hun sa og klærne kan brukes lenge pga gode størrelser og sånn så er det kanskje ikke så gæli likevel ;) Jeg liker å kjøpe kvalitet da, men hun vokser jo så fort, så sånn som bodyer og strømpiser kjøper jeg ikke dyre av :sjenert:

Håper fredagstimen blir like bra, jeg vet ikke hvem som er instruktør da, men det er nok en blå time, intervall denne gang ;) Håper bare Liten vil være på barnepassen :sjenert: Vurderer å spørre mamma, men så er det jo noe med å venne henne til å være der også :klo::vetikke: Følg litt med på pulsen din, og en gang du orker presser du deg skikkelig på og ser hvor høy pulsen din blir, i tilfelle den må reguleres..du kom enormt fort opp i rød sone :hakeslepp:

Darude? Etter jeg gikk det da :grine: Jeg elsker Darude!!!!!!!!

Edit: blingset på timen gitt, den er ikke grønn, men blå-blå-blå :strix:

Endret av Diddles
Skrevet

Jeg skal også på me&i party snart, gleder meg :strix:

Flink du er til å lage mat til lille A da, heldig hun :)

Koselig med babysang også, er det en dag iuken?

Kos dere i dag :)

Skrevet

Diddles: Jeg kjøpte også den buksen. :fnise: Og så kjøpte jeg sirkus-heldrakten, t-skjorten med marsvin på og cardiganen med skyer på. Dyrt, men forhåpentligvis verdt det. Venninnen min som selger er veldig kresen på babyklær og svært kvalitetsbevisst så dersom hun sier at det er god kvalitet stoler jeg 150% på henne. :Nikke:

Pulsen, ja. :daane: Som vi snakket om i dag: jeg får prøve et par ganger til og se hvordan pulsen min er. Vil prøve en vanlig time også, bare for å se om det ikke er jeg som er sykkel-defekt. :fnise:

Darude - Sandstorm. :hjerte:

Lucky: Åh, gled deg! De har utrolig mye fint. :rodmer: Det jeg likte så godt med klærne er at innsiden av ermene er like som utsiden så det blir fint selv om det må brettes opp en del. :jepp:

Det er én dag i uken, ja. Utrolig koselig og ungene elsker det. Jeg har jo et lite håp om at mannen kan fortsette når han går ut i perm, men jeg tviler på det. Ser for meg han sammen med alle jentene der. :hoho:

Skrevet

Grønnsaksgryten ble kjempegod, synes jeg ihvertfall. Håper A synes det samme. Den hadde jo en del tomat oppi, og siden hun elsker alt som inneholder tomat satser vi på det. :tommelsmil:

Kjempekoselig babysang i dag også, selv om A ble litt fort lei. Hun er ikke like blid i dag som hun var i går for å si det sånn. :fnise:

Nå har vi vært og handlet litt (hamstret inn Hipp2 MME som er i ferd med å bli byttet ut med Hipp2 tilskuddsblanding :rasende: ) og A ligger fredelig i reisetrillen og sover litt. Mamma nyter stillheten med Cherry 7up. :skaal:

Skrevet

Er det nytt innhold da? Sikker på at ikke den bare har fått nytt navn, fordi mme ikke trenger å være hovednæringskilde lenger når de er så gamle at de begynner med den? Og hva er egentlig tilskuddsblanding? :klo: S får flaske med hipp 2 hver kveld, blir det "feil" det? Mange spørsmål her gitt! :sjenert:

Skrevet

Er det nytt innhold da? Sikker på at ikke den bare har fått nytt navn, fordi mme ikke trenger å være hovednæringskilde lenger når de er så gamle at de begynner med den? Og hva er egentlig tilskuddsblanding? :klo: S får flaske med hipp 2 hver kveld, blir det "feil" det? Mange spørsmål her gitt! :sjenert:

Jeg vet ikke. Prøvde å lage en tråd inne på gravid- og spedbarnsforumet, men fikk ikke noe særlig med respons.

På de nye pakkene (som altså heter Hipp2 tilskuddsblanding) står det at det ikke skal brukes som erstatning for morsmelk. Og jeg tenker jo at jeg gir A MME for næringens del fremdeles, og da er det vel ikke noe bra å gi noe som ikke er det? :klo: Vi har gått over til Hipp1 vi altså, da er jeg ihvertfall sikker på at hun får den næringen hun trenger.

Tilskuddsblanding er nemlig noe som Nan begynte med, bare for å tjene penger visstnok. Vet ikke jeg altså. :vetikke:

Skrevet

Syns hun var blid som en sol jeg :klo: Hun er så s-ø-t!!! *elsk*

Skrevet

Syns hun var blid som en sol jeg :klo: Hun er så s-ø-t!!! *elsk*

Joda, hun var blid nok, men merket det på henne at hun var veldig trøtt. Men det var nok kanskje bare meg som merket det. :fnise:

Takk. Det synes jo selvsagt jeg også. :rodmer: Og Liten er bare til å spise opp! :hjerte:

Skrevet
:ler: den skravlete bråkebøtta mi? Joda, hun er til å spise opp - det er helt sant :rodmer:
Skrevet

:ler: den skravlete bråkebøtta mi? Joda, hun er til å spise opp - det er helt sant :rodmer:

:fnise: Tror hun har lært A ett og annet, for hun har ikke sluttet å bable i hele dag. Jeg og mannen snakket om det senest i går at hun egentlig ikke snakker ''ord'', hun lager bare lyder. Men i dag har hun sagt thethethe, bvebvebve og bobobo i hele dag. :ler:

Skrevet

Her i sted kravlet A bortover gulvet og fant noen smuler under stolen sin. Da hun ikke klarte å plukke dem opp med fingrene (ikke pga mangel på innsats ihvertfall :fnise: ) begynte hun like greit å slikke golvet. :hoho:

Og: tann nr. 3 er helt gjennom. :nigo:

Skrevet

Eh, du.....jeg har dobbeltbooka meg til imorgen :sjenert: Har vært så opptatt av at jeg på død og liv skal trene at jeg har helt glemt ut at jeg lovte å komme på bursdagsfeiring i barnehagen jeg jobber i :overrasket: Selvsagt starter det klokka 10 og er ferdig klokka 12 :klaske:

Har sykt dårlig treningssamvittighet nå :flau: Menne....jeg skal uansett på lørdag formiddag da, det går O2 Low klokka 10 og Spin 1 (grønn time) klokka 11 :sjenert: Lyst å være med på en av timene på lørdag?

Skrevet

Eh, du.....jeg har dobbeltbooka meg til imorgen :sjenert: Har vært så opptatt av at jeg på død og liv skal trene at jeg har helt glemt ut at jeg lovte å komme på bursdagsfeiring i barnehagen jeg jobber i :overrasket: Selvsagt starter det klokka 10 og er ferdig klokka 12 :klaske:

Har sykt dårlig treningssamvittighet nå :flau: Menne....jeg skal uansett på lørdag formiddag da, det går O2 Low klokka 10 og Spin 1 (grønn time) klokka 11 :sjenert: Lyst å være med på en av timene på lørdag?

Sendte melding til deg også, men kan jo svare her også. :fnise:

Her i huset har vi vært våkne siden 6:30 og A har enda ikke sovet, så jeg hadde tenkt å avlyse jeg også. Det er så typisk at sånt skjer når det er noe vi skal. Som regel sover hun ihvertfall til 8 liksom. :roll: Men da slipper jeg å ha dårlig samvittighet også. :sjenert:

Jeg er med! Hadde tenkt å foreslå det jeg også. :fnise:

Skrevet

Ingen trening i dag altså. A ville ikke sove mer klokken 6:30. Klokken 8 gav jeg opp å få henne til å sove og stod opp. Da hadde hun turnet rundt i sengen som en gal siden hun våknet. Hvor kommer all denne energien fra? :fnise: Hun fortsatte i stuen og var over alt. Hun krabbet til og med gjennom stuebordet vårt, som er hult. :ler: Akkurat det må være mannen sin skyld, for det var han som lærte henne det for noen dager siden. :roll:

Nå har vi begge tatt oss en dusj, noe som var litt mer problematisk enn det pleier å være. A pleier nemlig å trives godt på badegolvet så jeg kan ta meg laaange dusjer før hun får komme inn, men i dag (og jeg mistenker at dette er den nye normen) klistret hun ansiktet sitt inntil dusjdøren og sutret og klagde og ville bare inn til meg. Badenymfen min. :rodmer:

Nå skal vi spise lunsj før vi kjører inn til mamma på overnattingsbesøk. Vi skal ha skikkelig kosekveld i kveld. :happy:

Skrevet

Her i sted kravlet A bortover gulvet og fant noen smuler under stolen sin. Da hun ikke klarte å plukke dem opp med fingrene (ikke pga mangel på innsats ihvertfall :fnise: ) begynte hun like greit å slikke golvet. :hoho:

Hehe... selvsagt, de er jo veldig løsningsorientert de små :ler: Han gjør det samme her også :)

Grattis med tann nr 3! :nigo:

Skrevet

Hehe... selvsagt, de er jo veldig løsningsorientert de små :ler: Han gjør det samme her også :)

Grattis med tann nr 3! :nigo:

:fnise: Det er nå søte også. :rodmer:

Takketakk. :happy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...