Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja herlighet det kan du jo :klaske: At jeg ikke tenkte på det da :roll: Så gøy at du vil fortsette å trille sammen til trening :happy: Håper dere får masse sol og god temp i Lisboa - det hadde nok gjort underverker :hjerte:

Vi kan prøve det ihvertfall. :jepp: Tror og håper at det går greit med en halvtime hver vei. :nigo:

Åh, hååååper at vi får fint vær. :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så langt fra meg til deg altså, en halv time å gå?? Følte det gikk så mye raskere, men :klo: Skjønner det blir for mye!! Kjente det godt igår jeg også, gikk jo tur bort til mormor (halvveis til treningssenteret igjen) OG tur med vovvis etterpå det igjen :daane: Det går jo an å ta det litt med ro også sa kjære :sjenert: Noen var nemlig helt pumpa igår kveld og sovna på sofaen...........:veslejenta:

Skrevet

I natt har A vært eksepsjonelt vanskelig, og det sier vel sitt. :dry: Hun nektet å sove noe annet sted enn i vår seng fra klokken 8, så alle rydde- og pakkeplaner ble utsatt til i dag. Vi som hadde vært flinke og gjort klar alle rom i nærheten av A sitt rom slik at hun ikke skulle våkne... :roll: Jaja, nå har vi ihvertfall fått utsatt visningen én uke til vi er kommet hjem igjen sånn at vi slipper å stresse så mye i dag. *fjuuu* Og når vi kommer hjem må vi virkelig ta et tak og få avvent A med vanen med å sove sammen med oss. Huff, det er så lett å bare ta henne over i sengen vår for da sovner hun med én gang. :sjenert: Men jeg mistenker at hun er litt redd når hun ikke får puste og at hun blir beroliget av luktene våre. :kose:

Sånn ellers går det kjempefint her i heimen. A har fått skikkelig teken på å åle seg fremover, så nå går det FORT. Når vi kommer hjem fra Portugal er vi nødt til å komme i gang med å babysikre leiligheten vår altså. I dag morges tok jeg henne i å slikke på et støpsel. :overrasket::redd:

Jeg kommer nok ikke innom her før vi kommer hjem igjen så ha en fin uke alle sammen! :sol:

Skrevet

I dag morges tok jeg henne i å slikke på et støpsel. :overrasket::redd:

...her også :bond: og på skoene våre, på gulvet, undersiden av toalettet mens jeg er i dusjen (:spy: Gjett hvem som vasker der hvert 3. minutt nå :fnise:) osv osv...De får ihvertfall i seg sin dose bakterier :daane:

Skrevet

Er det så langt fra meg til deg altså, en halv time å gå?? Følte det gikk så mye raskere, men :klo: Skjønner det blir for mye!! Kjente det godt igår jeg også, gikk jo tur bort til mormor (halvveis til treningssenteret igjen) OG tur med vovvis etterpå det igjen :daane: Det går jo an å ta det litt med ro også sa kjære :sjenert: Noen var nemlig helt pumpa igår kveld og sovna på sofaen...........:veslejenta:

Jeg tror jeg brukte 25 minutter ca. Men jeg er kanskje ikke den raskeste gangeren da. :fnise: Blir så stiv etter en stund. :gjeiper:

:daane: Ikke rart du sovna på sofaen da. :ler: Jeg la meg klokken halv 11 jeg, var helt skutt. :natti:

Skrevet

...her også :bond: og på skoene våre, på gulvet, undersiden av toalettet mens jeg er i dusjen (:spy: Gjett hvem som vasker der hvert 3. minutt nå :fnise:) osv osv...De får ihvertfall i seg sin dose bakterier :daane:

:hoho: Undersiden på doen er en skikkelig slager her også. Ææææsj. Og gulvet rundt doen. :fnise: Tenker litt på hva mannen legger igjen der jeg da, etter en tur på do. :spy:

A liker veldig godt shiny ting, som bunnen på barstolene, stålampen i stuen og bossbøtten på badet. :fnise:

Skrevet

Å herlighet, nå sjekket jeg tempen for Moskva som var ett av alternativene til reisen vår. :daane: -23 grader i morgen! Gjett om vi er glad vi ikke gamblet på at det kom til å være grei temperatur da! :fnise:

Skrevet
:fnise: de er verdens søteste eklinger!!!!! Håper A og Liten blir bestiser når de blir større, tenk så gøy hvis de har vært venner hele livet??? :rodmer: Bonusen er jo at jeg får ha deg i livet mitt i tillegg :klemmer: Liker deg jeg :) (haha, det hørtes skikkelig fjortis ut :fnise:)
Skrevet

:fnise: de er verdens søteste eklinger!!!!! Håper A og Liten blir bestiser når de blir større, tenk så gøy hvis de har vært venner hele livet??? :rodmer: Bonusen er jo at jeg får ha deg i livet mitt i tillegg :klemmer: Liker deg jeg :) (haha, det hørtes skikkelig fjortis ut :fnise:)

Åh, tenk! :rodmer: Det hadde vært gøy.

Og jeg liker deg også. :sjenert::fnise: Føler meg litt som fjortisen som spør sjenert ''vil du være vennen min?''. :hoho:

:klem:

Skrevet

Dere to altså! :ler:

God tur til Lisboa! :sol:

Skrevet

Riktig godt tur til Lisboa :)

Håper dere får en fantastisk tur i en utrolig by :)

Skrevet

God tur! :) Håper dere får noen fine dager! :klemmer:

Skrevet

Innom en snartur her fra Lisboa. Nettet i leiligheten er overraskende bra. :nigo:

Starten på ferien vår ble ikke akkurat som forventet. :dry: Kortversjonen: snøkaos i Stavanger, forsinket til transfer i Amsterdam, venting i 9 timer på Schiphol før det flyet ble kansellert (pga snøkaos :gjeiper: ), overnatting på hotell, tomt for bleier og babymat osvosv. Og på toppen av det hele: syk baby med feber, ingen stemme og som kastet opp av alt som inneholdt melk og som var den eneste maten hun ville ha. :tristbla:

Men nå er vi fremme, har storkost oss første dagen i finværet (14 grader og strålende :sol: ) og A er på bedringens vei. I går spiste hun nesten en hel porsjon med grøt til kvelds. :tommelsmil:

Nå ser det ut til at hun er sulten som en ulv, så jeg må i gang med frokosten.

Ha en strålende uke alle sammen! :klem:

Skrevet

Oj da, en hard start på ferien! Bra A er bedre nå :)

Kos dere masse i Lisboa - 14 + høres ikke så værst ut :ler:

Skrevet

:kose: snakk om røff start på ferien!! Men enda godt det var kortvarig det A har pådratt seg, stakkar liten venn :troest:

14 grader høres alldeles nydelig ut!!! Åhhh, jeg er misunnelig her jeg sitter :sno:

:klemmer:

Skrevet

Hjelpe meg, det der hadde vært ille nok uten baby, for ikke å snakke om SYK baby! :daane: Håper ferien blir strålende fra nå av! :klemmer:

Skrevet (endret)

Dere fikk ikke den beste starten på ferien men er godt dere er kommet dere frem og har fått nyte finere vær og varmere temperatur enn det som er her hjemme ;)

Håper dere får en flott ferie videre :klem:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Leste på FB om den trøblete starten på ferien! Tror jeg hadde vært ganske :kjefte: da ja... Men virker som dere koser dere når dere endelig kom ned, så det er bra :) Håper resten av ferien blir fin-fin! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...