Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:daane: A er så innmari tett i nesa. Heldigvis funker det godt å heve sengen hennes (og jeg måtte bygge henne opp med dyna si inne i vår seng), men jeg frykter at det snart ikke funker lengre heller. Og nesesprayen funker ihvertfall ikke. Æsj, håper det snart blir bedre. Noen som har noen tips?

I går kveld var jeg og bror på kino. Vi så J. Edgar. Synes den var bra jeg altså, selv om det er en sånn film man bare ser én gang. :Nikke:

Nå skal jeg stelle i stand frokost til oss før vi skal på babysang litt senere. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har A knekt åle-seg-fremover-koden. :hoppendeglad: Hun kommer seg ikke så langt enda da, men hun kommer seg ihvertfall fremover. :fnise: Hun ser så rar ut mens hun holder på. Spreller noe utrolig med beina mens hun drar seg fremover med håndflatene nedi golvet. :rodmer:

Sånn ellers var det utrolig gøy på babysang i dag. Ikke noe særlig hallelujastemning synes jeg, og A hadde det SÅ gøy sammen med de andre babyene. :happy: Etterpå var det påsmurt lunsj fra armé-damene og en veldig skjeggete mann som A var livredd for. :ler: Hun er nemlig kjemperedd for skjegg. Onkelen hennes har skjegg og så snart han kommer inn i samme rom som henne begynner hun å hylskrike. :hoho:

Nå sover hun søtt i sengen sin og resten av kvelden skal brukes på sofakos med bok (The Dark Tower bok 1 - seriøst, den er dødsbra!) og tv-serier mens stormen raser utenfor. :hjerte:

Skrevet

Minner meg om at samtlige av J-mans små onkelbarn har vært dritredde for ham! (han har skjegg, men det har forsåvidt broren han og så det kan ikke være det?)

Misunner dere Lisboa-tur altså :happy:

Skrevet

Hehe, redd for skjegg ja. Den var ny :P

Hvordan sover hun om natten nå? Går det bedre?

Skrevet

Så flink hun er :hoppe: Lærte seg det i løpet av dagen da, siden hun fortsatt var på bakover-åling på babysang :ler:

Du..det er jo åpen dag på treningssenteret på lørdag, noe som betyr påmelding og STAPPFULLT på alle timer *pes* Kan vi gå en annen dag heller? De har Zumba klokka 10 imorgen, men jeg har mer lyst å gå på spinningen som går samtidig :sjenert: (danse-inspirerte timer + meg = kaos :fnise:) Hvis du har lyst å trene imorgen og levere A på barnepassen så kan jeg ta med Liten også, men da må vi gå på hver vår time altså :ler: Annars er det O2 Low mandag klokka 10 også? Den kan vi jo ihvertfall gå på? Også er det step/styrke på onsdag klokka 10...Hvis vi går mandag onsdag fredag får vi jo variert godt i fht hva slags timer vi går på?

Skrevet

Minner meg om at samtlige av J-mans små onkelbarn har vært dritredde for ham! (han har skjegg, men det har forsåvidt broren han og så det kan ikke være det?)

Misunner dere Lisboa-tur altså :happy :

:fnise: Skjeggemenn er skumle! :redd:

Åh, gleder meg sånn! :hoppendeglad:

Hehe, redd for skjegg ja. Den var ny : P

Hvordan sover hun om natten nå? Går det bedre?

:ler: Det er visst veldig normalt altså. Mannen sa at enten var det hysterisk morsomt eller kjempeskummelt. :fnise:

Det er bedre enn det var med puppen (4-5 amminger hver natt), men det er enda ikke helt optimalt i og med at vi vil ned til ingen. :gjeiper: Nå er det som regel mating kl. 11, inn i vår seng for pupp kl. 5, sove til 8, ny pupp og dersom jeg er heldig sove til nesten 9:30. Skal ikke klage jeg altså. :fnise:

Så flink hun er :hoppe: Lærte seg det i løpet av dagen da, siden hun fortsatt var på bakover-åling på babysang :ler :

Du..det er jo åpen dag på treningssenteret på lørdag, noe som betyr påmelding og STAPPFULLT på alle timer *pes* Kan vi gå en annen dag heller? De har Zumba klokka 10 imorgen, men jeg har mer lyst å gå på spinningen som går samtidig :sjenert : (danse-inspirerte timer + meg = kaos :fnise :) Hvis du har lyst å trene imorgen og levere A på barnepassen så kan jeg ta med Liten også, men da må vi gå på hver vår time altså :ler : Annars er det O2 Low mandag klokka 10 også? Den kan vi jo ihvertfall gå på? Også er det step/styrke på onsdag klokka 10...Hvis vi går mandag onsdag fredag får vi jo variert godt i fht hva slags timer vi går på?

Hun gjorde det første gang da jeg sov en liten lur i går ettermiddag. :jepp: Flinkisen min. :rodmer:

Å, det stemmer. Det gidder vi ikke. :gjeiper: Men eh...vet ikke om jeg har lyst til å trene i dag. :bond: Eller, jeg vet jo at jeg ikke har lyst til å trene. :fnise: Men jeg bør jo. Men så har jeg ikke lyst til å gå på zumba alene, for jeg er så innmari dårlig og jeg likte det ikke sååå godt liksom. Ogogog.... :sjenert: Vi skal ikke ta det på mandag heller? :gjeiper: Og step/styrke på onsdag høres kjempefint ut. (Kanskje jeg tar meg en tur på søndagskveld også. :jepp: ) Og kanskje jeg får ånden over meg og vil være med på spinning etter at vi har kommet hjem fra Lisboa? :lur: Jeg må definitivt være i bedre form før jeg prøver meg på noe sånt da. :lol:

Skrevet
:fnise: jeg våknet med tusen unnskyldninger selv, så ja - la oss droppe trening idag :ler: Her har ikke natta vært noe å skrive hjem om heller, så vi sov til halv 9 og da skal hun jo hvile akkurat når treningen begynner :roll: Da har vi en date på mandag :tommelopp: Og onsdag :nigo: Liker liker liker at du vurderer å være med på spinning :hoppendeglad: Da skal du se kondisjonen kommer kjempefort!!!!
Skrevet

:fnise: jeg våknet med tusen unnskyldninger selv, så ja - la oss droppe trening idag :ler: Her har ikke natta vært noe å skrive hjem om heller, så vi sov til halv 9 og da skal hun jo hvile akkurat når treningen begynner :roll: Da har vi en date på mandag :tommelopp: Og onsdag :nigo: Liker liker liker at du vurderer å være med på spinning :hoppendeglad: Da skal du se kondisjonen kommer kjempefort!!!!

:fnise: Det er godt vi er to om det. Får så dårlig samvittighet også jeg da. Er rar sånn. :sjenert:

Æææsj, kjedelig med kjedelig natt. Her har jeg hatt én stk. snufsefrøken ved siden av meg i hele natt. Hun var så tett etter å ha fått maten sin klokken 11 i går kveld at hun ikke fikk puste med nesen i det hele tatt. Og da tar man jo selvsagt sjansen og :hoppendeglad: i sengen sin. :fnise: Men så tør jeg ikke å la henne ligge oppå dynen som hun gjør i vår seng alene. Da ble det én stk :hoppendeglad: og fornøyd baby som fikk ligge klistret inntil mamma i natt. Og én stk mamma som ikke har sovet så godt og som har holdt på å dø av varme en million ganger. :lol:

La oss si det sånn da: jeg skal være med på spinning når vi kommer jeg fra Lisboa.

:redd:

:trene:

Skrevet

Skikkelig fin dag i dag. :nigo: Selv om natten ikke var til å skryte av har vi storkost oss hjemme hos mamma i dag. Mamma har fri på fredagene så i dag ble det en spontantur inn til henne. Bare fordi. :rodmer:

Ellers har vi ikke gjort noe som helst i dag og det blir ikke så mye som skjer i kveld heller. Vi skal se The Voice (det er lenge siden jeg har planlagt å se på tv :fnise: ) og film (Tinker Tailor Soldier Spy - Muldvarpen på norsk - med Gary Oldman :happy: ) og ellers bare slappe skikkelig av. :veslejenta:

Skrevet

Skikkelig fin dag i dag. :nigo: Selv om natten ikke var til å skryte av har vi storkost oss hjemme hos mamma i dag. Mamma har fri på fredagene så i dag ble det en spontantur inn til henne. Bare fordi. :rodmer:

Ellers har vi ikke gjort noe som helst i dag og det blir ikke så mye som skjer i kveld heller. Vi skal se The Voice (det er lenge siden jeg har planlagt å se på tv :fnise: ) og film (Tinker Tailor Soldier Spy - Muldvarpen på norsk - med Gary Oldman :happy: ) og ellers bare slappe skikkelig av. :veslejenta:

Så bra at du har hatt en fin dag til tross for en ikke helt optimal natt. :)

Jeg har også planlagt å se på TV for første gang gang på evigheter, the Voice her også. :happy: Kikket akkurat på auditionen til den amerikanske vinneren som oppvarming. :fnise:

Du er kjempeflink som skal på spinning! Min erfaring er at det kan være ganske jævlig til å begynne med, men supereffektiv trening! Jeg svetter aldri så mye som etter bare 45 min med spinning.

Og det jævlige er kanskje mest fordi det er lett å ta i mer enn man egentlig skal/trenger, men heldigvis så er det ganske enkelt å styre selv hvor hardt man tar i så hvis man føler at man er helt kaputt så kan man ta det rolig. :Nikke:

Og man merker bedring på kondisjonen raskt og det er jo moro! :jepp:

Kooos deg med the Voice, fredagskveld og resten av helgen! :klem:

Skrevet

Jeg har et ekstra Suunto belte du kan få kjøpe for en billig penge Belle, så er spinning enda kjekkere for da kan du følge med på puls i tillegg :nigo:

Skrevet

Spinning er min definitive favorittreningsform! :jepp: Det er så gøy! Og bra trening! :hoppe:

Skrevet

Spinning???? GØY???!!! :daane:

Hilsen treningsglededreperen Neala :fnise: Det er jammen godt vi er forskjellige, ellers hadde det jo aldri vært ledig på noen spinningtimer! ;)

Skrevet

Det er sannelig sant, Neala! :ler: Glemte forresten et lite forbehold, det er VELDIG avhengig av instruktøren og musikken! Men sånn er det vel med all trening ;)

Skrevet

Jeg har et ekstra Suunto belte du kan få kjøpe for en billig penge Belle, så er spinning enda kjekkere for da kan du følge med på puls i tillegg :nigo:

Åååååi, ja takk! :nigo: Jeg har tenkt på å skaffe meg et sånn et, men har tenkt at for den prisen vil jeg vente litt og se. Men jeg ser jo på saltimene også at det er en stor fordel å ha et sånn. :jepp: Men jeg må vel ta en sånn analyse med den maskinen også da? *angst* :sjenert:

Ellers veldig enig med Neala ang. spinning. :fnise: Men man må jo utvide horisonten sin, eller?

Skrevet

Jeg har ikke tatt en sånn analyse :klo: Vi kan høre med de på mandag? Kan ta med beltet jeg :)

Skrevet

Jeg har ikke tatt en sånn analyse :klo: Vi kan høre med de på mandag? Kan ta med beltet jeg :)

Flottings. :tommelsmil: Jeg er livredd den analysemaskinen, jeg, for jeg vet vel at svaret hadde blitt svært negativt for min del. :sjenert: Særlig nå som alle musklene mine er blitt omdannet til fett. :fnise:

----

A har fått seg pute under hodet i kveld, og har hatt sin beste kveld på lenge. Jeg vet at babyer ikke skal ha pute, men jeg tenker at det må være bedre å ha pute i noen netter enn å ikke få puste skikkelig? :klo:

Skrevet

Ååå spinning er så herlig! De har ikke spinnig på det nye treningssenteret mitt =( Det er et rent selvtreningssenter..Kan ikke gå tilbake til det gamle heller, selv om jeg vil.. :sukk: Jaja..Jogger med hunden min, jeg :jepp:

__

Jeg er enig i at det er bedre at A (og mammaen) får sove om natten, enn å ligge med tett nese og plages. Så pute noen dager kan da ikke skade?

Skrevet

Ååå spinning er så herlig! De har ikke spinnig på det nye treningssenteret mitt =( Det er et rent selvtreningssenter..Kan ikke gå tilbake til det gamle heller, selv om jeg vil.. :sukk: Jaja..Jogger med hunden min, jeg :jepp:

__

Jeg er enig i at det er bedre at A (og mammaen) får sove om natten, enn å ligge med tett nese og plages. Så pute noen dager kan da ikke skade?

Selvtreningssenter er ikke noe for meg ihvertfall. Trenger noen som sparker meg bak av og til. :fnise: Hvorfor kan du ikke gå tilbake til det gamle? :klo:

Nei, det skulle jeg ikke tro. Det er uansett bare snakk om en veldig kort periode. :vetikke:

Skrevet

I dag har jeg gått den lengste trilleturen siden jeg ble friskmeldt (nesten 1,5 time - A sov i 45 minutt :5: ) og jeg kan med glede meddele at jeg ikke har et fnugg av vondt i hverken bekken eller lysk. :hoppendeglad:

Vi er alene hjemme i dag. Mannen måtte selvsagt teste den nye fotballpuben som er kommet til byen. :fnise: Etterpå skal han ut på byen, så regner ikke med at jeg får noen hjelp derfra i natt. Da er det godt at jeg fikk sove leeeenge i dag. :happy:

Nå holder jeg på å lage cheesy chili mac mens A sitter i stolen sin og ''mmmmmm''-er og smatter på en terning med aprikosmos i baby safe feederen sin. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...