Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg få en helt A-fri dag. :bond: Mannen og A tar seg en tur til Stavanger på familieråd. Det høres så utrolig pompøst ut. :hoho: Altså, vi vet ikke helt hva det gjelder, men vi har en mistanke om at det kan være snakk om forskudd på arv og sånn, og da forstår jeg veldig godt at de kun vil ha bare brødrene der. Helt greit for meg, for jeg hadde ikke lyst på tur til Stavanger i morgen allikevel. :lol: Og siden familierådet ikke er før klokken 17 sover de like greit over. Gøy for farfar og besta, det. Og alle onklene. :jepp: Over 24 timer uten A, helt alene... :redd: Det kommer nok til å gå kjempefint. Jeg skal prøve å utnytte tiden til å gjøre ting som jeg aldri ellers får gjort. Som å ligge i sengen å lese midt på dagen eller å sortere de to (!) bossekkene med arveklær vi har fått til A. På kvelden skal jeg til bror og søster for å spise middag før jeg og søster skal sove over hos mamma. Kjempekos. :rodmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oi, nå må vi jo kjøpe tannkost. :fnise: Og tannkrem? :klo:

Æh, og hva med flaska hun får når hun ligger i sengen? Hun skal vel ikke ha melk etter tannpuss? :vetikke:

Og skal vi pusse morgen og kveld?

Det kom brått på meg dette her. :hoho:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Det er så godt å lese om de tette båndene dere har i familien :rodmer: Jeg må si jeg er litt misunnelig på forholdet du har til søsknene dine, det er nok gull verdt :)

Skrevet

Oi, nå må vi jo kjøpe tannkost. :fnise: Og tannkrem? :klo:

Æh, og hva med flaska hun får når hun ligger i sengen? Hun skal vel ikke ha melk etter tannpuss? :vetikke:

Og skal vi pusse morgen og kveld?

Det kom brått på meg dette her. :hoho:

:ler:

Vi pusser morgen og kveld, ja. Har barnetannkremen fra Solidox eller noe sånt, og tar øøøøørlite grann tannkrem + vann. "Pusser" det man kan, det er jo ikke store flaten å pusse på :fnise: Så får snuppa lov til å holde tannbørsten og gnage på den etterpå, for det er staaas.

Jeg ammer henne etter tannpuss. Ideelt sett bør de ikke ha noe annet enn vann, men helsesøster sa i alle fall når D var liten at det ikke var noe problem med den korte perioden de fikk MM.

Så deilig med med døgnfri. ÅHH. Jeg gleder meg til det er min tur til noe sånt.....

Skrevet

:ler:

Vi pusser morgen og kveld, ja. Har barnetannkremen fra Solidox eller noe sånt, og tar øøøøørlite grann tannkrem + vann. "Pusser" det man kan, det er jo ikke store flaten å pusse på :fnise: Så får snuppa lov til å holde tannbørsten og gnage på den etterpå, for det er staaas.

Jeg ammer henne etter tannpuss. Ideelt sett bør de ikke ha noe annet enn vann, men helsesøster sa i alle fall når D var liten at det ikke var noe problem med den korte perioden de fikk MM.

Så deilig med med døgnfri. ÅHH. Jeg gleder meg til det er min tur til noe sånt.....

Takk for svar. Da får vi gå til innkjøp av tannkrem også. :jepp: Men nei, de er ikke store de tennene altså. :fnise: Mannen hadde sett for seg at de spratt ut og ble vanlige tenner med en gang han. :hoho: Derfor mente han at vi ikke kunne skrive i babyboken enda, for ''de har jo bare brutt gjennom''. :ler:

Da kjører vi på med flaske etter tannpuss. Som du sier så er det ikke lange perioden det er snakk om her.

--------------

Da var huset tomt. Litt for tomt etter min mening. :sjenert: Jeg tenkte jeg skulle ta meg en laaaang dusj, men først skal jeg vaske badet. :nigo:

Skrevet

Å dævven! Du har døgnfri faktisk! Gratulerer :jepp: Nyt døgnet til fulle og kjenn på savnet ;) Så kommer natten uten avbrudd :sove: *himmelsk* Er bare småmissunnelig :ler:

Tannkrem og tannbørster ja... :sjenert: Kjøper man spesialbaby-børster på apoteket eller...? :klo:

Skrevet

Å dævven! Du har døgnfri faktisk! Gratulerer :jepp: Nyt døgnet til fulle og kjenn på savnet ;) Så kommer natten uten avbrudd :sove: *himmelsk* Er bare småmissunnelig :ler:

Tannkrem og tannbørster ja... :sjenert: Kjøper man spesialbaby-børster på apoteket eller...? :klo:

Det er det lengste jeg har vært borte fra A noensinne. :grine: Litt skummelt, men godt skal det bli! :jepp:

De har tannbørster på alle dagligvarebutikkene, fra 0 til 2 år har jeg sett. De har et håndtak med rugler på som er både gode å holde i og gode å tygge på. :fnise:

Skrevet

:bond: Det er godt jeg ikke skal være her hjemme mye lenger. :sjenert: Nå har jeg vasket badet, dusjet, tatt ansiktsmaske og i samme slengen ryddet ut av og vasket alle skuffer og skap på badet. Og klokken er bare 1. :fnise: Heldigvis blir jeg hentet om to timer for ellers hadde jeg gått gal her hjemme alene.

Nå har jeg nettopp laget meg lunsj (omelett med løk og kalkunkorv) og skal kose meg med Happy Endings og Revenge. :happy:

Skrevet
:fnise: litt sånn som meg igår når Liten hvilte i forbløffende 2 1/2 time :overrasket::daane::hakeslepp: ...og da våknet hun bare fordi jeg pirket i henne for å se om hun fortsatt var i live :sjenert: Rart hvor mye vi får tid til når vi bare får litt mer enn 30 minutter på oss lizzm :gjeiper:
Skrevet

2,5 time??? :daane: Her går det kun hvis jeg ligger ved siden av henne i sengen. Det har skjedd én gang liksom. :fnise: Det er så rart...dersom jeg flytter meg ut av sengen vår etter at hun har sovnet våkner hun likevel etter en halvtime, men dersom jeg ligger der hele tiden sover hun som regel i en time eller mer. :roll:

:hoho: Må pirke jeg også. :sjenert:

Skrevet

Ja det er helt ufattelig lenge til henne å være, til vanlig våkner hun på sekundet klokka har tikket 30 minutter :roll: Kan aaavogtil fleske til og sove hele 45 minutter, men da er jeg jo helt :bond: fordi jeg har ingenting å gjøre på :hoho: Nå også, nå har hun sovet i 1 time :klo: Burde nyte det...men bekymrer meg istedet!

Skrevet

Ja det er helt ufattelig lenge til henne å være, til vanlig våkner hun på sekundet klokka har tikket 30 minutter :roll: Kan aaavogtil fleske til og sove hele 45 minutter, men da er jeg jo helt :bond: fordi jeg har ingenting å gjøre på :hoho: Nå også, nå har hun sovet i 1 time :klo: Burde nyte det...men bekymrer meg istedet!

Liten og A er prikk like på det punktet. :fnise: Man kan stille klokka etter henne. :roll:

----

Utrolig fin kveld i går! Jeg ble hentet av bror på vei hjem fra skolen, vi dro hjem til ham og søster, spiste middag og spilte Zelda på wiien. :fnise: Etterpå dro vi til bestefar hvor en snarvisitt ble til 4 timer med kortspilling (jeg har visst en skjult Mattis-kunnskap). :happy:

Natten i natt har vært helt herlig. Deilig å sove sammen med noen som ikke snorker for én gangs skyld (bror). :hoho: Og vet dere hva? A hadde visst sovet fra 19:30 til 5!!!! :overrasket: Det har ikke skjedd siden hun var 1 måned. Jeg tør jo ikke håpe på at dette kan være en ny trend, men tenk så deilig da... :rodmer:

Nå sitter jeg hjemme hos mamma og bare slapper av. Tenkte jeg skulle ta meg en høneblund snart, må bare spille litt Zelda først. :sjenert: Mannen og A kommer om ikke så mange timene, så blir det middag her og sikkert en tur innom til bestefar på vei hjem. Vi har merket at bestefar har trengt selskap denne uken så vi passer på at han aldri er alene. Onkel (som bor i Arendal) har heldigvis bodd med ham siden mandag. Han trenger godlyder hjemme hos seg nå, noe han satt stor pris på i går da vi var der. :hjerte:

Skrevet

Høres ut som du har nytt (nytet, nyti :fnise: ) døgnet bra! :nigo:

Så flink hun har vært å sove uten deg, kanskje det er det som skal til - eget rom? Eller har hun eget rom kanskje.... :forvirret:

Gjensynsgleden blir nok stor senere i dag! :rodmer:

Kos deg i helgen!

Skrevet

Høres ut som du har nytt (nytet, nyti :fnise: ) døgnet bra! :nigo:

Så flink hun har vært å sove uten deg, kanskje det er det som skal til - eget rom? Eller har hun eget rom kanskje.... :forvirret:

Gjensynsgleden blir nok stor senere i dag! :rodmer:

Kos deg i helgen!

Hun har eget rom, ja, så vi vet ikke helt hva som ble gjort annerledes i natt enn netter før det. :fnise:

Åh, det var så godt å se henne igjen! :hjerte:

----------------

:skratte: : Hmmmmm :ler:

Skrevet

Heldig bestefar som har så god og omtenksom familie :hjerte: Håper jeg er like heldig når jeg blir gammel :Nikke:

Kan tenke meg at det er godt å ha fått hjem vakre, lille A og mannen igjen. Kos dere! :klem:

:skratte: : Hmmmmm :ler:

:skratte:

Skrevet

Så herlig med et døgn for seg selv! Og det var helt sikkert deilig å få A hjem igjen :jepp:

Skrevet

:vinke: til dere.

Jeg trooor natten i natt har vært helt grei og jeg trooor at A har sovet fra 1isj til 6 uten stopp. Må høre med mannen når han våkner, for jeg var helt i ørska i natt. :fnise: Og jeg som har blitt vant til at A sover til 9-9:30 hver morgen var trøøøøtt da hun bestemte seg for å ta dagen klokken 8. Det er rart hvor godt vant man blir så raskt altså. For en måned siden var 8 deilig og 6 normen. :ler:

I dag skal vi rydderydderydde. Svigermor kommer og henter A etter formiddagshvilen hennes (A sin altså, ikke svigermor :fnise: ) sånn at vi har sjans til å gjøre noe. Jeg lurer på om jeg skal prøve å få mannen med på at jeg handler og han rydder, for handling må også gjøres. I dag skal jeg skrive opp meny for to uker og handle inn det som trengs. *prøve å være flink* Jo altså, rydding...vi skal jo ha visning på mandag. :bond: Annonsen ble lagt ut i går og jeg ble dødsfornøyd med de nye bildene. Både stuen og kjøkkenet så enorme ut. :ler: Så får vi bare krysse fingrene for at det går denne gangen, selv om jeg tviler på det. Har gitt litt opp håpet nå altså. :sukk:

Skrevet

Nå driver A og kliner med den nye Mikke Mus-bamsen hun fikk av pappaen sin. :hoho: Mikke Mus er den store favoritten her i huset. :rodmer:

Skrevet

Nå driver A og kliner med den nye Mikke Mus-bamsen hun fikk av pappaen sin. :hoho: Mikke Mus er den store favoritten her i huset. :rodmer:

Herlig! :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...