Pingting Skrevet 12. januar 2012 #3821 Skrevet 12. januar 2012 det er diarebleier :fise: OK, takk! Får de søte små diaré når de får tenner, altså? Sært!
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3822 Skrevet 13. januar 2012 :overrasket : Eeeeeøøøh. Fra en barnløs: hva i alle dager er tannbleier!? Kos deg på jentekveld! :strix : :fnise : det er diarebleier :fise : ...og der fikk du svaret. Så flink du er til å trene :hoppe : Er det ikke deilig å føle at man gjør noe bra for kropp, helse og sjel? : ) Det er dødsdeilig. Særlig når jeg har så mye motivasjon også. Og så merker jeg jo med én gang at jeg får så utrolig mye mer overskudd. Skal si du er flinkis med treningen om dagen! :hoppe : Har kommet i gang igjen jeg også, ganske deilig : ) Tenkte å prøve å være i best mulig form før jeg forhåpentligvis blir om en 3-4 måneders tid ; ) Blir spennende å se hva som skjer ifht leiligheten, får håpe dere endelig får solgt nå! : ) Krysser fingrene! :klemmer : Trening er digg. :happy: Men har ikke du vært ganske flink med kostholdet også i det siste? Kanskje vi kan gå gravide sammen? OK, takk! :fnise : Får de søte små diaré når de får tenner, altså? Sært! Ja, noen gjør visst det. Har ikke peiling på hvorfor.
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3823 Skrevet 13. januar 2012 Kjempekoselig kveld i går. Og ikke minst dritgod mat! Endelig har vi fått en skikkelig italiensk restaurant her i byen. I natt fikk A komme inn i sengen klokken 4. Det ser visst ut til at det er blitt en trend nå. Flaske klokken 11, utvannet flaske klokken 4 og opp klokken 7:30-8. Det kan vi leve med. Men altså, i natt ville hun ikke sove så da fikk hun ligge i armkroken min. Og etter å ha ligget og vridd seg i en time (hun er en skikkelig makk for tiden) fikk hun til slutt pupp. Men da var klokken 5 og da var det greit. Nå skal jeg sette i gang å rydde litt. Må jo se fint ut når megler kommer.
Mazilla Skrevet 13. januar 2012 #3824 Skrevet 13. januar 2012 Jaså, så du vil gå gravid sammen med Lilywhite? Konkrete planer på gang..?
Teriyaki Skrevet 13. januar 2012 #3825 Skrevet 13. januar 2012 Italiensk resturant høre jo godt ut Det tror jeg ikke vi har her i byen.. God helg!
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3826 Skrevet 13. januar 2012 Jaså, så du vil gå gravid sammen med Lilywhite? Konkrete planer på gang..? :lur : Njjaaaaeeeeei, vet ikke helt. Men jeg kjenner at nå som jeg har fått litt mer søvn begynner jeg å bli klar for nytt IVF-forsøk. Italiensk resturant høre jo godt ut :jepp : Det tror jeg ikke vi har her i byen.. God helg! : ) Jeg ELSKER italiensk mat. Gjett hvem som var i himmelen da vi var to hele uker i Italia.
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3827 Skrevet 13. januar 2012 Okei, det er offisielt; jeg simpelthen SUGER i zumba. Det var utrolig gøy da, så jeg skal nok fortsette med det. Sånn ellers var megleren her for å ta bilder i dag. Vi snakket med ham om tomten vår og han mente at vi godt kunne få minst 1 million for den! Vi kjøpte den for 700000. Er det mulig at vi, for én gangs skyld, har gjort en god investering? Vi er ikke helt enige om vi vil selge den da, men mest sannsynligvis blir det det som skjer. Tror jeg.
Mazilla Skrevet 13. januar 2012 #3828 Skrevet 13. januar 2012 Njjaaaaeeeeei, vet ikke helt. Men jeg kjenner at nå som jeg har fått litt mer søvn begynner jeg å bli klar for nytt IVF-forsøk. Det var ikke mange nettene som skulle til! Så gøy da! Vi snakket med ham om tomten vår og han mente at vi godt kunne få minst 1 million for den! Vi kjøpte den for 700000. Wow!
MellonCollie Skrevet 13. januar 2012 #3829 Skrevet 13. januar 2012 Jeg har også vært på Zumba i dag. Instruktøren er en NYYYDELIG 19 år gammel jente, kan tro jeg føler meg superfresh når hun står og vrikker på rumpa og rister på puppene. Tror ikke jeg tar meg like godt ut som henne, for å si det sånn Ahh, herlig å starte helgen med å føle seg supergammel
Diddles Skrevet 13. januar 2012 #3830 Skrevet 13. januar 2012 Zumba er absolutt ikke det letteste jeg heller har vært borti...jeg fikk prøvd meg litt på bestis sitt dansestudio før jeg ble gravid, og var vel alt annet enn grasiøs i bevegelsene mine Omtrent som en flodhest i ballerinaskjørt
Teriyaki Skrevet 14. januar 2012 #3831 Skrevet 14. januar 2012 Hehe, du blir sikkert vant til bevegelsene etter hvert men føltes det som god trening? husker jeg hadde noe som heter turbo jam for noen år siden. Det var faktisk ganske artig! Men dum tenåring som jeg var, så lot jeg dvdene ligge uten cover, så de ble ødelagte. Menmen
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3832 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har også vært på Zumba i dag. Instruktøren er en NYYYDELIG 19 år gammel jente, kan tro jeg føler meg superfresh når hun står og vrikker på rumpa og rister på puppene. Tror ikke jeg tar meg like godt ut som henne, for å si det sånn :hoho : Ahh, herlig å starte helgen med å føle seg supergammel ; ) Det er omtrent sånn det er her også. Vi supergæmlisene får slå oss sammen. :fnise : Zumba er absolutt ikke det letteste jeg heller har vært borti...jeg fikk prøvd meg litt på bestis sitt dansestudio før jeg ble gravid, og var vel alt annet enn grasiøs i bevegelsene mine :tunge1 : Omtrent som en flodhest i ballerinaskjørt :ler : Sånn følte jeg meg også. Det verste var jo at vi ikke var så mange (hallo, fredags ettermiddag liksom :gjeiper: ) så jeg så meg selv i speilet. Sånn ellers kan jeg ihvertfall innbille meg at jeg ser noenlunde okei ut. Hehe, du blir sikkert vant til bevegelsene etter hvert : ) men føltes det som god trening? : ) husker jeg hadde noe som heter turbo jam for noen år siden. Det var faktisk ganske artig! Men dum tenåring som jeg var, så lot jeg dvdene ligge uten cover, så de ble ødelagte. Menmen : ) Håper det. Det var definitivt god trening! Man blir skikkelig svett, men så er det ikke tortur heller. Og i dag kjenner jeg i hele kroppen at jeg har trent. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3833 Skrevet 14. januar 2012 Oi, jeg glemte jo helt: A er 7 måneder i dag!
LineGourmet Skrevet 14. januar 2012 #3834 Skrevet 14. januar 2012 Gratulerer med dagen! Flink du er til å trene Selv har jeg akkurat meldt meg ut av Sats Ha en super helg!
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3835 Skrevet 14. januar 2012 Gratulerer med dagen! Flink du er til å trene Selv har jeg akkurat meldt meg ut av Sats Ha en super helg! Jeg prøver ihvertfall. Det vanskeligste er de første par ukene. Men etter at man har kommet inn i ''tralten'' er det bare gøy synes jeg.
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3836 Skrevet 14. januar 2012 Siden A er stor jente og har ''bursdag'' i dag må jeg jo skrive en liste over hva hun kan. * Rulle - noen ganger går det så fort (mage-->rygg-->mage) at jeg blir redd for at hun skal dunke seg skikkelig *hønemor* * Komme seg helt opp på hendene når hun ligger på magen - dette har hun gjort siden hun ble født så overraskelsen var stor da jeg fikk vite at dette ikke er normalen * Skyve seg bakover med hendene * Snurre rundt 360 grader på magen * Si hei - hun vet jo ikke hva hun sier, men hun går altså rundt og sier hei dagen lang * Spise brødskive * Gi oss våte kyss over alt i ansiktet - hun er så søt når hun gjør det. Tar tak på begge sider av ansiktet og nusser i vei * Sitte selv - jepp, hun sitter nesten helt stødig på gulvet. Sånn sett i bortifra at hun egentlig ikke skal gjøre det da. Vi tør ikke å gå fra henne alene for hun kan fort finne på å slenge seg bakover, men hun sitter og balanserer selv. * Danse - man kan se helt tydelig at hun får andre bevegelser så snart hun hører Tipp Topp-sangen fra Mikkes Klubbhus
pusilus Skrevet 14. januar 2012 #3837 Skrevet 14. januar 2012 Koselig med oppdatering på A Leste om risting på puppene lenger oppe her og holder på å svime av bare med tanken
Lilywhite Skrevet 14. januar 2012 #3838 Skrevet 14. januar 2012 Var ikke klar over at dere tenkte på søskenforsøk så raskt! Spennende at vi kanskje kan være samtidig! Kanskje vi møtes på Hausken da? Blir det fryseforsøk på dere i såfall, at dere slipper å gå gjennom medisiner og hele pakken en gang til? Jeg har prøvd å være flink med kosthold også. Totalt har jeg gått ned 10 kg siden september i fjor, og håper å gå ned 3-4 kg til før jeg blir gravid. Så gode nyheter ifht tomten da! Håper megleren har rett Må også si hurra for flinke lille A!! Så bildet av henne som du hadde lagt ut på FB, nydelig er hun Zumba er forresten knallgøy ja, selv om jeg kan skrive under på at jeg heller ikke akkurat er flinkest i klassen Godt vi er flere Fortsatt god helg!
Lilywhite Skrevet 14. januar 2012 #3839 Skrevet 14. januar 2012 (endret) Ble visst litt vel mye i innlegget mitt Men var mange gode nyheter her da Endret 14. januar 2012 av Lilywhite
Kokos Skrevet 14. januar 2012 #3840 Skrevet 14. januar 2012 Gratulerer med fine, lille A! Helt nydelig på bildet på FB.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå