Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så utrolig deilig :strix: Får håpe dette blir en trend :jepp:

Jeg ville også gitt den flasken med MME, nå når hun er så stor :jepp: Søvn og uthvilte foreldre er viktig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten fikk hjemmesydde ugler av tante til jul :nigo: Skal jeg høre med henne om hun tar imot bestilling?

Skrevet

Hihi, jeg fant akkurat noe for deg å gjøre: http://www.lises.net/blogg/?page_id=910

Veldig fine, men det såg ikke akkurat lett ut (jeg kan ikke sy heller da...) :nigo:

Disse er sååå stilige! :jepp:

Håper det fortsetter med sånne netter. Fint at dere har funnet en løsning som dere alle kan leve med :) Jeg har også trent i dag, fytti grisen! :fnise: Har ikke trent siden før jeg ble gravid :daane:

Skrevet

Å så deilig med ei så bra natt!! Den MME-en hjelper nok veldig, og jeg tror den er tyngre enn morsmelka i utgangspunktet (jeg hadde mer enn nok melk de første månedene, men lillegutt våkna hele tida og ville ha mat på nettene likevel, og de i barselgruppa som brukte MME fikk seg masse søvn...).

Kos deg på trening i dag! : )

Ja, det var kjempedeilig.

Vi har til nå ikke merket noen forskjell på MM og MME mtp. lenger søvn. Hun har jo fått MME på kvelden en stund nå, fordi hun ikke vil ha pupp. Men hun har våknet like ofte allikevel. Men nå ser det altså ut til at det går seg til. :5:

Så utrolig deilig :strix : Får håpe dette blir en trend :jepp :

Jeg ville også gitt den flasken med MME, nå når hun er så stor :jepp : Søvn og uthvilte foreldre er viktig. : )

Ja, vi får krysse fingrene.

Akkurat nå driter jeg i hva hun får, så lenge jeg får sove litt. :fnise:

Hihi, jeg fant akkurat noe for deg å gjøre: http://www.lises.net/blogg/?page_id=910

Veldig fine, men det såg ikke akkurat lett ut (jeg kan ikke sy heller da...) :nigo :

Åh, så søøøøt. Hadde jeg bare vært sydyktig. :fnise:

Liten fikk hjemmesydde ugler av tante til jul :nigo : Skal jeg høre med henne om hun tar imot bestilling?

Åh, ja, det må du gjerne gjøre. Men hør hvor mye hun evt. skal ha for det først. Er ikke stinn i gryn ( :hoho: ) for tiden.

Disse er sååå stilige! :jepp :

Håper det fortsetter med sånne netter. Fint at dere har funnet en løsning som dere alle kan leve med : ) Jeg har også trent i dag, fytti grisen! :fnise : Har ikke trent siden før jeg ble gravid :daane :

Krysser fingrene for at god søvn er langvarig. :nigo:

Nå har jeg også fått lastet ned 30 days shred. :jepp: Tenkte å begynne når mannen reiser ut. :hoppe:

Skrevet

Trening i går var supergøy! :hoppe: Jeg pleier ikke å like sånne danseinspirerte timer, men denne var bare helt topp. Det er første gang jeg har tenkt ''ferdig allerede?'' når timen var ferdig. Det blir nok flere ganger på den timen, ja. Det eneste som er litt synd er at den går midt i leggetiden til A, så jeg kan ikke gå når mannen er borte. Men vi finner vel ut av det også. :jepp:

Ellers tok jeg, mannen og A oss en tur på kjøpesenteret. Jeg fikk meg ny bukse og jeg og A fikk oss DVDer: Mikkes Klubbhus feirer jul, Drømmehagen, Asterix: Oppdrag Cleopatra og en Asterix samling med 6 filmer. :nigo:

Skrevet

Kos med litt shopping! :)

Hvordan gikk denne natten da? :)

Skrevet

Herlig med trening som virkelig faller i smak! :jepp: Du finner nok en løsning når mannen ikke er hjemme ;)

Skrevet

Kos med litt shopping! :)

Hvordan gikk denne natten da? :)

Denne natten gikk ikke så bra som den forrige, men allikevel mye bedre enn vi er vant til. :5: Hun våknet klokken 12 (og 1 :gjeiper: ) og sov til klokken 6. Frokost i sengen vår og sov til 7:30. :nigo:

Herlig med trening som virkelig faller i smak! :jepp: Du finner nok en løsning når mannen ikke er hjemme ;)

Ja, det er så gøy når jeg synes det er gøy! :fnise: Det er uansett så mye enklere å faktisk komme seg på trening da. :jepp:

Skrevet

Dagen i dag har vært rooooolig. Vi har sovet når A har sovet, og ellers har vi sett Asterix. :nigo: Nå sover A og jeg skal snart gjøre meg klar til enda en trening. Venninne lurte på om jeg hadde lyst til å være med på kettlebells og det ville jeg jo selvsagt. :nigo:

Skrevet

Ååårrrrhhhh, jeg også vil trene :sur: Damn you hjernerystelse :kjefte:

Skrevet

Ååårrrrhhhh, jeg også vil trene :sur: Damn you hjernerystelse :kjefte:

:kose: Du får starte på ny frisk når du er...øh...frisk. :fnise:

Det ble ikke kettlebells forresten, det var fullt. Og da kom vi 40 minutter før timen begynte. :daane: Nå fikk jeg bare enda mer lyst til å prøve det liksom. :fnise: Heldigvis hadde de en yogatime samtidig, så det ble yoga på oss. Utrolig deilig! :jepp:

I dag har jeg og A vært på biblioteket (en Lisboa guidebok, High Fidelity og en frittstående fantasyroman av David Eddings ble med meg hjem :happy: ) før vi dro på helsestasjonen for å veie. Som jeg trodde har vekten til A flatet en del ut og hun har bare (?) lagt på seg litt over 300 g på en måned. Samtidig har hun vokst 2 cm både på lengden og hodet. Men hs sa at det så veldig fint ut, så da stoler vi på det. :jepp: Dagens mål: 9620 g, 70 cm, 46 cm hodeomkrets. Store fine jenta mi. :rodmer:

Etter veiing dro vi til Barnas Hus for å kjøpe ny trille. Etter litt frem og tilbake endte vi opp med Titanium Breeze (som nå heter Zero2Four Breeze) som er på tilbud nå. Vi kunne nok fått billigere brukt (i andre merker), men denne er vi 100% sikre på at vi får med oss på flyet. Jeg hadde såååå lyst på lilla, men siden vi kjøpte en helt ny en må vi tenke litt langsiktig også. :sjenert: Svart er greit det da. Jeg får pimpe den opp med litt andre farger. :fnise: Vi kommer til å ta med oss Bugabooen også da. Trillen kommer vi nok bare til å bruke på flyplassen, siden vi skal vente i 3 timer i Amsterdam på vei hjem. Men når hun blir litt eldre vil det nok være denne vi tar med oss på ferie.

Bilsetet har vi lagt litt på is enn så lenge. A er jo ikke over 10 kg enda så vi har fremdeles god tid.

I morgen skal jeg kaaanskje på mor-barntrening. Er ikke helt i slaget i dag (avlyste zumba med venninne) så vi får se hva det blir til. Og i morgen kveld skal jeg ut med damene på jobb. :hoppe: Vi er jo ikke akkurat så veldig mange (lurer på om vi er på en all-time high nå med 7 stk :ler: ), så det er koselig å gjøre sånne ting avogtil. Særlig siden det har begynt to nye etter at jeg gikk ut i permisjon. Mannen går på ''vakt'' i morgen, men har enda ikke fått noen utreisedato så vi saatser på at det går greit. :tommelsmil:

Skrevet

Så bra du har det gøy på trening - det er jo sånn det skal være! :jepp:

Og så fint at det står bra til med A. :)

Skrevet

(som nå heter Zero2Four Breeze)

WTF!? Hvem ER det som kommer på sånne navn? :ler:

Skrevet

WTF!? Hvem ER det som kommer på sånne navn? :ler:

Ikke sant? Titanium må jo være det kuleste barnevognmerkenavnet noensinne laget, og så går de hen og skifter det til noe såååå teit. :roll:

Skrevet

Så bra du har det gøy på trening - det er jo sånn det skal være! :jepp:

Og så fint at det står bra til med A. :)

Det er kjempegøy! :hoppe:

Vi har det så fint sammen alle tre. :rodmer: A begynner å bli så stor! Hun kommer seg på mystisk vis rundt på hele stue- og kjøkkengulvet, selv om hun ikke klarer å komme seg fremover enda. :fnise: Vi fikk lekematte til jul, men hun er mer av den enn på. :ler:

Nå tror jeg også det er tenner på vei. For et par dager siden hadde hun en skikkelig tannbleie og bittelitt feber på kvelden. Hun har ikke hatt mer feber enda, men halvveis tannbleier har det vært mange av. Senest i dag da jeg var i dusjen, midt på leketeppet som ligger på baderomsgolvet. :roll:

I dag har vi vært hos megler. Vi har bestemt oss for å sette prisen drastisk ned (150000) for å se om det er noen som biter på. Og i morgen kommer de for å ta nye bilder av stuen og kjøkkenet, siden vi har ''pusset'' litt opp der. Og om et par uker blir det ny visning. :bond: Hvis ikke vi får solgt ganske snart vurderer vi å selge tomten vår og heller kjøpe et brukt hus. Det er dyyyyrt å bygge hus! :daane:

Nå skal jeg straks gjøre meg klar til jentekveld med jobben. :hoppendeglad:

Skrevet (endret)

:overrasket: Eeeeeøøøh. Fra en barnløs: hva i alle dager er tannbleier!?

Kos deg på jentekveld! :strix:

Endret av Pingting
Skrevet

Så flink du er til å trene :hoppe: Er det ikke deilig å føle at man gjør noe bra for kropp, helse og sjel? :)

Skrevet

Skal si du er flinkis med treningen om dagen! :hoppe: Har kommet i gang igjen jeg også, ganske deilig :) Tenkte å prøve å være i best mulig form før jeg forhåpentligvis blir :gravid: om en 3-4 måneders tid ;)

Blir spennende å se hva som skjer ifht leiligheten, får håpe dere endelig får solgt nå! :) Krysser fingrene! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...