^^Belle^^ Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3721 Skrevet 20. desember 2011 Så bra! Godt det er noen av disse småttisene som skjønner sitt eget beste! Jeg har også fått tilbake mensen, og det er egentlig veldig greit å vite at man er i gjenge igjen. Nå storgleder jeg meg til å begynne å prøve på nummer to! Kan ikke si at jeg gleder meg akkurat. Har liksom ikke troa på at vi klarer det selv. Men vi må prøve selvsagt. og jeg er overlykkelig for at p-pillene tok min mens!! Her skal det ikke flere småttiser i hus, samme hvor søte barn vi lager for at A vil ha pupp igjen! Det er jo det som er normalt. Mensen er jo egentlig bare noe dritt.
^^Belle^^ Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3722 Skrevet 20. desember 2011 Mensen er definitivt tilbake! I dag har vi vært hos farmor og farfar. De bor en time unna og selvsagt begynte det å lave ned på vei innover. Og da vi kom hjem igjen til byen holder det på å regne vekk. Dobbel- . Men det var kjempekoselig på besøk. A var helt sprø og hyper så vi hadde god underholdning i henne. Jeg har også fått pyntet juletreet i dag. Så nå begynner julestemningen sakte, men sikkert å komme snikende. Må bare få ryddet alt rotet og pynte den enorme vrihasselen mamma kom med til meg (onkel, tidligere bestefar gror det også). Og så bake bondekaker selvsagt. Håper jeg får tid til det i morgen, etter at vi har besøkt vennepar x2 for å levere julekort og pakker. Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen, tenne på alle fire lysene, knaske chips med halvdårlig samvittighet, fyre igang spotify og lese bok. :happy:
Diddles Skrevet 20. desember 2011 #3723 Skrevet 20. desember 2011 Onkel, tidligere bestefar Den er god!! Kos deg ikveld da, legg den dårlige samvittigheten til side til etter jul, det gjør jeg (sitter aws og stapper i meg smarties fra et rør ) Etter nyttår blir det andre boller, da skal vi trene ÅÅÅåå som jeg gleder meg!!!!
^^Belle^^ Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3724 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Onkel, tidligere bestefar Den er god!! Kos deg ikveld da, legg den dårlige samvittigheten til side til etter jul, det gjør jeg (sitter aws og stapper i meg smarties fra et rør ) Etter nyttår blir det andre boller, da skal vi trene ÅÅÅåå som jeg gleder meg!!!! Hjernen min går i krøll av å tenke i de baner. Men det er altså gården til bestefar som onkel nå har overtatt som gror vrihassel og juletrær. Skal prøve. Gleder meg til trening allerede! Må bare melde meg inn først. Tenkte jeg skulle oppom der i morgen, for jeg skal innom Spareland og se om de har noen gøye Yankee Candles. De har nemlig tatt inn sånne, og til og med billigere enn på Yankeestore. Endret 20. desember 2011 av ^^Belle^^
Diddles Skrevet 20. desember 2011 #3725 Skrevet 20. desember 2011 WHAT?? Har de Yankee Candle på Spareland?????????????? Jeg har kun funnet på Stjernedryss til en s-k-r-e-m-m-e-n-d-e pris
^^Belle^^ Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #3726 Skrevet 21. desember 2011 WHAT?? Har de Yankee Candle på Spareland?????????????? Jeg har kun funnet på Stjernedryss til en s-k-r-e-m-m-e-n-d-e pris Jaaaa!!! Jeg holdt på å dette i bakken da jeg så det. Ikke akkurat det største utvalget, men de skulle ta inn mer fikk jeg beskjed om. Voksene koster ihvertfall 20 kr, noe som er én hel krone mindre enn på Yankeestore.
^^Belle^^ Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #3727 Skrevet 21. desember 2011 Da er det endelig ferdig pyntet til jul her hjemme. Leiligheten er ryddig og fin og morgendagen skal brukes til å bake bondekaker og bare koooose oss. Mannen kommer hjem i morgen kveld også, skal bli godt å se ham igjen. Nå har jeg fyrt opp alle telysene vi har i stuen (som er ganske mange ) i håp om at julestemningen kanskje kommer snikende. Liker å tro det ihvertfall. Nå skal jeg legge beina på bordet, lese bok og spise kveldsmat.
^^Belle^^ Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #3728 Skrevet 21. desember 2011 Nå har jeg nettopp bestilt meg basaltermometer. Tenkte å prøve meg på denne tempegreia. Kanskje det har noe for seg?
^^Belle^^ Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3729 Skrevet 22. desember 2011 I natt har A holdt det gående en god stund. Hun våknet for mat klokken 1, men var så tett i nesen at jeg måtte gi henne nesespray. Da ble jo hun selvsagt dødelig fornærmet og ville hverken spise eller sove. Til slutt måtte jeg legge henne i sengen sammen med meg. Da sov hun like greit helt til klokken 7 uten å våkne igjen. Ingen planer i dag enn å nyte at det snart er jul. Det blir nok litt småpusling rundt om i leiligheten. Og så skal jeg bake bondekaker. Det blir det tredje året jeg baker dem i år, men de har fort blitt en juletradisjon her i gården. Mannen min elsker dem og det er sjelden det er noen igjen til selve julen. Lurer på om jeg skal blogge litt om dem også. Nå er A klar for dagens første hvil og jeg skal lage brokkolimos.
Diddles Skrevet 22. desember 2011 #3730 Skrevet 22. desember 2011 jeg leste småpuling rundt om i leiligheten Satte nesten teen i halsen her
Kokos Skrevet 22. desember 2011 #3731 Skrevet 22. desember 2011 jeg leste småpuling rundt om i leiligheten Satte nesten teen i halsen her HAHAHA! Det kunne jo hendt nå som mannen snart er hjemme igjen.. Krysser alt jeg har for at det plutselig skal klaffe helt av seg selv for dere, det hadde dere virkelig fortjent. Kos deg med A, mannen og jul!
^^Belle^^ Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3732 Skrevet 22. desember 2011 jeg leste småpuling rundt om i leiligheten Satte nesten teen i halsen her Det skulle tatt seg ut. HAHAHA! Det kunne jo hendt nå som mannen snart er hjemme igjen.. Krysser alt jeg har for at det plutselig skal klaffe helt av seg selv for dere, det hadde dere virkelig fortjent. Kos deg med A, mannen og jul! Må vente liiiiitt til da. Har jo fått mensen. (For her i gården er det ingen brannbil ) Å, tenk. Det hadde vært helt fantastisk altså. Men vi stresser ikke så mye med det. Vi får prøve i noen måneder ihvertfall og så får vi finne ut av når vi (jeg) er klar til å begynne på medisiner igjen.
^^Belle^^ Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #3733 Skrevet 22. desember 2011 Helikopteret til mannen var jo selvsagt forsinket, så nå må han vente i to timer på flyplassen før bussen går. Og han er ikke hjemme før 1 i natt. Derfor går jeg og tar meg en trøstedusj og legger meg etterpå. Natta alle fine KG-jenter.
^^Belle^^ Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #3734 Skrevet 23. desember 2011 Da var endelig mannen i hus. Nå kan jule bare komme. Har en skikkelig travel dag i dag (pakking, julelunsj på jobben, innom til svigermor med pakker, inn til mamma hvor vi skal feire pre-julaften og sove før vi reiser til Stavanger i morgen). Derfor vil jeg bare si nå, i tilfelle jeg ikke rekker innom her før dess: :nissekyss: GOD JUL! :nissekyss:
^^Belle^^ Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #3736 Skrevet 26. desember 2011 God jul til deg, mannen og A! ---- Endelig hjemme! Strengt tatt var vi jo hjemme i går kveld (i 8-tiden), men vi ramlet bare inn dørene og la oss sammen med A. Vi har hatt tre kjempekoselige dager sammen med familie, men to kjempeharde morgener med A. Hun stod opp klokken 5:30 både julaften og 1.juledag. Og hverken jeg eller mannen har hatt vett til å legge oss særlig tidlig (det er jo juuuul ), så vi har vært mildt sagt slitne begge to. Lille julaften var vi som sagt hos mamma. A fikk pakke opp presangene sine (les: tygge på papiret) fra den siden av familien. Vi spilte også kortskalle til langt på natt. På julaften kjørte vi til svigerfar og hans familie for å feire jul, og jeg må bare si: det ''lønner'' seg å få barn, særlig på julegavefronten. Vi pakket opp så mye presanger at jeg ikke helt har kontrollen på hva vi og A fikk enda. Presangene ligger fremdeles nede i bilen siden vi ikke orket å ta dem ut i går. Men A fikk ihvertfall masse fin ull og en hel haug med leker. Jeg fikk blant annet bøker (trilogien med De fire og han som gjør galt verre), klær, smykker og ikke minst whoopie pie/makronbrett og fancy, nymotens krempyntetut. Så nå har jeg selvsagt vært innom tastespotting og funnet en hel haug med oppskrifter på både whoopie pies og makroner. Så nå er det ingen vei tilbake; jeg skal prøve meg på makroner. I går var vi i 80-årsfeiring til ste-mormoren til mannen. Heldigvis bestemte vi oss for ikke å være så veldig lenge, for i det vi kjørte mot ferjen blåste det opp til skikkelig storm. Vi, som følte oss skikkelig bakfulle pga. altfor lite søvn de siste par dagene, var ikke akkurat høye i hatten over fjorden. :gjeiper: I dag skal vi til mormoren til mannen og spise kalkun. Heldigvis er det ikke før klokken 4.
Teriyaki Skrevet 26. desember 2011 #3737 Skrevet 26. desember 2011 God jul i Belle-heimen! A høres så fatastisk ut!
Kokos Skrevet 26. desember 2011 #3738 Skrevet 26. desember 2011 Deilig å være hjemme igjen, selv om det er koselig å være på besøk i jula også. Kan tenke meg at det blir en god økning i antall gaver når man har ei sånn skjønn lita jente. Håper dere har kost dere med kalkun og familie i kveld! Fortsatt god jul!
^^Belle^^ Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #3739 Skrevet 28. desember 2011 God jul i Belle-heimen! A høres så fatastisk ut! God jul til deg også! (Eller, det blir vel godt nyttår nå da... ) Åh, det er hun! Deilig å være hjemme igjen, selv om det er koselig å være på besøk i jula også. Kan tenke meg at det blir en god økning i antall gaver når man har ei sånn skjønn lita jente. Håper dere har kost dere med kalkun og familie i kveld! Fortsatt god jul! ''Borte bra, men hjemme best'' er heeelt sant. Særlig når man har en liten en man prøver å beholde rutinene på.
^^Belle^^ Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #3740 Skrevet 28. desember 2011 Kalkunbesøk var kjempekoselig, og vi fikk faktisk noen presanger derfra også, som ikke nådde oss i tide til julaften. Det er så koselig når A kan spise sammen med oss synes jeg. Det synes forsåvidt hun også, kry som en hane der hun sitter i høystolen sin. Hun fikk potet, gulrot, sviske, kalkun og litt saus. Kjempegodt. I går fikk jeg byttet alt som skulle byttes fra julegavene. Vi bestemte oss nemlig for å være flinke til å bytte ting i år, i stedet for å stue det bort i håp om at det kanskje skulle bli brukt en dag, for så å bli kastet om tre år. Så gårsdagens nye fangst ble ganske stor faktisk. A fikk fire bodyer, en joggebukse, en Janus ridderullbukse og en skål og to glass med Mummi på fra Kitchen. (300 kroner for skålen Det får bli noe vi samler på til henne ) Jeg kjøpte meg en Disneyfilm. Basil mus. I går kveld hadde vi besøk av bestis og kjæresten hennes som er hjemme i ferien. Vi så Kick-Ass som de aldri hadde hørt om engang. Trodde det var en film alle visste om, jeg. I dag skal vi på middagsbesøk til ''tanten'' min. Tanten til mamma altså, men alle kaller henne for tante, til og med A.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå