^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #3701 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har jo helt glemt å si at A har begynt å humre og le nesten hele dagen lang. Særlig dersom jeg ler.
kisskissbangbang Skrevet 17. desember 2011 #3702 Skrevet 17. desember 2011 Det eer så herlig med babylatter! L er også en skikkelig blidfis, i går satt han på fanget mitt og holdt på å le seg skakk av at hunden lagde klynkelyder i drømme. Det må være noe av det søteste jeg har sett!
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #3703 Skrevet 17. desember 2011 Det eer så herlig med babylatter! L er også en skikkelig blidfis, i går satt han på fanget mitt og holdt på å le seg skakk av at hunden lagde klynkelyder i drømme. Det må være noe av det søteste jeg har sett! Det er den fineste lyden som finnes. Å, så søtt! Vi har enda til gode å få en skikkelig ler seg ihjel-latter. A er mer eller enn
kisskissbangbang Skrevet 17. desember 2011 #3704 Skrevet 17. desember 2011 Han heiv skikkelig etter pusten i går. Første gangen her i heimen og, vanligvis er det mer her og.
^^Belle^^ Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #3705 Skrevet 18. desember 2011 Han heiv skikkelig etter pusten i går. Første gangen her i heimen og, vanligvis er det mer her og. Åh, gleder meg til A gjør sånn. Det må være naturlig prozac det. Når hun ligger i sengen og skal sove, men hun vil ikke og ligger med verdens største glis skal jeg jo liksom prøve å være ''streng'', men jeg kan ikke la være å smile og le tilbake. ---------- I dag er det nyyyyydelig vær her i vest, så jeg har planer om å gå en lang tur. Først innom treningssenteret for å melde meg ut, så bort til svigermor hvor vi skal spise middag.
pusilus Skrevet 18. desember 2011 #3706 Skrevet 18. desember 2011 Babylatter, noe av det herligste som finnes
^^Belle^^ Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #3707 Skrevet 18. desember 2011 Babylatter, noe av det herligste som finnes Ikke sant? Forhåpentligvis får du også oppleve det snart, på din egen lille klump! -------------------------------- Dagen i dag har vært kjempefin. Det ble ikke noen særlig lang tur på oss, for da jeg kom ut døren fant jeg ut at det lå klink is (klinkis? ) på alle fortau. Jeg måtte gå ute i veien og det var ikke særlig fristende å gjøre på vei hjem fra svigermor i mørket. Men jeg fikk da meldt meg ut av treningssenteret ihvertfall. Ellers har jeg hatt innpakningsbonanza her i huset i kveld. Nå har jeg bare 10 gaver igjen, og det er bilde av A som jeg må klippe til for at det skal passe inn i ramma. Duste-Ikea med sine spesialmål. Nå skal jeg legge meg og kose meg med Mistborn-boken min. :happy:
Mazilla Skrevet 19. desember 2011 #3708 Skrevet 19. desember 2011 Håper du kom i mål! Jeg droppa dusteikea med spesialmål til fordel for clas ohlson med standardmål. Ble ikke særlig mye dyrere. Kanskje et tips til neste gang?
^^Belle^^ Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3710 Skrevet 19. desember 2011 Håper du kom i mål! Jeg droppa dusteikea med spesialmål til fordel for clas ohlson med standardmål. Ble ikke særlig mye dyrere. Kanskje et tips til neste gang? Clas Ohlson Huff, vi skal droppe Ikea neste gang altså. Jeg bestilte jo for store forstørrelser med vilje da, så jeg vel bare meg selv å takke. Nå ligger A på magen under babygymmen og prøver å gnage i stykker den fot- og håndspillegreia. Hun har en drøss med leker rundt seg, men det er jo selvsagt det som er aller vanskeligst å få tak på som hun vil ha. Sånn ellers er jeg skikkelig trøtt i dag. A våknet klokken halv 7, jeg prøve å sove litt videre mens hun lekte oppi senga, men plutselig hørte jeg forferdelig mye kaving og stønning. Da jeg snudde meg så jeg ett stk. stort glis over sengekanten. Da hadde hun snudd seg på magen oppi senga. Tror nok det er på tide at vi hever sengekanten som står inntil sengen vår. Ingen planer i dag. Har ikke energi til å gjøre noe som helst, men jeg har jo omtrent en million ting som trengs å bli gjort. Trooor jeg skal klare å få pyntet treet i dag da. Hvis jeg orker. Når jeg er ferdig å pakke inn tusen rammer fra duste-Ikea.
LineGourmet Skrevet 19. desember 2011 #3711 Skrevet 19. desember 2011 Hei Belle! Har visst lest en hel del sider hos deg i dag. Det er litt av et forskningsprosjekt dette med baby og søvn, og baby og mat, og mat og søvn, og mat og magetrøbbel Gratulerer med 6 mnd dagen i forrige uke forresten. Her skal det straks feires 5 mnd! Skjønningene! Ha en ypperlig julefeiring, jeg stikker nok innom igjen
^^Belle^^ Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3712 Skrevet 19. desember 2011 Hei Belle! Har visst lest en hel del sider hos deg i dag. Det er litt av et forskningsprosjekt dette med baby og søvn, og baby og mat, og mat og søvn, og mat og magetrøbbel Gratulerer med 6 mnd dagen i forrige uke forresten. Her skal det straks feires 5 mnd! Skjønningene! Ha en ypperlig julefeiring, jeg stikker nok innom igjen Hei på deg! Så koselig med nytt besøk. Er ikke så ofte det lenger. Huff, det har du rett i. Det er ikke alltid like lett å finne ut av hva de vil disse små. :gjeiper: Takketakk. Kjempekoselig altså, selv om det er litt trist også. Tenk at hun aldri kommer til å være skikkelig baby lenger, hun blir jo bare større og større. Merkelig nok. Takk det samme! Skal innom å legge igjen spor hos deg også, jeg. Har nemlig sneket litt hos deg også skjønner du. Synes det er så spennende å se hvordan andre med babyer på samme alder har det.
^^Belle^^ Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3713 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har fått hentelapp på bøkene jeg har bestilt til meg selv fra mannen ( veeeeldig oppfinnsomt, ikke sant? :gjeiper: ), men jeg var ikke nede i postkassen før det var for sent å dra A med seg ut døren. Og jeg er helt syyyyk etter å lese dem.
^^Belle^^ Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3714 Skrevet 19. desember 2011 Nå har jeg skummet litt i dagboken min og lest de sidene hvor A ble født (og sitter her med fysiske tårer i øynene ). Tenk at det faktisk er over 6 måneder siden! Det føles virkelig som om det var i går.
^^Belle^^ Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3715 Skrevet 20. desember 2011 Lurer på om jeg holder på å få mensen.
Mazilla Skrevet 20. desember 2011 #3716 Skrevet 20. desember 2011 Klar for å sette i gang med ny runde babylaging?
kisskissbangbang Skrevet 20. desember 2011 #3717 Skrevet 20. desember 2011 Hurra for mensen? Hvordan går det med amminga nå, forresten? Har lillepia tatt til vett igjen?
^^Belle^^ Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #3718 Skrevet 20. desember 2011 Klar for å sette i gang med ny runde babylaging? Ihvertfall prøve skikkelig på egenhånd. Er ikke heeeelt klar for IVF enda da. Hurra for mensen? Hvordan går det med amminga nå, forresten? Har lillepia tatt til vett igjen? Ja, det er kjempehurra! Vet du, det går helt strålende. Har ikke nevnt noe her enda, for jeg var redd for å jinxe det, men nå er alt tilbake til normalen! Bortsett fra på kvelden når hun skal legge seg. Da får hun fremdeles flaske.
kisskissbangbang Skrevet 20. desember 2011 #3719 Skrevet 20. desember 2011 Så bra! Godt det er noen av disse småttisene som skjønner sitt eget beste! Jeg har også fått tilbake mensen, og det er egentlig veldig greit å vite at man er i gjenge igjen. Nå storgleder jeg meg til å begynne å prøve på nummer to!
Diddles Skrevet 20. desember 2011 #3720 Skrevet 20. desember 2011 og jeg er overlykkelig for at p-pillene tok min mens!! Her skal det ikke flere småttiser i hus, samme hvor søte barn vi lager for at A vil ha pupp igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå