Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jo helt glemt å si at A har begynt å humre og le nesten hele dagen lang. Særlig dersom jeg ler. :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eer så herlig med babylatter!:rodmer:

L er også en skikkelig blidfis, i går satt han på fanget mitt og holdt på å le seg skakk av at hunden lagde klynkelyder i drømme. :ler: Det må være noe av det søteste jeg har sett! :rodmer:

Skrevet

Det eer så herlig med babylatter!:rodmer:

L er også en skikkelig blidfis, i går satt han på fanget mitt og holdt på å le seg skakk av at hunden lagde klynkelyder i drømme. :ler: Det må være noe av det søteste jeg har sett! :rodmer:

Det er den fineste lyden som finnes. :rodmer:

Å, så søtt! Vi har enda til gode å få en skikkelig ler seg ihjel-latter. A er mer :fnise: eller :ler: enn :skratte:

:fnise:

Skrevet

Han heiv skikkelig etter pusten i går. :fnise: Første gangen her i heimen og, vanligvis er det mer :ler: her og. ;)

Skrevet

Han heiv skikkelig etter pusten i går. :fnise: Første gangen her i heimen og, vanligvis er det mer :ler: her og. ;)

Åh, gleder meg til A gjør sånn. Det må være naturlig prozac det. :fnise: Når hun ligger i sengen og skal sove, men hun vil ikke og ligger med verdens største glis skal jeg jo liksom prøve å være ''streng'', men jeg kan ikke la være å smile og le tilbake. :ler:

----------

I dag er det nyyyyydelig vær her i vest, så jeg har planer om å gå en lang tur. Først innom treningssenteret for å melde meg ut, så bort til svigermor hvor vi skal spise middag. :sol:

Skrevet

Babylatter, noe av det herligste som finnes :hjerte:

Skrevet

Babylatter, noe av det herligste som finnes :hjerte:

Ikke sant? Forhåpentligvis får du også oppleve det snart, på din egen lille klump! :rodmer:

--------------------------------

Dagen i dag har vært kjempefin. Det ble ikke noen særlig lang tur på oss, for da jeg kom ut døren fant jeg ut at det lå klink is (klinkis? :klo: ) på alle fortau. :dry: Jeg måtte gå ute i veien og det var ikke særlig fristende å gjøre på vei hjem fra svigermor i mørket. Men jeg fikk da meldt meg ut av treningssenteret ihvertfall. :nigo:

Ellers har jeg hatt innpakningsbonanza her i huset i kveld. :daane: Nå har jeg bare 10 gaver igjen, og det er bilde av A som jeg må klippe til for at det skal passe inn i ramma. Duste-Ikea med sine spesialmål. :lol:

Nå skal jeg legge meg og kose meg med Mistborn-boken min. :happy:

Skrevet

Håper du kom i mål! Jeg droppa dusteikea med spesialmål til fordel for clas ohlson med standardmål. Ble ikke særlig mye dyrere. Kanskje et tips til neste gang? :fnise:

Skrevet

Håper du kom i mål! Jeg droppa dusteikea med spesialmål til fordel for clas ohlson med standardmål. Ble ikke særlig mye dyrere. Kanskje et tips til neste gang? :fnise:

Clas Ohlson :tommelopp:

Huff, vi skal droppe Ikea neste gang altså. :riste: Jeg bestilte jo for store forstørrelser med vilje da, så jeg vel bare meg selv å takke. :klaske:

:hoho: Nå ligger A på magen under babygymmen og prøver å gnage i stykker den fot- og håndspillegreia. Hun har en drøss med leker rundt seg, men det er jo selvsagt det som er aller vanskeligst å få tak på som hun vil ha. :fnise:

Sånn ellers er jeg skikkelig trøtt i dag. A våknet klokken halv 7, jeg prøve å sove litt videre mens hun lekte oppi senga, men plutselig hørte jeg forferdelig mye kaving og stønning. Da jeg snudde meg så jeg ett stk. stort glis over sengekanten. :hjerte: Da hadde hun snudd seg på magen oppi senga. Tror nok det er på tide at vi hever sengekanten som står inntil sengen vår.

Ingen planer i dag. Har ikke energi til å gjøre noe som helst, men jeg har jo omtrent en million ting som trengs å bli gjort. :daane: Trooor jeg skal klare å få pyntet treet i dag da. Hvis jeg orker. Når jeg er ferdig å pakke inn tusen rammer fra duste-Ikea. :dry:

Skrevet

Hei Belle! ;) Har visst lest en hel del sider hos deg i dag. Det er litt av et forskningsprosjekt dette med baby og søvn, og baby og mat, og mat og søvn, og mat og magetrøbbel :roll::daane:

Gratulerer med 6 mnd dagen i forrige uke forresten. :bursdag: Her skal det straks feires 5 mnd! :nigo: Skjønningene! :rodmer:

Ha en ypperlig julefeiring, jeg stikker nok innom igjen :)

:tree:

Skrevet

Hei Belle! ;) Har visst lest en hel del sider hos deg i dag. Det er litt av et forskningsprosjekt dette med baby og søvn, og baby og mat, og mat og søvn, og mat og magetrøbbel :roll::daane:

Gratulerer med 6 mnd dagen i forrige uke forresten. :bursdag: Her skal det straks feires 5 mnd! :nigo: Skjønningene! :rodmer:

Ha en ypperlig julefeiring, jeg stikker nok innom igjen :)

:tree:

Hei på deg! Så koselig med nytt besøk. Er ikke så ofte det lenger. :nigo:

Huff, det har du rett i. Det er ikke alltid like lett å finne ut av hva de vil disse små. :gjeiper:

Takketakk. Kjempekoselig altså, selv om det er litt trist også. :sjenert: Tenk at hun aldri kommer til å være skikkelig baby lenger, hun blir jo bare større og større. Merkelig nok. :fnise:

Takk det samme! Skal innom å legge igjen spor hos deg også, jeg. Har nemlig sneket litt hos deg også skjønner du. :sjenert: Synes det er så spennende å se hvordan andre med babyer på samme alder har det. :jepp:

Skrevet
:bond: Jeg har fått hentelapp på bøkene jeg har bestilt til meg selv fra mannen ( :dry: veeeeldig oppfinnsomt, ikke sant? :gjeiper: ), men jeg var ikke nede i postkassen før det var for sent å dra A med seg ut døren. Og jeg er helt syyyyk etter å lese dem. :daane:
Skrevet
:grine: Nå har jeg skummet litt i dagboken min og lest de sidene hvor A ble født (og sitter her med fysiske tårer i øynene :sjenert: ). Tenk at det faktisk er over 6 måneder siden! Det føles virkelig som om det var i går. :rodmer:
Skrevet

Lurer på om jeg holder på å få mensen. :hoppe:

Skrevet

:ler:

Klar for å sette i gang med ny runde babylaging? :lur:

Skrevet

Hurra for mensen? :ler:

Hvordan går det med amminga nå, forresten? Har lillepia tatt til vett igjen? :fnise:

Skrevet

:ler:

Klar for å sette i gang med ny runde babylaging? :lur:

:jepp::nigo: Ihvertfall prøve skikkelig på egenhånd. Er ikke heeeelt klar for IVF enda da.

Hurra for mensen? :ler:

Hvordan går det med amminga nå, forresten? Har lillepia tatt til vett igjen? :fnise:

Ja, det er kjempehurra! :fnise:

Vet du, det går helt strålende. Har ikke nevnt noe her enda, for jeg var redd for å jinxe det, men nå er alt tilbake til normalen! :hoppendeglad: Bortsett fra på kvelden når hun skal legge seg. Da får hun fremdeles flaske. :nigo:

Skrevet

Så bra! Godt det er noen av disse småttisene som skjønner sitt eget beste! ;)

Jeg har også fått tilbake mensen, og det er egentlig veldig greit å vite at man er i gjenge igjen. Nå storgleder jeg meg til å begynne å prøve på nummer to! :nigo:

Skrevet

:fnise: og jeg er overlykkelig for at p-pillene tok min mens!! Her skal det ikke flere småttiser i hus, samme hvor søte barn vi lager :ler:

:hoppendeglad: for at A vil ha pupp igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...