^^Belle^^ Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3681 Skrevet 15. desember 2011 Litt om dagen so far: (men A sov fra 2 til nesten 7 uten å våkne en eneste gang!) (jeg gruer meg) (badet var ferdig vasket før klokken 7 ) (A har lært seg å blåse/lage billyd, noe hun selvsagt synes er hysterisk morsomt når hun skal ha grøt ) (A sovnet i vognen nesten på et blunk ) (jeg holder på å lage spilleliste til tannlegen. Det sier vel sitt at jeg nesten bare kunne skifte navn på spillelisten som het ''fødsel'' ) Nå kommer bror om en drøy time og før han kommer skal jeg: * pumpe meg * rydde siste rest * støvsuge soverommet vårt (seriøst, hvor kommer alle hybelelefantene fra?) *pusse tennene
Diddles Skrevet 15. desember 2011 #3682 Skrevet 15. desember 2011 Mamma ville også være bestemor, men siden hun er mormor til de 4 andre ble det liksom litt rart at vi skulle kalle henne bestemor Eller? Kanskje hun skal få ny tittel til jul
Diddles Skrevet 15. desember 2011 #3683 Skrevet 15. desember 2011 Litt om dagen so far: (men A sov fra 2 til nesten 7 uten å våkne en eneste gang!) (jeg gruer meg) (badet var ferdig vasket før klokken 7 ) (A har lært seg å blåse/lage billyd, noe hun selvsagt synes er hysterisk morsomt når hun skal ha grøt ) (A sovnet i vognen nesten på et blunk ) (jeg holder på å lage spilleliste til tannlegen. Det sier vel sitt at jeg nesten bare kunne skifte navn på spillelisten som het ''fødsel'' ) Nå kommer bror om en drøy time og før han kommer skal jeg: * pumpe meg * rydde siste rest * støvsuge soverommet vårt (seriøst, hvor kommer alle hybelelefantene fra?) *pusse tennene Jesus Når var du oppe egentlig???? Lykke til idag forresten Det går nok kjempefint!
^^Belle^^ Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3684 Skrevet 15. desember 2011 Mamma ville også være bestemor, men siden hun er mormor til de 4 andre ble det liksom litt rart at vi skulle kalle henne bestemor Eller? Kanskje hun skal få ny tittel til jul Mamma fikk bestemme heeelt selv. Nå har jo ikke hun noen andre barnebarn da, men hennes dilemma var at vår bestemor (hennes mor) også kalles for bestemor, og at det er hun som er bestemor. Så hun bestemte seg først for å hete mormor, men til slutt ble det helt feil og hun ombestemte seg. Jesus Når var du oppe egentlig???? Lykke til idag forresten Det går nok kjempefint! Var bare oppe klokken halv 7 altså. Men det første jeg gjorde (nesten før jeg kledde på meg) var å legge A under babygymmen og vaske badet. Takk. Jeg er så nervøs! Har ikke borret siden jeg var liten.
Mazilla Skrevet 15. desember 2011 #3685 Skrevet 15. desember 2011 Lykke til! Håper du kommer tilbake og sier at det ikke var så ille, for jeg har aldri boret, og har ikke lyst til det heller!
^^Belle^^ Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3687 Skrevet 15. desember 2011 Da var jeg tilbake, og jeg lever enda. Det var faktisk ikke så ille altså, takket være min elskede iPod og Bose-ørepluggene. Nå venter jeg bare på at den ene halvdelen av fjeset mitt skal våkne opp fra de døde sånn at jeg kan spise. Jeg har jo ikke spist siden jeg stod opp i dag morges. *magerumling* Bror og A har storkost seg mens jeg var borte. Hun har til og med sovet en halvtime! Nå skal jeg straks i gang med siste oppshining av leiligheten (seriøst, gjemmer hybelelefantene seg når støvsugeren er fremme? ). Må bare se litt på Homsepatruljen først. Jeg og mannen var ihuga fans da det gikk på tv for...8 år siden eller noe?
^^Belle^^ Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #3689 Skrevet 15. desember 2011 Bra at det gikk fint hos tannlegen --- Nå har jeg lakkelert neglene mine, sett litt på Sons of Anarchy (jeg er snart à jour ), snakket med mannen på telefonen og skal rett og slett komme meg i seng. Er sliiiiiiten etter en hard dag med litt av hvert. Visningen gikk bra forresten. De var positive, men man vet jo aldri. Vi forventer uansett ingenting, så får vi heller bare få en positiv overraskelse dersom det kommer et bud. I morgen er det barseltreff og siste innkjøp av gaver til mamma.
Diddles Skrevet 15. desember 2011 #3690 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har også lyst å være med på treff *hulk* men jeg har ikke bil (verksted) og 2 unger hjemme Kooooos dere
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #3691 Skrevet 16. desember 2011 Jeg har også lyst å være med på treff *hulk* men jeg har ikke bil (verksted) og 2 unger hjemme Kooooos dere Åneeeei. I fremtiden (når du har mulighet til å komme selvsagt - det er vel storesøster som er hjemme nå?) må du si ifra så kan jeg svippe innom å hente deg og Liten jeg altså. Vi har nok av plass til både vogner, bilstoler og mammaer i vår fantastiske bil.
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #3692 Skrevet 16. desember 2011 Der trillet A tilbake fra mage til rygg. Lurer på om det var med vilje eller bare flaks?
Diddles Skrevet 16. desember 2011 #3693 Skrevet 16. desember 2011 Åneeeei. I fremtiden (når du har mulighet til å komme selvsagt - det er vel storesøster som er hjemme nå?) må du si ifra så kan jeg svippe innom å hente deg og Liten jeg altså. Vi har nok av plass til både vogner, bilstoler og mammaer i vår fantastiske bil. Ja det er litt spesielt idag da, for siden jeg ikke har bil så kommer kjære hjem med henne kl 13 INKLUDERT en venninne, så da har jeg 3 Du e jammen god du da, hadde det ikke vært for Storesøster med venninne så hadde jeg glatt takket ja til det tilbudet
Diddles Skrevet 16. desember 2011 #3694 Skrevet 16. desember 2011 Der trillet A tilbake fra mage til rygg. Lurer på om det var med vilje eller bare flaks? Det har Liten gjort flere ganger også, lurer på det samme Greit er det nå uansett, så slipper jeg å snu henne hver gang hun blir rasende fordi hun ligger på magen Lurer på hvem sin feil det er at hun ligger på magen nemlig Virker som hun har en magnet på fremsiden, for det går ikke et halvt sekund engang før hun er rundt Nå har hun ligget i 15 minutter og studert seg selv i speilet da, så nå skal hun få lov å være sliten
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #3695 Skrevet 16. desember 2011 Ja det er litt spesielt idag da, for siden jeg ikke har bil så kommer kjære hjem med henne kl 13 INKLUDERT en venninne, så da har jeg 3 Du e jammen god du da, hadde det ikke vært for Storesøster med venninne så hadde jeg glatt takket ja til det tilbudet Det har Liten gjort flere ganger også, lurer på det samme Greit er det nå uansett, så slipper jeg å snu henne hver gang hun blir rasende fordi hun ligger på magen Lurer på hvem sin feil det er at hun ligger på magen nemlig Virker som hun har en magnet på fremsiden, for det går ikke et halvt sekund engang før hun er rundt Nå har hun ligget i 15 minutter og studert seg selv i speilet da, så nå skal hun få lov å være sliten Oi, du får jo fulle huset med unger i dag du da. Koselig det da. (Men sikkert litt slitsomt tenker jeg som har mer enn nok med én ) Hun snudde seg den veien da hun var rundt 4,5 måned, men da var det garantert ikke med vilje. Men denne gangen virket det som om ville tilbake på ryggen. Hun ruller nemlig bare på magen når hun er lei av å ligge på ryggen. Men hun kan altså ligge overraskende lenge på magen når hun kommer seg rundt. Det er deilig. Da slipper jeg å gå og snu på henne hvert minutt.
Lilywhite Skrevet 16. desember 2011 #3696 Skrevet 16. desember 2011 Så fint at det gikk bra hos tannlegen Spennende at noen virket interessert i leiligheten deres, krysser fingrene for at dere endelig får et bud! God helg!
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #3697 Skrevet 16. desember 2011 God helg til deg også Lilywhite! Barseltreffet i dag var kjempekoselig, og vi var ikke hjemme før klokken halv 5. Da fikk vi fikset resten av julegavene til mamma også. Bare én julegave igjen. A sovnet i halv 6-tiden. Da pleier hun å ta sin siste hvil. Men da klokken var blitt kvart over 6 og hun enda ikke viste tegn til å ville våkne, tok jeg henne opp fra vognen, gav henne pupp og hun sovnet tvert på magen min! Jeg måtte bare nyyyte det så lenge jeg hadde sjansen. Det var så utrolig lenge siden, og er en av de tingene jeg har savnet mest fra nyfødttiden. Får det igjen nå da, for nå har jeg én stk. lys våken baby. Hun ligger i sengen og jodler da, så forhåpentligvis sovner hun snart.
Kokos Skrevet 16. desember 2011 #3698 Skrevet 16. desember 2011 Ligger og jodler, hun høres passe søt ut da Ha en fin helg skjønneste Belle!
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #3699 Skrevet 17. desember 2011 Ligger og jodler, hun høres passe søt ut da Ha en fin helg skjønneste Belle! Å jada, hun jodler og ler og synger for full hals. Når hun skal legge seg er hun så turbo oppi senga at hun blir helt svett. Greit å slite seg litt ut før hun skal sove. Takketakk. ------------------ I natt sov A fra 23 til 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og så kom hun oppi til meg, lekte litt (snudde seg til magen i ''oppoverbakke'' bl.a. Flinke jenta mi) før vi sov til 7 og stod opp. :happy: Så nå sitter jeg her da, og funderer på hva jeg gjorde annerledes i går som jeg ikke pleier å gjøre. Lurer på om det kan være en kombinasjon av at hun fikk mye mer vann enn hun pleier og at hun ble ''proppet'' skikkelig full med mat før hun la seg for kvelden. Hun fikk MME kl. 17:30, pupp kl. 18:30, grøt kl. 19 og MM fra flaske kl. 19:30. Skal prøve det i dag også. Nå har vi spist frokost begge to. Det er så utrolig koselig å spise sammen. Litt enklere er det nå også, når hun har begynt å få brødskive. Da tygger jeg mens hun tygger, ellers svelger hun bare klumpen rett ned. Lurer på om hun klarer å få i seg kanskje en kvart skive? I går kveld, mens jeg lagde middag til meg selv (ovnsbakt pestokylling ), kokte jeg fisk til A som hun skal få smake for første gang i dag. Det blir enten laks eller sei/torsk-blanding (fordi jeg ikke klarte å se forskjell på sei og torsk ). Jeg må si at de fryste filetene i biter virkelig egnet seg godt til babymatlaging. Det var akkurat passe mengde til to isterningbrett. I dag har vi ingen store planer. Dersom været er noenlunde okei senere i dag blir det nok en trilletur til byen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå