Gå til innhold

Kronstad Hovedgård eller FjordSlottet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har giftet seg på Kronstad Hovedgård (Bergen) eller på FjordSlottet (Osterøy) som kan dele sine erfaringer med meg. Vurderer disse lokalene til bryllup høst 2011.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har giftet seg på Kronstad Hovedgård (Bergen) eller på FjordSlottet (Osterøy) som kan dele sine erfaringer med meg. Vurderer disse lokalene til bryllup høst 2011.

heisann!

jeg skulle ha bryllupet mitt på kronstad hovedgår når jeg gifter meg i april, men etter en del om og men bestemte vi oss for et grendahus, men jeg har lyst til å skryte av huset, det var aldeles nydelig, fint sted og hyggelig personalet, jeg var der på en omvisning. det eneste negativet med lokalet og grunnen til jeg ikke kunne leie der er at toalettene ligger i kjelleren og det er ganske bratte trapper ned. og jeg har en bestefar som ikke er så lett til beins, så om man skal ha rullestol brukere eller eldre med vanskeligheter å gå, er ikke det så tilpasset. men ingen ting annet å si om det.

jeg vil anbefale å bestille en omvisning på begge stedene før du bestemmer deg!

masse lykke til meg valget og forbredelsene:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Vil også skryte av Kronstad Hovedgård! Pene lokaler, hyggelig og dyktig personale og god mat:)

Skrevet

Vil også skryte av Kronstad Hovedgård! Pene lokaler, hyggelig og dyktig personale og god mat:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...