PiPP Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Har nå endelig fått lirka ut av kjæresten hva han ønsker seg til jul! Han vil at vi skal dra på en weekend tur, jeg syns det var en god ide ettersom det er noe jeg også selv kunne tenkt meg. Noen av dere som har forslag til hvor? Alle forslag er gode - enten det er i Norge eller i utlandet!
Grønt blad Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 (endret) Berlin og Praha er to flotte byer, og de er heller ikke fryktelig dyre å reise til. Endret 22. november 2010 av Grønt blad
Gina_ Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Praha er nydelig, og Tallinn er også fint!
Gjest Eithne Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Har flere her som sier at Warsawa skal være veldig fint og Krakow....
Gjest idakaroline Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 London, uten tvil! London har alt en kan tenke seg, uansett hva man liker!
Naxos70 Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Warszawa er en fantastisk nydelig by og i tillegg er det kjempebillig. Vi bodde på et femstjerners hotell og det koster ned i 300,- pr. person pr. natt. I tillegg flyr Norwegian dit direkte fra flere norske byer. Mye å se, mye å shoppe, billig spa!
Bex Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Budapest, Praha, Wien, Lisboa, Barcelona, Firenze, London, Dublin, Berlin, Stockholm... Alle disse er flotte byer som du kan finne billig fly og hotell til. Spørs litt hva dere ønsker, shopping, sport, sightseeing, kultur...?
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Berlin kostar nästan ingenting och är riktigt koseligt! Paris är inte heller så dyrt och det är hur romantiskt som helst. Ta Paris! Gärna i Montmartre-området, det är underbart.
Gjest Iah Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Tråden er flettet med identisk tråd. Iah, mod
bananbåt Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 (endret) Min samboer får også weekendtur i julegave! -Turen går til Dublin, i nyttårsten-helga. Tror det blir knallbra, med irsk nyttårsfeiring, puber og det livet jeg har hørt det er der:) Billig var det og! Kan også gå god for Paris, syns det er en veldig vakker by. London derimot, skitten og umulig å finne bra mat (ALT er jo frityrstekt, inkl biffen!) Ble subway på oss for å si det sånn. Endret 22. november 2010 av bananbåt
Gjest TheaH Skrevet 23. november 2010 #11 Skrevet 23. november 2010 Hva med en weekendtur til england/spania/italia for å se kjærestens favoritt-fotballag spille kamp, dersom han er fotballinteressert da... Jeg har selv både vært i Liverpool og Manchester for å se fotballkamp og å shoppe, og det var utrolige morsomme opplevelser (for ordens skyld: til Liverpool for å se eksens favorittlag spille og til Manchester sammen med familien min som er ihuga United-supportere :gjeiper: ) Ellers kan Praha og andre østeuropeiske hovedsteder anbefales; billig og utrolig flotte byer. Eller hva med skitur til Alpene; det står høyt på både min og mannens ønskeliste Men hva med en weekendtur i Norge da; vi har utrolig mange flotte steder i Norge som virkelig er verdt å se. Man kan kombinere friluftsliv og kos sammen med kjæresten på hotell. Raftingtur til Sjoa, på Rondane er det utrolig flott å gå på fjellet, Røros har mange opplevelser å by på sammen med rikt friluftsliv, eller en opplevelsestur til Svalbard! Det er bare fantasien som setter begrensninger
LetThemEatCake Skrevet 23. november 2010 #13 Skrevet 23. november 2010 Ni kan ju ta Finlandsbåten från Stockholm? Silja Line eller Viking Line. Eller varför inte Birka Cruises? Det är många fulla människor tyvärr, men det passar bra för en romantisk weekendtur också. Det kostar nästan ingenting heller, hehe. Det finns skaldjursbuffé och spaavdelning!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #15 Skrevet 23. november 2010 Vil dere fryse ihjel så drar dere til Helsinki. Vil dere ha det litt varmere så drar dere til Amsterdam eller Paris.
PiPP Skrevet 23. november 2010 Forfatter #17 Skrevet 23. november 2010 Vi elsket Trondheim Hadde dere noe opplegg, eller hva gjorde dere i Trondheim, og hvilket hotell bodde dere på? Har selv aldri vært der, så jeg kunne godt tenkt meg å dra dit.
LetThemEatCake Skrevet 23. november 2010 #19 Skrevet 23. november 2010 Vil dere fryse ihjel så drar dere til Helsinki. Vil dere ha det litt varmere så drar dere til Amsterdam eller Paris. Det är svinkallt i Paris nu också. Det ska vara runt 0 grader hela veckan, så jag skulle inte vilja kalla det så mycket varmare än Helsinki som ska vara 5 grader kallt resten av veckan. Amsterdam ska också ligga runt 0 grader.
caroprins Skrevet 23. november 2010 #20 Skrevet 23. november 2010 2 dagers cruise oslo - kiel med en av color lines båter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå