Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er PP2 i gang snart. Første dag av siste TR var 13.november.

Da kan EL komme snart, men er usikker på akkurat når pga hadde 32 dager mellom forrige mens, men siden eggstokker slipper egget ulikt, kan det variere med noen dager.

Begynne å teste allerede i dag og full :sengekos:

Kutter ut koffein + alkohol f.o.m i dag + har tatt folat + jern i lang tid.

Har et utrolig stort ønske om baby til jul :kgbaby: :kggravid:

Føler tiden står stille. Gleeder meg sånn til det en gang klaffer. Håper at det er ekte symtomer som kommer denne gangen og at det virkelig blir en baby i magen!!!

Noen andre som har EL rundt disse tider?

Tiden går så saaaaaqkte nå... :kjefte::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du er ute etter med denne tråden...?

dette er ikke vondt ment, men hjelpes... du må rett og slett finne en taktikk for å få tida til å gå! Du er på Prøveperiode 2,prøv å nyte livet ellers, det finnes faktisk mer enn å prøve å få barn. Tenk om du skulle bli en av oss ufrivillige barnløse? Jeg har PP 23 nå regnet jeg meg frem til, og den tida har gått utrolig fort, nettopp fordi vi er fokusert på å ha et liv ved siden av, og nå når vi ikke kan få barn på naturlig måte er jeg utrolig glad for at jeg ikke har "kastet bort" all min tid på å tenke på å bli gravid fra dag en. Bekymringene og tankene kom etter halvannet år, og innen den tiden er du nok heeelt sikkert gravid.

Slapp av, nyt tida, og gjør alt det du pleide å gjøre før dere begynte å prøve! 90% blir gravide første året, så det klaffer sikkert snart!

Skrevet

Synes dette var et ganske surmaga svar av vilmegfårdetikketil.

Ser ikke helt hva som var galt med å starte denne tråden? En litt sånn snikksnakkete-prøver-tråd er vel helt på sin plass i dette forumet?

Jeg har full forståelse for at som prøved i 23 PP er det kanskje irriterende (?) med nye og positive prøvere, men ærlig talt: hold deg for god til å forsure hele forumet da!!

OM de skulle bli langtidsprøvere, så: den tid, den sorg. La nye, spente prøvere være glade over den nye vendingen livet holder på å ta. Det ER spennende og altoppslukende å starte prøvingen på familieforøkelse :)

Ana82: Spennende å følge med videre! Håper du får verden beste julegave :rødme:

Skrevet

var ikke meningen å være surmaget, men ser nå at ble det ja :sjenert: men står for essensen i det, ser at TS har lagt inn flere "stressete" innlegg som går på det samme, og at få svarer. Kan nok være litt lei de nye prøverne ja, men sorry meg, forsure for hele forumet...? jeg krysser ihvertfall ikke av for anonymbruker for å si min ærlige mening :) og en litt negativ tråd til en person er vel ikke akkurat "hele forumet" heller.

Skrevet

Jeg synes det er veldig positivt og morsomt med ferske prøvere som er så entusiastiske. Det er en spennende tid, så det er lov å glede seg. Sannsynligvis klaffer dette for dere veldig fort.

Jeg er også delvis enig med kommentar over. Det kan være en fordel å senke skuldrene litt og tenke over at det kan ta tid. Dersom man skal ha psykisk helse og overskudd til å komme gjennom måneder med prøving bør man ha et avslappet forhold til det hele. Jeg vet det er vanskelig, men gjør ditt beste for å ta det med ro og stresse ned. Det er nok også noe av det viktigste du kan gjøre for å lykkes så snart som mulig ;)Lykke til med testing!

Skrevet

Hei:)

Jeg har full forståelse for at det er frustrerende å være i PP23 eller mer og er forberedt på å havne der selv. Mine foreldre prøvde å få en bror eller søster til meg i 18 år før de til slutt lykkes etter 3.prøverørsforsøk. Har vært med på hele berg og dalbanen der hjemme i mange år.

Dette er grunnen til at jeg velger å ikke si dette til noen (kun 1 venninne) fordi jeg orker ikke å måtte fortelle alle alt om hele prosessen og svare for hvorfor ingenting eventuelt skjer.

Derfor er det veldig fint å kunne dele disse tankene med noen i samme situasjon her inne. Da er ikke smerten så stor om det ikke klaffer.

MEN..det er spennende å i alle fall være i gang!! Jeg håper jo absolutt at det klaffer.

Skrevet

Kanskje du kunne opprettet en dagbok? Der kan du skrive om alt rundt prøvingen, så du ikke behøver å opprette tråder på forumet om det. Så kan de som vil følge deg, og du kan finne likesinnede der. Det er mange som har prøverdagbok!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...