la Flaca Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg ønsker meg en liten canadisk minigris, men plages av allergi mot enkelte firbeinte. Vet noen om man kan bestille pirké-test på gris? Det er liksom første skanse. Viser det seg at jeg tåler grisen gjenstår bare å overtale min bedre halvdel... :h? Er det noen som har minigris her, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det hørtes jo litt uvanlig ut på prikk-testen, men hvorfor ikke? Hvorfor ikke ta en telefon og spørre legen? Ellers så har jeg hørt at gris skal være veldig allergi-vennlig, men som du sier så er det npk best å teste seg først, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vet ikke om man kan testes,men mener å ha lest at mini griser er allergi vennlige fordi de har "bust" istede for pels 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Når jeg tenker meg om er det et par grisebønder i nærheten av der jeg bor, kanskje jeg skulle spørre om å få en på hjemlån? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå