Gå til innhold

Lanvin for HM i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lanvin for HM kommer i butikkene og på nett i morgen. Skal du stå i kø eller sitte klar foran datamaskinen? Hva er du på jakt etter?

Det var mye lekkert i kolleksjonen. Jeg likte spesielt tyllkjolen og den asymetriske kjolen med puff på skulderen, men er usikker på om jeg skal bevege meg ut i kulden, eller krysse fingrene for at jeg får tak i den på nett.

Hva skal dere? Og hva er dere på jakt etter?

http://www.hm.com/no/#/Lanvin/

Endret av Grønt blad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger bildene av kolleksjonen ute på nett, kan du isåfall sende meg en link? :)

Skrevet

Bare schtøgge ting, jo!

Skrevet

Tja, var ikke så mye som fristet. Dyrt var det og...

Kanskje den svarte pelskåpen eller skoene. Meh...skuff :/

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg har blitt helt forelska i den gule kjolen. Men budsjettet tilsier ikke at jeg kan kjøpe den nå. Noen som vet hvor lenge de skal føre koleksjonen?

Skrevet

Jeg har blitt helt forelska i den gule kjolen. Men budsjettet tilsier ikke at jeg kan kjøpe den nå. Noen som vet hvor lenge de skal føre koleksjonen?

Det pleier vel å bli utsolgt etter noen timer. Også kommer noe av det tilbake i butikken hvis folk leverer det inn igjen.

Bare jeg som synes kolleksjonen er dyyr?

Skrevet

Ikke hadde jeg hørt om Lanvin før H&M skulle ha designerkolleksjon fra ham, og det var tydeligvis ikke noe stort tap for meg :)

Hadde jeg hatt en bitteliten og nett kropp, kunne jeg falt for tyllkjolen i svart. Den litt "kreppete pelsvesten" var også søt på sitt vis, men ikke noe jeg kommer til å kjøpe.

Herreklærne var bare stusselige. Hadde jeg vært mann og designinteressert ville jeg blitt skikkelig skuffet over ensfargede skjorter og cardigans som ser ut som de kommer fra Dressmann...

Skrevet

Det pleier vel å bli utsolgt etter noen timer. Også kommer noe av det tilbake i butikken hvis folk leverer det inn igjen.

Bare jeg som synes kolleksjonen er dyyr?

Den er litt dyr, men samtidig. En annen fin kjole eller kåpe, eller sko for den saks skyld, koster fort like mye eller mer. :)

Gjest scorpius
Skrevet

Tviler på at jeg kommer til å kjøpe noe...

Blir iallfall spennende å se hvor fort klærene blir utsolgt.

Skrevet

Jeg tror alt blir utsolgt i butikkene veldig fort, MEN.. Jeg var akkurat en tur innom finn.no og det virker som om en del først og fremst er ute etter å tjene penger ved å overprise og selge videre, og ikke etter klærne i seg selv.

Skrevet

Jeg var på jakt etter det sorte skjørtet med "folden" på siden, men det var ingen igjen innen jeg kom fram til Trondheim Torg. Var også på utkikk etter den ene t-skjorten og den fikk jeg tak i! :)

Skrevet (endret)

Jeg tror alt blir utsolgt i butikkene veldig fort, MEN.. Jeg var akkurat en tur innom finn.no og det virker som om en del først og fremst er ute etter å tjene penger ved å overprise og selge videre, og ikke etter klærne i seg selv.

Det tror jeg og. Men da gambler de i år. Kan godt hende de brenner inne med ørten rare kjoler :gjeiper: Var for spesielt tror jeg. Hadde lyst på maaaasse fra Jimmy Choo kolleksjonen men tror ikke jeg gidder å se etter Lanvin kolleksjonen en gang.

Endret av Nanaluanna
Skrevet

Nestena lle pleggene ligger i nettshoppen nå. Ikke alle str. vel og mekre.

Skrevet

Var en tur på HM i Sandvika i går kveld og der hadde de overraskende mye igjen. Det var helt tydelig at enkelte ting hadde slått an, mens andre var overhodet ikke noen hit. Det var ikke så mye tilbehør igjen, de hadde noen få par sko, noen vesker en del halskjeder (som jeg personlig synes var stygge som juling) og leppestifter i rød.

Jeg synes ikke kvaliteten på klærne står i forhold til prisene, mye så rett og slett skikkelig billig ut.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte bl.a. en kjole og en leppestift i fargen rød. Synes leppestiften hadde den perfekte rødfargen, men at den blir litt tørr, til gjengjeld sitter den godt.

Kjolen jeg kjøpte er i 100% silke. Jeg opplever at sømmene er gode, og stoffet er tykt og tungt, noe som ofte kjennetegner god kvalitet. Jeg liker en rå finishen, og det å få en kjole i silke til denne prisen er i seg selv veldig bra. Jeg er svært fornøyd!

Endret av Grønt blad
Skrevet

Den røde tyll kjolen er jo bare helt nyelig :rødme:

Skrevet

På Galleriet i Bergen var det mye igjen av nesten alt i damekolleksjonen. Alle klærne iallfall, så ikke så nøye på tilbehøret. Tyllkjolen i svart og rødt er nydelig, men den er ikke verdt 2000 kroner. Liker ikke det "hudfarga" stoffet øverst på den. Håper de som har kjøpt ting for å legge det ut på Finn ikke får solgt ting, er jo enklere for folk å gå i butikken når nesten alt er igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...