Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rett forum, men prøver her.

Vi har hatt julaften for barna to ganger i året etter skillsmissen. Syns de er for store til det nå. 20 og 22 år.

Når sluttet dere? Eller har dere sluttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri hatt feiret julaften to ganger. Det synes jeg faktisk er helt unødvendig. Du kan trygt stoppe nå som de er voksne.

Skrevet

Du kan jo spørre dem hva de synes? :)

Skrevet

Du kan jo spørre dem hva de synes? :)

Det har jeg gjort. Falt ikke i god jord. Jeg føler meg slem, men syns ikke det er for tidlig. De fleste barn har jo bare en juleaften i året så det er vel ikke så mye å be om. Jeg syns bare det kan bli litt mye med to kvelder på rad. Hvertfall nå som de er voksne.

Derfor lurer jeg på hva som er vanlig hos dere andre.

Skrevet

Hvorfor skal en ha to julaftener??? Ungene feirer jula med foreldrene annenhvert år, blir de traumatisert av det eller..?? Det kunne ikke falle meg inn å tenke tanken engang. Hvor bortskjemte er det mulig at barna skal bli egentlig??

Skrevet

Jeg er 21 og har ikke sluttet med to julaftner :) Liker det jeg. Får dobbel oppmerksomhet da vettu ;) Hehe..

Skrevet

Hvorfor skal en ha to julaftener??? Ungene feirer jula med foreldrene annenhvert år, blir de traumatisert av det eller..?? Det kunne ikke falle meg inn å tenke tanken engang. Hvor bortskjemte er det mulig at barna skal bli egentlig??

Jeg er helt enig med deg. Syns det kan gå litt over stokk og stein noen ganger.

Faren og barna vil fortsette med det og da blir jeg den store stygge ulven. Godt å høre at jeg ikke er det :)

Begynte med det når de var små for å få en myk overgang etter bruddet. Ble ikke til at vi sluttet med det, men nå syns jeg de er for store.

Nå bor de for seg selv og begynner å skape egne liv.

Vet jo at mange aldri har gjort det sånn og tror vel ikke de barna har tatt skade av det.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 21 og har ikke sluttet med to julaftner :) Liker det jeg. Får dobbel oppmerksomhet da vettu ;) Hehe..

Fint med svar fra noen som gjør det. Hadde du blitt sur og lei deg hvis de hadde foreslått å slutte med det?

En gang så må dere vel når du får mann og barn f.eks.

Skrevet

Jeg tror nok ikke den fraskilte eksmannen min hadde hatt så mye å sagt og ungene venner seg nok ;)

Skrevet

Mine foreldre startet aldri en gang, høres ganske bortskjemmende ut. Vi feiret jul hos pappa et år og hos mamma det neste, men de siste årene har vi bare vært hos mamma.

Skrevet

Hva gjør dere den dagen dine barn eventuellt blir skilt? Feirer barna deres igjen da tre julaftener? :klø:

1 med bestemor, en med forelder uten "juleår" og en med forelders familie samme julaften?

Skrevet

Du kan jo vise de denne tråden, så kan de se at det ikke normalt!

Skrevet

Jeg har skilte foreldre og har aldri hatt to julaftener, har aldri tenkt at man skal ha det heller. Hvorfor det egentlig, man feirer jo jul.

Skal man begynne sånn med svigerforeldre/besteforeldre også? I år skal vi være hos mannens familie og da er det ikke jul for meg så da vil jeg ha en julaften hos min familie? Skjønner at den er satt på spissen, men det blir litt i samme gata.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...