NettMeg Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Jeg har nå søkt om arbeidsavklaringspenger for 1 uke siden... hvor lang tid vil det ta før jeg får noe svar ? Hvor lang tid tok det før andre her som har søkt om det fikk svar? Og hvor i landet er du fra, om det kanskje har noe å si ? Jeg søkte samtidig om ung ufør, vil det svaret komme samtidig kanskje ?? Trenger pengene
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Det kommer helt an på din saksbehandler. Min brukte under en mnd på å behandle søknaden. Er fra østfold. Men vanlig behandlingstid tar ca. 2 mnd. Jeg ville søke sosial penger om jeg var deg.
pandabear Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Hvis du bor i Oslo må du nok smøre deg med tålmodighet. Sosialkontoret kan kansje hjelpe i mellomtiden?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Du ble vel ikke "plutselig" blakk, så hvorfor i alle dager har du ventet med å søke helt til du ikke har noen penger? Det kan ta månedsvis. Kjøp deg en sekk ris og grillkrydder. Folk har overlevd på den type føde før deg.
NettMeg Skrevet 22. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2010 Takk for de ordentlig svarne Til de unødvendig svarne så visste jeg ikke om arbeidsavklaringspenger eller mine rettigheter før nå nylig.. derfor har jeg ikke søkt før nå.. Noen flere som vet hvor lang tid søknadstiden er.. greit og vite hva flere har opplevd
Snop Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Ifølge nav skal det ta maks 2 måneder. Hos meg tok det vel 4-5 måneder. Anbefaler deg på det sterkeste å gå på sosialkontoret mens du venter på svaret dersom du trenger penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå