Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her - skal for første gang kjøpe julegaver til kjærestens barn, og hadde tenkt å kjøpe brettspill til de. Blir moderne norske unger glade for slikt? De liker mye TV/ nintendo og filmer, men jeg vil gjerne gi noe jeg selv synes er hyggelig også. Så: liker deres unger brettspill? Barna er 6 og 10.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine kjærstebarn (nesten sammen alder) får hvert sin nydelige kjole som kjøpes inn når jeg og kjærsten skal til København neste helg, i tillegg får de sammen med far JuniorGeni.

9 åringen her i huset ELSKER brettspill- og da spesielt kunnskapsspill og kreative tegne/mimespill.

Skrevet

Takk for svar! Da blir det brettspill til ungene! Krysser fingrene for at de blir glade.

Skrevet

Brettspill, aktivitetsbøker, bøker, hobbykits osv :)

Synes jeg er gode gaver til barn:)

Skrevet

Nå er ikke mine barn gamle nok til å spille brettspill enda, men jeg synes at brettspill er toppers gave. I år gir jeg det til tre barn og til min søster og hennes mann, og i fjor var det to par voksne som fikk brettspill av meg i julegave. Jeg husker da jeg og søstrene mine var barn, da spilte vi ofte brettspill sammen med mamma og pappa og det var veldig kos. Sitte oppe til sene kvelder, drikke brus, spise potetgull og spille kort og brettspill; det var tider det :ler:

Jeg har en nevø som nettopp fylte 7 år, og han fikk to brettspill i bursdagsgave, sammen med Nintendo DS-spill og haugevis med lego. Han brydde seg jammen ikke mye med brettspillene, det er nå to uker siden bursdagen og han har nesten ikke rørt brettspillene selv om han har en bror som er ett år eldre å spille sammen med. Jeg mener likevel at man skal gi barna andre ting enn lego, barbie osv. Barn får så mye idag at de blir lett utakknemlig.

Skrevet

Brett spill er geniale ! Det er en sånn type jule gave som kan rives åpen og spilles på kort tid etter at de har fått det, og det er alltid bra med jule gaver når du er liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...