Gå til innhold

Vanntett kompaktkamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe meg et vanntett kompaktkamera som går ned til minimum 5 meter. er det noen her inne som har erfaringer med kameratyper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har olympus mju og er veldig fornøyd med det. Mitt kan brukes ned til 5 meter, og har støt sikring for fall fra 1.5 meter. I tillegg kan man kjøpe et deksel dersom man vil gå lenger ned enn 5 meter. Det er et supert kamera dersom du har barn og vil ha et kamera som kan brukes overalt, og som tar gode bilder. Det eneste jeg savner er at det ikke har "kikkehull", du må bruke skjermen for å se hvordan bildet blir. Det er litt vanskelig når jeg er på fjelltur om vinteren. Da blir skjermen mørk og jeg tar bilder i "blinde".

Men alt i alt er olympus mju et supert kamera og jeg bruker det masse. Det har også overnattet i en liten øldam uten å bli ødelagt eller fått andre skavanker:)

Skrevet

skjønte ikke helt den henvisningen til barn ?

jeg er ute etter et kamera som kan takle lett snorkling på rev og bli dynket ned i et akvarium ;)

Skrevet

da er olympus mju kamera for deg. tåler som sagt ned til 5m og mer dersom du kjøper beskyttelse i tillegg. tåler å falle 1.5 meter uten å bli skadet...

lykketil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...