AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 Hei Lurer på om det er noen som kan tolke en drøm for meg. På en måte er det to drømmer, men er en hoveddrøm. Vi hadde vært en vennegjeng på kafe om ettermiddagen før den første drømmen. Der var blant annet Margrete (fiktivt navn) Margrete dro litt før resten av oss andre for hun skulle få besøk av en fyr som hun tydeligvis er litt på dealer'n med, det virker som om hun liker han veldig godt. Det følgene natten drømte jeg dette og drømmen fortsetter der dagen slapp. Det var noen som ringte meg (om natten) å sa at Margrete var død, hun var blitt drept. Mest sannsynlig av han fyren hun skulle treffe. Jeg sjekket facebookprofilen hennes og der var det masse kondolansemeldinger, og profilbildet hennes var byttet ut med et bilde av henne der hun satt blodig (tydelig død) i sofaen hjemme hos seg. Jeg ringte moren hennes og spurte hva de tenkte på som lot det bildet stå på FB, hun var naturligvis helt knust. Og sa at det var sånn at alle kunne se hva han hadde gjort mot henne. Drømmen er UTROLIG virkelig, tror nesten jeg aldri har hatt en så realistisk drøm før. På et punkt våkner jeg halvveis opp, og klarer ikke å huske om det er en drømm eller om hun er død på ordentlig. Så sovner jeg igjen og drømmer videre, det er masse oppstyr i media, og jeg opplever at mange diskuterer saken. Blant annet er jeg av en eller annen grunn sammen med noen på et skistadion i en liten hytte som snakker om det. Uten å vite at jeg kjente Margrete veldog godt. Og jeg vil ikke si at jeg gjorde det, for det blir for trist, og jeg venter at de vil spørre meg om detaljene. Men så tror jeg de sier noe som på en måte klandrer henne, og da bryter jeg sammen og sier i fra. Går ut og ligger gråtene i en snøskavl. Det var første drømmen. I natt drømte jeg om Margrete igjen, denne gangen møtte jeg henne inne på H&M, og hun skulle handle noe fordi hun skulle reise bort (tror det var en lommebok/ en passmappe og et armbånd). Noen tanker?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Lenge siden du har hatt kontakt med Margrete? Føler du at du har noe uoppgjort med henne?
Gjest Spinell Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 I følge denne siden kan død symbolisere en overgang. Kanskje forholdet ditt til "Margrethe" er i ferd med å endre seg?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Vi treffes ikke så ofte, men når vi gjør det er det alltid veldig hyggelig. Så henne sist for litt over en uke siden, et par sms siden da. Føler ikke at noen av oss prøver å unngå den andre. Og jeg har ikke noe uoppgjort med henne Kanskje forholdet endres, men det er ikke noe som tyder på at det vil skje. Takk for svar, bare å komme med flere tanker hvis noen har. Grunnen til at jeg bet meg merke i denne drømmen (i tillegg til dødsfallet) er at den var så klar og virkelig, og lang og detaljert. Det var nesten sånn at jeg måtte ringe og sjekke at alt var bra med henne da jeg våknet. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå