Gå til innhold

Pumpkin-pie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å lage Pumpkin-Pie, noen som har en god oppskrift å anbefale?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil og ha en god en.

Lagde en søt gresskarpai i fjor, og gjett om det var fiasko.

Var ikke noe godt nei, men er klar for å prøve på nytt :) .

Skrevet

åh.. jeg trodde det var meningen at den skal være søt jeg? *forvirret*.. hehe :roll:

Skrevet

Dem paien jeg lagde var en slgs søt dessertpai, som ikke anbefales.

Men litt mindre søtepaier som tilbehør til kalkun ol. er visst ganske godt. Har ikke tenkt å gi opp så lett.

Skrevet

Synes ikke pumpkin pie er noe godt uansett om den er søt eller ikke jeg - har smakt den i Nord-Amerika. yuck

Skrevet

Pumpkin pie brukes vel ikke til kalkun, er ikke det til dessert etterpå da? slik har jeg forstått det iallefall.. :-? :ler:

Skrevet
Pumpkin pie brukes vel ikke til kalkun, er ikke det til dessert etterpå da? slik har jeg forstått det iallefall.. :-?  :ler:

hehe joda det er dessert på Thanksgiving ;)

Skrevet

Her har du 4 forskjellige oppskrifter: http://www.camellia.org/kitchen/pumpkin-pie.html

Har ikke prøvd noen av dem, desverre, men er veldig glad i pumpkin pie generellt.

Maple Pumpkin Pie 1 (den andre på lista) virker ganske god, og ikke så søt som de andre, siden den bruker kun maple syrup som har en ganske god, mørk smak og ikke sukker.

Skrevet

Greit nok,men har fått en mer krydret og ikke så søt pai servert som tilbehør til kalkun.

Og det er den oppskriften (eller en lignende) jeg vil ha.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...