Gjest Eventyr3 Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 hei, jeg satt her jeg sitter nå for ca 5 minutter sia. og noen hysjet meg. jeg bor alene, men noen hysjet meg. sånn var det: "hhhhhhhhhhhysssssssssj" og veldig sånn "nå får du gi deg" hysj. som om jeg var på et biblotek, men jeg er hjemme nå. jeg drev bare å tuklet med lightern, den er tom, så jeg prøvde et par ganger å få flamme, så kom hysjet. jeg fikk sjokk. nå tørr jeg ikke å prøve lightern mer, men jeg vil tenne på. det hysjet var som om noen var foran meg,bare ikke helt foran meg. og nå hørte jeg at noe rørte på seg inne på badet.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #2 Skrevet 22. november 2010 Hva har du røyka? (annet enn eventyr) 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Hva har du røyka? (annet enn eventyr) hahahahhh enig
Yasi Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Hva har du røyka? (annet enn eventyr) Hehehe
Mann 42 Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 På meg virker det som om Eventyr KUN røyker eventyrblanding. Iallfall de kveldene da det spøker. Hva nå det kan komme av. Men DEMMHOJ (Det Er Mer Mellom Himmel Og Jord) og det er ikke sikkert at vitenskapen har en forklaring på Eventyrs merkelige opplevelser. 1
Skvaldersjura Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Næmmenn!??? Har dere kommet i julestemning allerede, - hele gjengen eller? Hysj alle sammen! Dere skremmer fisken!
Pinkee Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 ehmmm..... 1.gangen du hører en lighter sier hysj???? hører det støtt jeg, når dem sier hysj, så er dem garantert tomme. Så bare kast den du. Evnt så kan det være noe slags passe-på-spøkelse, som ville advare deg mot å leke med lighter, tross alt, hele huset kan brenne ned av slik lek!!
Mann 42 Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 ehmmm..... 1.gangen du hører en lighter sier hysj???? hører det støtt jeg, når dem sier hysj, så er dem garantert tomme. Så bare kast den du. Evnt så kan det være noe slags passe-på-spøkelse, som ville advare deg mot å leke med lighter, tross alt, hele huset kan brenne ned av slik lek!! En såkalt "hysje-ånd", altså. Må ikke forveksles med "pjoltergeist", som ikke gjør NOE forsøk på å hindre at huset brenner ned. Tvert imot. Spanke-ånder involverer seg heller ikke i barns lek med fyrstikker, før det er for sent.
muffin26 Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 Heheheh man kan sikkert innbille seg ting på den tiden av døgnet.Eller så har du sett for mye på Åndenes makt:p.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Da er det nok et poltergeist Poltergeist kan gjøre deg ting fysisk, så vær nå forsiktig lille venn=) Ånder gjør ikke slikt... de bare er rundt, overalt , uten å gjøre noe =)
Gjest Eventyr3 Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 var nok rusa ja, men det er jeg nesten hver dag, så det skulle ikke bety noe. men jeg tror skalvdersjura tokk noe sterkere da hu skrev det hu skrev, for jeg skjønte virkelig ingenting av det. julestemning og ikke skremme fisken?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Lightere sier hysj hele tida når de er tomme
Meridian Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 Det var nok noen engler eller gode ånder som ville at du skulle slutte å røyke så da det som et tegn på å starte et nytt og bedre liv
Gjest Eventyr3 Skrevet 22. november 2010 #16 Skrevet 22. november 2010 Lightere sier hysj hele tida når de er tomme nei, samme lyden kommer når den er full også. det er lyden som skaper gnisten. og den lyden høres ikke ut som et hysj. :gjeiper:
Gjest Eventyr3 Skrevet 22. november 2010 #17 Skrevet 22. november 2010 Det var nok noen engler eller gode ånder som ville at du skulle slutte å røyke så da det som et tegn på å starte et nytt og bedre liv ja jeg slutter den dagen engelen viser seg. :gjeiper:
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 det er lyden som skaper gnisten. Hæ? hva snakker du om? Lyd kan ikke lage flamme eller gnist.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 22. november 2010 #19 Skrevet 22. november 2010 Hysjet husspøkelset ditt på deg pga en ligther ?
Gjest Eventyr3 Skrevet 22. november 2010 #20 Skrevet 22. november 2010 Hæ? hva snakker du om? Lyd kan ikke lage flamme eller gnist. nei, altså, du vet når du presser ned det hjulet med tommern så kommer det en sånn "skrape lyd". det er jo den eneste lyden en lighter kan lage hvis den er tom. du sa at det er vanlig at lightere "hysjer" når de er tomme eller noe sånt :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå