Gå til innhold

Mobbing av brukere på kg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjer det?Hvorfor?Har vært vitne til at brukere mobbes på andre forum eks mote.no og diskusjon.no.Der har brukere blitt skjelt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg føler meg mobbet her.

Skrevet

Er vel noen som går igjen som får pes for useriøse innlegg, men vil ikke påstå at jeg har sett direkte mobbing her. Hittil har jeg kun sett sterke meninger om innlegg. :P

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan noen føle seg mobbet?? Alle her er jo anonyme.

Skrevet

Ikke alle, men de fleste. :P

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på. Jeg er som oftest flink til å tenke igjennom hva jeg skriver til andre fordi jeg ikke vil virke frekk mot folk og sånn. Men jeg merker at andre kan være litt ubehagelige til tider.

Det må da gå an å oppføre seg pent på et forum. Sier ikke at en ikke skal få si det en vil, men man kan si det på en litt penere måte. Jeg liker å bruke smilefjes for å vise hvilken måte jeg mener en setning slik at ingen misforstår.

Skrevet

Det foregår da mobbing her også. Enkelte brukere blir forfulgt i ulike diskusjoner og så fort de ytrer seg så får de et ufint svar som overhode ikke er saklig. Stalking kalles det. Problemet er jo at vi andre ofte ikke vet hvem det er. Før var det skrevet av en gjest og nå er det en AB.

Skrevet

Verste er jo disse som stalker og som skjeller ut enkelte brukere når de får sjansen.Mye mobbing på kg.Det verste er at dette er voksene mennesker.

Skrevet

Ja det er f**n ikke rart at folk gjemmer seg bak AB - for man får jo bare pepper uansett :(

• Liker 1
Skrevet

Brutal mann er ekstrem til å mobbe og slenge dritt til alle som velger å være anonym. Så det er egentlig ikke så syndt på han mener jeg. Hvis han vil ha respekt,bør han vise respekt til andre også.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Viktig å skille mellom mobbing vs. spissformuleringer og generaliseringer.

Endret av Bond
  • Liker 3
Skrevet

Hvem er det som føler seg mobbet på et internettforum ? :klø:

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg har ikke lagt merke noe mobbing egentlig, men så har jeg jo heller ikke fulgt SÅ godt med, heller.

Skrevet

Ikke mobb avataren min! :nei:

Liker avataren din. Can I rub it for luck?

Skrevet

Liker avataren din. Can I rub it for luck?

Takk Chiyo. You sure can. :ler:

Skrevet

Skjer det?Hvorfor?Har vært vitne til at brukere mobbes på andre forum eks mote.no og diskusjon.no.Der har brukere blitt skjelt ut.

Har ikke vært vitne til det, som jeg kan huske! :)

Skrevet

Jeg har fått høre ved et par anledninger at jeg er en mannehater, og "stakkars menneske, jeg skal be for deg" Av den enkle grunn at jeg er lesbisk. Men folk som da skjuler seg bak AB eller gjest går ikke inn på meg, de er bare feig og uviten, og jeg får meg en god latter på andre siden av tastaturet :skratte:

Skrevet

Jeg har fått høre ved et par anledninger at jeg er en mannehater, og "stakkars menneske, jeg skal be for deg" Av den enkle grunn at jeg er lesbisk. Men folk som da skjuler seg bak AB eller gjest går ikke inn på meg, de er bare feig og uviten, og jeg får meg en god latter på andre siden av tastaturet :skratte:

Ehh...kaller du det mobbing??!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...