Gå til innhold

Jenter og slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere kvinner av og til får lyst til å slikke noen? Man trenger jo ikke være lesbisk for å tenne på andre jenter og det som hører med.

Jeg tenker mer for nysgjerrighetens skyld. Jeg lurer bare på hvordan det er.. Det er jo så godt, så det må jo være en fin opplevels å gjøre det og se den nytelsen man selv vet man får ut av det.. Er jeg helt unormal, eller er det flere av dere som har tenkt på dette?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har tenkt på det flere ganger, så nei, du er ikke alene :)

Endret av KaDust
  • Liker 1
Skrevet

Jag har faktiskt gjort det! Jag var sjukt nyfiken och testade på min bästa väninna när vi var runt 14. Det var inte särskilt bra egentligen, men väldigt kul att testa. :) Jag testade med en annan kompis när vi var 16 och det var inte alls bra, haha. Men det var väldigt kul att se att båda gillade samma saker som jag.

Skrevet

Sleika ei venninne for et par år siden, det var veldig spennende, men det er ikke noe jeg har følt for å gjøre igjen, for å si det sånn.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har definitivt lyst til det - jenter smaker bedre enn gutter :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jag har faktiskt gjort det! Jag var sjukt nyfiken och testade på min bästa väninna när vi var runt 14. Det var inte särskilt bra egentligen, men väldigt kul att testa. :) Jag testade med en annan kompis när vi var 16 och det var inte alls bra, haha. Men det var väldigt kul att se att båda gillade samma saker som jag.

Hva var det som ikke var bra med det? Om jeg kan spørre.... :sjenert:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...