Flinkpike Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg lurer på om noen av dere kvinner av og til får lyst til å slikke noen? Man trenger jo ikke være lesbisk for å tenne på andre jenter og det som hører med. Jeg tenker mer for nysgjerrighetens skyld. Jeg lurer bare på hvordan det er.. Det er jo så godt, så det må jo være en fin opplevels å gjøre det og se den nytelsen man selv vet man får ut av det.. Er jeg helt unormal, eller er det flere av dere som har tenkt på dette? 1
KaDust Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 (endret) Har tenkt på det flere ganger, så nei, du er ikke alene Endret 21. november 2010 av KaDust 1
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Jag har faktiskt gjort det! Jag var sjukt nyfiken och testade på min bästa väninna när vi var runt 14. Det var inte särskilt bra egentligen, men väldigt kul att testa. Jag testade med en annan kompis när vi var 16 och det var inte alls bra, haha. Men det var väldigt kul att se att båda gillade samma saker som jag.
Gjest birry93 Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Sleika ei venninne for et par år siden, det var veldig spennende, men det er ikke noe jeg har følt for å gjøre igjen, for å si det sånn.
Parvati Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har definitivt lyst til det - jenter smaker bedre enn gutter :gjeiper: 1
Gjest KateW Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Jag har faktiskt gjort det! Jag var sjukt nyfiken och testade på min bästa väninna när vi var runt 14. Det var inte särskilt bra egentligen, men väldigt kul att testa. Jag testade med en annan kompis när vi var 16 och det var inte alls bra, haha. Men det var väldigt kul att se att båda gillade samma saker som jag. Hva var det som ikke var bra med det? Om jeg kan spørre.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå