Gå til innhold

Jeg må drite

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Herrejemini!

Er det ikke ekkelt å gå rundt full av dritt da??

Jeg kan skjønne de som holder seg fordi de ikke vil bæsje f.eks på jobben eller på besøk hos noen, og vil vente til man kommer hjem.. men pga et fuckings tv-program?? Jeg begriper det ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg er opptatt med noe annet når jeg ikke vil gå på do når jeg må. Altså: Jeg ser for eksempel tv. Så kjenner jeg at jeg må drite, men synes det er spennende. Så tror jeg at jeg skal klare å truge den ut etterpå, men da er den vekk. Vond vane å vende.

Skaff deg en slik bærbar do som de bruker for feltøvelser i militæret, så kan du gjøre fra deg på stua mens du ser på TV om så er :gjeiper:

Skrevet

Skaff deg en slik bærbar do som de bruker for feltøvelser i militæret, så kan du gjøre fra deg på stua mens du ser på TV om så er :gjeiper:

Eller kjøp en tv til å ha på badet også!

Skrevet

Det er bra TS, du har skjønt det. Jenter driter nemlig ikke.

Skrevet

Ja, kjøp en TV til å ha på badet. Da er jo problemet løst ?

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Jeg fikk faktisk gått på do nå istad.. :hoppe:

Skrevet

Skaff deg potter som du kan ha rundt omkring i huset....... :ler:

Skrevet

Jeg fikk faktisk gått på do nå istad.. :hoppe:

Nais! ;)

-og neste gang så går du med èn gang du må, så er du en bekymring mindre. Alle (u)vaner kan endres med litt pågangsmot :)

• Liker 1
Skrevet

Skaff deg Get-box så du kan sette på pause når du må drite ;p

Skrevet

Men jeg er opptatt med noe annet når jeg ikke vil gå på do når jeg må. Altså: Jeg ser for eksempel tv. Så kjenner jeg at jeg må drite, men synes det er spennende. Så tror jeg at jeg skal klare å truge den ut etterpå, men da er den vekk. Vond vane å vende.

Kunsten da er å fange den med for eksempel en korketrekker eller en harpun med mothaker som er festet i en wire. Da er det bare å trekke den ut seinere en gang, når du får tid. :jepp:
Skrevet

Ta med deg et glass vin eller en øl og passende lesestoff. Noe spennende som du ikke klarer å legge fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...