Gå til innhold

Jeg må drite

Fremhevede innlegg

Skrevet

..Men orker ikke gå på do. Så da sitter jeg heller og holder det inni meg, og da kan det gå flere dager til jeg må igjen. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Niks, går på do når jeg må.

Skrevet

Det er ikke veldig sunt..

Skrevet

:skratte:

Serrrr. Aner du hvor stor påkjenning du gir tarmene dine ved at du er lat?

Skrevet (endret)
:skratte: Gå å drit, menneske. Endret av Plutseliten
Skrevet

Autokonstupering her altså :skratte:

Skrevet

Du kommer til å bli opstipert. Når driten ikke kommer ut av endetarmen, vandrer tilbake gjennom tykktarmen, gjennom hele tynntarmen, inn i magesekken og kommer oppspiserøret og ut av din munn! Men da er du virkelig syk, altså! :hakeslepp:

Skrevet

Mye man skal høre før ørene detter av. Gå på dass, kvinne!!

Skrevet

Hm. Positiv feedback her ja. Haha, jaja. Uansett; jeg holdt på sånn da jeg var liten. Ond sirkel sier jeg bare. Da gjør det så innigranskauen vondt når du først må (og du MÅ) at du kvier deg bare verre til neste gang. Og sånn går nu dagan. Skikkelig forstoppelse:

:kjefte: Blod - svette -tårer. Trust me.

Er det virkelig det du vil??

Skrevet

Hvordan er det å gå på do da?

Er det ikke best å sitte?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er det å gå på do da?

Er det ikke best å sitte?

Høhøhø

• Liker 1
Skrevet

..Men orker ikke gå på do. Så da sitter jeg heller og holder det inni meg, og da kan det gå flere dager til jeg må igjen.

Så drit i det.

Skrevet

Har du vært på do ts?

TS her.

Nei, har ikke vært på do. Det var jo det jeg skrev i første innlegg.... At jeg ikke går på do, så vil jeg gjerne sånn som nå, dagen etterpå. Men da har den forsvunnet oppi der.

Skrevet

TS her.

Nei, har ikke vært på do. Det var jo det jeg skrev i første innlegg.... At jeg ikke går på do, så vil jeg gjerne sånn som nå, dagen etterpå. Men da har den forsvunnet oppi der.

Da er det vel like greit og bare gå på do med en gang? Når du faktisk vet hva som skjer hvis ikke.. :gjeiper:

Skrevet

Da er det vel like greit og bare gå på do med en gang? Når du faktisk vet hva som skjer hvis ikke.. :gjeiper:

Men jeg er opptatt med noe annet når jeg ikke vil gå på do når jeg må. Altså: Jeg ser for eksempel tv. Så kjenner jeg at jeg må drite, men synes det er spennende. Så tror jeg at jeg skal klare å truge den ut etterpå, men da er den vekk. Vond vane å vende.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg er opptatt med noe annet når jeg ikke vil gå på do når jeg må. Altså: Jeg ser for eksempel tv. Så kjenner jeg at jeg må drite, men synes det er spennende. Så tror jeg at jeg skal klare å truge den ut etterpå, men da er den vekk. Vond vane å vende.

Løsning: drit i buksa

Skrevet (endret)

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ofret tv for å gå på do.

Edit: Evt. gjør som Independent_ sier, drit i buksa.

Endret av GUNS
Skrevet

Ja, ja veldig saklig svar. Er ikke gøy å drite i buksa :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...