AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 ..Men orker ikke gå på do. Så da sitter jeg heller og holder det inni meg, og da kan det gå flere dager til jeg må igjen. Flere som har det sånn?
KaDust Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Serrrr. Aner du hvor stor påkjenning du gir tarmene dine ved at du er lat?
Plutseliten Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 (endret) Gå å drit, menneske. Endret 21. november 2010 av Plutseliten
Meridian Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Du kommer til å bli opstipert. Når driten ikke kommer ut av endetarmen, vandrer tilbake gjennom tykktarmen, gjennom hele tynntarmen, inn i magesekken og kommer oppspiserøret og ut av din munn! Men da er du virkelig syk, altså!
Gjest Sobril Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Mye man skal høre før ørene detter av. Gå på dass, kvinne!!
LillePetrine Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Hm. Positiv feedback her ja. Haha, jaja. Uansett; jeg holdt på sånn da jeg var liten. Ond sirkel sier jeg bare. Da gjør det så innigranskauen vondt når du først må (og du MÅ) at du kvier deg bare verre til neste gang. Og sånn går nu dagan. Skikkelig forstoppelse: Blod - svette -tårer. Trust me. Er det virkelig det du vil??
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #11 Skrevet 22. november 2010 Hvordan er det å gå på do da? Er det ikke best å sitte? 1
Gjest Uglefot Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Hvordan er det å gå på do da? Er det ikke best å sitte? Høhøhø 1
Independent_ Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 ..Men orker ikke gå på do. Så da sitter jeg heller og holder det inni meg, og da kan det gå flere dager til jeg må igjen. Så drit i det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Har du vært på do ts? TS her. Nei, har ikke vært på do. Det var jo det jeg skrev i første innlegg.... At jeg ikke går på do, så vil jeg gjerne sånn som nå, dagen etterpå. Men da har den forsvunnet oppi der.
Neala Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 TS her. Nei, har ikke vært på do. Det var jo det jeg skrev i første innlegg.... At jeg ikke går på do, så vil jeg gjerne sånn som nå, dagen etterpå. Men da har den forsvunnet oppi der. Da er det vel like greit og bare gå på do med en gang? Når du faktisk vet hva som skjer hvis ikke.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #16 Skrevet 22. november 2010 Da er det vel like greit og bare gå på do med en gang? Når du faktisk vet hva som skjer hvis ikke.. :gjeiper: Men jeg er opptatt med noe annet når jeg ikke vil gå på do når jeg må. Altså: Jeg ser for eksempel tv. Så kjenner jeg at jeg må drite, men synes det er spennende. Så tror jeg at jeg skal klare å truge den ut etterpå, men da er den vekk. Vond vane å vende. 1
Independent_ Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 Men jeg er opptatt med noe annet når jeg ikke vil gå på do når jeg må. Altså: Jeg ser for eksempel tv. Så kjenner jeg at jeg må drite, men synes det er spennende. Så tror jeg at jeg skal klare å truge den ut etterpå, men da er den vekk. Vond vane å vende. Løsning: drit i buksa
Neala Skrevet 22. november 2010 #19 Skrevet 22. november 2010 (endret) Hadde jeg vært deg så hadde jeg ofret tv for å gå på do. Edit: Evt. gjør som Independent_ sier, drit i buksa. Endret 22. november 2010 av GUNS
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #20 Skrevet 22. november 2010 Ja, ja veldig saklig svar. Er ikke gøy å drite i buksa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå