Gå til innhold

Hva kan jeg kombinere dette skjørtet med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forslag?

Skrevet

Kommer an på anledningen og stilen din, selvsagt. Til jobb kunne jeg funnet på å kombinere dette med svarte strømper og støvletter, en svart polo og et skjerf etter eget forgodtbefinnende.

Skrevet

Stilen min skifter hele tiden, men jeg liker godt både litt gammeldags, rocka, romantisk og klassisk stil.

Kommer litt an på humøret for hvilken stil jeg velger

Skrevet

Flere ideer og tips?

Skrevet

Linne och cardigan! Ett par boots i samma färg som skärpet funkar nog fint också. Den är ju väldigt vardaglig så jag skulle inte pynta upp det för mycket. Kanske att jag skulle köra åt det marina hållet med ett randigt linne och lite seglarstuk på smycken. :)

Skrevet

Takk for tips! :) Begynner å se for meg hvordan jeg kan style det nå :D Tar gjerne i mot flere :D

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Dette er OT, men hvor høyt skal man egentlig ha et skjørt?

Skal linningen gå helt opp til navlen, eller skal det være like lavt som en bukse?

:)

Skrevet

Dette er OT, men hvor høyt skal man egentlig ha et skjørt?

Skal linningen gå helt opp til navlen, eller skal det være like lavt som en bukse?

:)

Det beror ju helt på vilken modell det är. Personligen föredrar jag när den går upp till naveln (så femininint och fint!), men en del skjört är ju sydda för att has på höften. När du provar en skjört i din egen storlek och den är jättestor när du har den upp till naveln så kan du ju dra slutsatsen att det förmodligen ska sitta i byxhöjd. ;)

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Det beror ju helt på vilken modell det är. Personligen föredrar jag när den går upp till naveln (så femininint och fint!), men en del skjört är ju sydda för att has på höften. När du provar en skjört i din egen storlek och den är jättestor när du har den upp till naveln så kan du ju dra slutsatsen att det förmodligen ska sitta i byxhöjd. ;)

Takk for svar og forklaringer :)

Skrevet

Hvis du ser på skjørtet som jeg linket til i første innlegget her, hvor skal det sitte? På hoftene eller bør det sitte lenger opp? Da jeg prøvde det, satt det best og finest på hoftene mine.

Hvis man skal rocke det opp litt, hvordan bør man da kombinere det? Jeg har som jeg sa tidligere veldig skiftende stil, men nå den siste tiden har den vært mest rocka.

TS

Skrevet

Kombinasjonen skinnjakke + olaskjørt + singlet + boots funker alltid, syns jeg.

Lagde noen flere forslag her: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=25345341

Tusen takk! :D Jeg kunne faktisk gått i alle tre forslagene :D Supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...