AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt skjørt! Jeg virkelig elsker det, og det sitter kjempe fint på! Men - hva kan jeg kombinere det med? Jeg har tenkt på en hvit skjorte, men syns liksom at det blir litt kjedelig! Hva slags overdeler og sko syns du passer til? http://media.topshop.com/wcsstore/TopShop/images/catalog/27N22XDEN_large.jpg
Gjest Spinell Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Kommer an på anledningen og stilen din, selvsagt. Til jobb kunne jeg funnet på å kombinere dette med svarte strømper og støvletter, en svart polo og et skjerf etter eget forgodtbefinnende.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Stilen min skifter hele tiden, men jeg liker godt både litt gammeldags, rocka, romantisk og klassisk stil. Kommer litt an på humøret for hvilken stil jeg velger
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Linne och cardigan! Ett par boots i samma färg som skärpet funkar nog fint också. Den är ju väldigt vardaglig så jag skulle inte pynta upp det för mycket. Kanske att jag skulle köra åt det marina hållet med ett randigt linne och lite seglarstuk på smycken.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Takk for tips! Begynner å se for meg hvordan jeg kan style det nå :D Tar gjerne i mot flere :D
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Dette er OT, men hvor høyt skal man egentlig ha et skjørt? Skal linningen gå helt opp til navlen, eller skal det være like lavt som en bukse?
LetThemEatCake Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Dette er OT, men hvor høyt skal man egentlig ha et skjørt? Skal linningen gå helt opp til navlen, eller skal det være like lavt som en bukse? Det beror ju helt på vilken modell det är. Personligen föredrar jag när den går upp till naveln (så femininint och fint!), men en del skjört är ju sydda för att has på höften. När du provar en skjört i din egen storlek och den är jättestor när du har den upp till naveln så kan du ju dra slutsatsen att det förmodligen ska sitta i byxhöjd.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Det beror ju helt på vilken modell det är. Personligen föredrar jag när den går upp till naveln (så femininint och fint!), men en del skjört är ju sydda för att has på höften. När du provar en skjört i din egen storlek och den är jättestor när du har den upp till naveln så kan du ju dra slutsatsen att det förmodligen ska sitta i byxhöjd. Takk for svar og forklaringer
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Hvis du ser på skjørtet som jeg linket til i første innlegget her, hvor skal det sitte? På hoftene eller bør det sitte lenger opp? Da jeg prøvde det, satt det best og finest på hoftene mine. Hvis man skal rocke det opp litt, hvordan bør man da kombinere det? Jeg har som jeg sa tidligere veldig skiftende stil, men nå den siste tiden har den vært mest rocka. TS
phronima Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Kombinasjonen skinnjakke + olaskjørt + singlet + boots funker alltid, syns jeg. Lagde noen flere forslag her: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=25345341
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 Kombinasjonen skinnjakke + olaskjørt + singlet + boots funker alltid, syns jeg. Lagde noen flere forslag her: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=25345341 Tusen takk! :D Jeg kunne faktisk gått i alle tre forslagene :D Supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå