Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god lippgloss eller leppe-pomade, som hjelper mot tørre, såre lepper, men som også har litt farge i, og ser ok ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eight our crem har en lipsyl-sak på en liten søt tube, og den er bare dønn fantastisk!!

Skrevet
Eight our crem har en lipsyl-sak på en liten søt tube' date=' og den er bare dønn fantastisk!![/quote']

gjett om den er bra! bruker opp hele på tre dager, så det blir for dyrt i lengden. men det er den uten farge. de med farge smaker rart.

Skrevet

Moisturizing Lipgloss fra Isadora er kjempegod! Finnes i mange farger også! :D

Skrevet

Labello har noen stifter med skimmer i.

Skrevet
Eight our crem har en lipsyl-sak på en liten søt tube, og den er bare dønn fantastisk!!

Denne har jeg også, men er som sagt, uten farge.

Biotherm har gode, med farge.

Skrevet

takk for svar, nå skal det handles!:)

Skrevet

Jeg er veldig glad i Labello. Har mange amerikanske venner som er HELT avhengig og få panikk nå de ikke har, da må jeg bare sender mer! Blistex er jo bra men jeg foretrekker Labello selv. Liker godt å setter den på før jeg legger meg eller ut å trene i det bitre kaldt!

Skrevet

8 Hour Cream på tube kan også fint brukes. Også er den mye drøyere. Et must for mine lepper nå som det blir kaldere.

Ellers bruker jeg labello og Lip Butter fra Body Shop.

Skrevet

Jeg liker L'Oreal Pastel Repair. Den finnes i forskjellige farger også syns jeg den hjelper mot tørre lepper.

Skrevet
Jeg liker L'Oreal Pastel Repair. Den finnes i forskjellige farger også syns jeg den hjelper mot tørre lepper.

Ja, den har jeg også. :wink:

Skrevet
*soul* skrev:

Midnattsol skrev:

Ja, den har jeg også.

Også er den ganske billig

:)

Skrevet

Jeg sverger til Blistex, og da helst tuben med krem. Suveren.

Og ikke så verst på forkjølelsessåre neser heller, om jeg skal si det selv. :sjarmor:

Skrevet

Mentholatum gjør susen for tørre lepper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...