Gå til innhold

Forslag til hotell, østalndet/sør sverige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neon som kan anbefale et hotell/sted til oss ?

Et sted med god mat, kansje et spa, og ellers ok? Men gjerne ikke midt i oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv pakketilbudet som heter romantisk weekend på Losby Gods. Jeg tok med mannen min dit i anledning bursdagen hans, og det var famtastisk!!!

Jordbær og champagne på rommet ved ankomst og små hjertesjokolader på hodeputen. Badekåper og tøfler ligger klart. Fem retters middag i en koselig liten stue med roseblager på bordet. Hyggelig stemning i baren. Fantastisk frokost dagen derpå. Du får beholde rommet til kl tre så man ikke trenger å stresse hjem dagen derpå. Det er kjempefint å gå tur i skogsområdet rundt, og de pakker nydelig piknik kurv som du kan ha med på tur til en rimelig penge, hvis man vil gå en lengre tur.

Kjøknet er førsteklasses! Helt fantastisk mat i rause porsjoner. Upåklagelig service. De forteller ivrig om både mat og vin og er flinke til å lære bort, hvis man er interessert i slikt.

Kostet ca 1200 kr per pers for alt, inkludert femtretters middag. I tillegg bestilte jeg vinpakke. Vinpakken løftet virkelig måltidet. Og til ostene man fikk som hvilerett, så fikk man smake masse forskjellige viner. Var morsomt å teste ut hvordan de ulike vinene smakte til de ulike ostene.

Du kommer ikke til å angre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Farris bad i Larvik?

Jeg har ikke vært der selv, men det har jo blitt veldig populært.

Ellers så er Strømstad spa og resort et fint spahotell, med helt OK rom og god mat. Prisene er langt lavere enn i Norge, spesielt på spa. Og så kan du jo ta en harryhandel i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...